کد خبر 1470488
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
حسین شریعتمداری

از مسئولان محترم که در صداقت و تعهد آنان کمترین تردیدی نیست، انتظار آن است که به مدیرکل آژانس اعتماد نکنند تا اطلاعاتی فراتر از آنچه در چارچوب تعهداتمان (پروتکل‌ها) آمده است در اختیار او قرار نگیرد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- «رافائل گروسی» مدیرکل کنونی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (جانشین آمانو از سال ۲۰۱۹‌) به رابطه تنگاتنگ با اسرائیل شهرت دارد. او پیش از این معاون آمانو مدیرکل قبلی آژانس بود! آمریکا بعد از گزارش آمانو درباره PMD و تبرئه ایران، از او خواسته بود که گزارش مزبور را پس بگیرد و گروسی از جمله کسانی بود که به صراحت خواسته آمریکا را دنبال می‌کرد ولی با پاسخ منفی آمانو روبه‌رو شده بود.

در محافل هسته‌ای غرب و در میان برخی از خبرنگاران آمریکایی و اروپایی این احتمال مطرح است که آمانو توسط موساد به قتل رسیده که گروسی جانشین او شود!

۲- گروسی در بسیاری از موارد قبل از سفر به ایران و یا بعد از پایان سفرش در ایران به اسرائیل سفر کرده است و انکار نمی‌کند که درباره برنامه هسته‌ای کشورمان با مقامات رژیم صهیونیستی به گفت‌وگو و رایزنی می‌نشیند. این درحالی است که رژیم صهیونیستی عضو NPT (پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای‌) نیست.

۳ - مقامات رژیم صهیونیستی با تلویحی نزدیک به تصریح و رسانه‌های این رژیم به گونه‌ای آشکار تصریح کرده‌اند که اطلاعات مربوط به تاسیسات هسته‌ای ایران را از طریق بازرسان اعزامی آژانس دریافت کرده‌اند. خرابکاری‌های اسرائیل در تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان با استفاده از همین اطلاعات صورت پذیرفته است.

۴- رافائل گروسی روز سوم آذر ماه ۱۴۰۰ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۱‌) در کنفراس خبری در وین که بعد از سفرش به ایران ترتیب یافته بود، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود: چه تضمینی هست که اطلاعات مربوط به تاسیسات هسته‌ای ایران به بیرون از آژانس درز نکند؟ گفته بود: « اطلاعات هسته‌ای ناشی از بازرسی‌های آژانس محرمانه است ولی آژانس هیچ ظرفیتی برای کنترل درز اطلاعات محرمانه ندارد»! و باصطلاح توضیح داده بود «‌همان‌طور که می‌دانید ما درباره ۱۷۳ کشور در جهان، هزاران مکان در سراسر جهان راستی‌آزمایی می‌کنیم. بنابراین ما یک سیستم بسیار حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات داریم. اطلاعات برای همه گیرندگان (کشورهای عضو آژانس) توزیع می‌شود. اگر گیرنده‌ای وجود داشته باشد که اطلاعات را افشا کند، نمی‌دانم چگونه می‌توانید نشان دهید که آژانس مسئول درز اطلاعات است»؟! یعنی اطلاعات سری و طبقه‌بندی شده تاسیسات هسته‌ای کشورمان در اختیار ۱۷۳ کشور، از جمله، آمریکا، انگلیس، فرانسه و (بدون کمترین تردید) رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد! و... «‌تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل‌»!

۵- دیروز آقای رافائل گروسی در برنامه‌ای که مسئولان محترم کشورمان ترتیب داده بودند با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان ملاقاتی طولانی داشت و در جریان فعالیت هسته‌ای آنها قرار گرفت! چرا؟! این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! بی‌تردید اطلاعاتی که آقای گروسی از «‌اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان‌» به دست آورده است، بی‌کم و کاست در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت!

و بالاخره از مسئولان محترم که در صداقت و تعهد آنان کمترین تردیدی نیست، انتظار آن است که به مدیرکل آژانس اعتماد نکنند تا اطلاعاتی فراتر از آنچه در چارچوب تعهداتمان (پروتکل‌ها) آمده است در اختیار او قرار نگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 115
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 6
  • نیما IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    66 13
    اگر کاری بودم تمام دوربین های آژانس را جمع کردم و از پیمان Nplهم خارج می شدم
    • US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      4 0
      این رو از ریسی و دولت مردمی وی باید پرسید!
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      بزن‌جلو
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 0
      اینایی میگن مسمومیت کار خودشونه چطور الان پشت کوه های ایران یه اقای ریشو یا پلیس کوچکترین کاری کنه دو دقیقه بعد فیلمش در شبکه های معاند پخش شده ولی اتهام به این بزرگی و وسیعی دریغ از یک عکس و فیلم ؟
    • ناشناس IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 4
      خدا رو شکر کاره ای نیستی وضع اسفبار کشور بخاطر وجود امثال شما به اینجا رسیده
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      حاج حسین
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 0
      گروسی مهره صهیونیست هاست. شکی نیست. ولی چرا کوتاه آمدید؟ آیا تحریمی لغو شد؟
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      هیچ ضرورتی نداشت طبق وعده های انتخابات اول لغو تحریم ها بعد گام ایران
    • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      7 0
      تنها دلیل سفر ایشون به ایران صحبت با دانشمندان و کارشناسان هسته ای ایرانه. متاسفانه وقتی می گیم سهل انگاری می شه دقیقا منظور همینجاست. الان تمام عکس و اطلاعاتشون دست سرویسهای تروریسته. نهایتا و اگر نیاز بود صرفا باید با رئیس سازمان انرژی اتمی صحبت می کرد. به نظر این حقیر دیدار با رئیس جمهور و وزیر خارجه اصلا نیاز نبود . حالا ببینید طرف چه دوری بر خواهد داشت
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 2
      این شد دلیل؟
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      0 0
      این ملاقات ها برای آپدیت اطلاعات سرویس های جاسوسی امریکا و اسرائیل ضروریه و باید حتما برنامه ریزی می شد.مسئولین ما هم اخلاقن دوست ندارن کسی در بی خبری باشه و اطلاعاتشون رو واسه صواب سریع نشر میدن.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    59 11
    حاج حسین جان، اینطور که معلومه نظام نیاز به یک پاکسازی اساسی از جاسوس‌ها داره!!!
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 0
      گزیده شدن از یک سوراخ ( همان سوراخ پوسیده قدیمی) برای بار بیستم. حالا نگاه کنید که کی شروع کنند به آغاز ترور کردن (جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان)
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 1
      جاسوس اصلي
  • سعید IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    57 11
    احسنت آقای شریعتمداری اصل ماجرا را بیان کردند هدف اصلی غرب ، مخابره کردن این پیام به دنیاست که ایران بعد از اختشاشات اخیر ، احساس خطر کرده و حاظر است از مواضع قبلی خود کوتاه بیاید در حقیقت به صحنه گردان اختشاشات روحیه داده و به غرب را در موضع طلب کارانه خود حق به جانب نشان می دهد .
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      اغتشاشات
    • جعفر تیموری IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      برداشت عوام همینه ولی مسئولین کشور از موضع ضعف وارد قضیه شدند.کاش از ان پی تی خارج می شدند.من مطمئن هستم مسئولانی نفوذی در بین تصمیم گیران کلان کشوری هستند.حالا از فردا هر روز میان بازدید.چون دریافتن ایران نیاز مبرم به برجام داره.
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 2
      اغتشاشات درسته نه اختشاشات احمق
    • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      واقعا که متعجبم
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    23 9
    مثل 20 سال قبل بازیچه دشمن شدن و ما هم...!!!
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    28 7
    آخه با شراف ها!! حداقل یک مدت بگذارید رد شود از گستاخی این غرب ها دراین چندماه علیه کشورمان
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    28 7
    کو گوش شنوا
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    26 8
    چرا افتادیم به دریوزگی قدرت های غربی
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 0
      علتش انتخاب نادرست رئیس سازمان انرژی اتمی بود .وزیر روحانیه دیگه
    • انقلابی منطقی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 4
      به خاطر اینکه دلار شده 50 و مردم تحت فشار شدید اقتصادی هستند! البته امثال شما اگه این موضوعو بفهمید! و بزارید مردم راحت زندگی کنند
  • ش. AE ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    این رو درست گفتی
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 1
    مسئولان نا محترم نه صداقت دارند و نه تعهد ،
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 2
    پراید مدل هشتاد شده صد میلیون تومن ، خاک بر سر تو و رییسی و گروسی با هم
  • US ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    35 10
    آقاى شريعتمدارى صد در صد حق با شما است.من هم قبل از اينكه مطلب شما را ببينم و بخوانم با خود همين حرف را ميزدم كه اجازه ورود گروسى اين جاسوس شناخته شده آمريكا و اسرائيل تصميم احمقانه اى بود كه سپس مطلب شما را خواندم. اما لازم است يك توضيح بدهم كه شما در صداقت و تعهد مسؤلان محترم شكى نداريد من هم همين باور را دارم. اما نگفته ايد كه داشتن صداقت و تعهد بسيار خوب است ولى وقتى كه مسئله حماقت در بين باشد آن صداقت و تعهد به پشيزى نمى ارزد . قدرى فكر بكنيد در اين چهل و چهار سال هر بلائى كه بر سر اين مردم خوب و با شرف مان آمده از حماقت مسؤلان صديق و متعهد و انقلابى بوده است نه از بى صداقتى و عدم تعهد. واقعا در اين دولت صديق و متعهد كسى نبود كه بگويد آقايان اجازه ورود اين عنصر جاسوس به كشور اشتباه است كه او آمده اطلاعات از حماقت شما جمع كرده و در اختيار اسرائيل و آمريكا قرار ميدهد و چند روز بعد شما اعلام ميكنيد كه اسرائيل فلان شخص را در ايران ترور كرده ويا فلان محل را منفجر نموده است .آيا فكر نميكنيد كه اين جنايت ناشى از حماقت شما صديق ها و متعهد هاى بوده است ؟ چرا مسؤلان ما بيدار نميشوند.مردم تا كى چوب حماقت اين آقايان صديق و متعهد ولى احمق را بايد بخورند.
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      دقیقا همینطوره
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      تا زمانی که ما این مدل مسئول با صداقت انتخاب کنیم باید چوب ساده لوحی و حماقت خودمان رو بخوریم....والسلام
    • DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 1
      .... آن صداقت و تعهد به پشيزى نمى ارزد . قدرى فكر بكنيد در اين چهل و چهار سال هر بلائى كه بر سر اين مردم خوب و با شرف مان آمده از حماقت مسؤلان صديق و متعهد بوده است نه از بى صداقتى و عدم تعهد.....// مستی بهانه کردم و چندان گریستم . داداش به کاهدان زدی . سه بار تکرار و تاکید کردی که هرچه بر سر کشور آمده از این مسوولان صدیق و متعهد و انقلابی بوده ....شما یا نفهم هستی یا خائن و منافق یا احساساتی شدی .هر بلایی سر این کشور آمده از این جاسوسان و وطنفروشان غربگدای مدعی اصلاحات و حزب اشرافی بوده که هنوز بیش از ۹۰ درصد در سیاست و اقتصاد و تولید و دلالی و شیتیلگیری ....دست داشته و دارند .هیچ متعهد انقلابی و صدیق نه نفهم است نه خائن فقط منافق است و ریا کار و ریش و تسبیح دارد انقلاب نشده بود یا ساواکی بود یا توالت تمیز کن شاه. ۳۵ سال دولتهای فاسد و غربگدای اصلاح طلب سرکار بودند و الان بدنه عظیم کارمندان و مدیران دولت اصلاح طلب هستند و نمیشود متاسفانه چند ده هزار نفر را بیرون ریخت . چندین میلیون مردمی که به غربگداها رای دادند و میدهند این مشکلات عظیم را برای کشور ایجاد نمودند و حالا بند نظام شده اند. این هم یکی از صدها پوسته موزی است که دولت حسن فری برای دولت بعدی گذاشت .به گفته صدها بار خودشون.
  • US ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    20 8
    آقاى شريعتمدارى صد در صد حق با شما است.من هم قبل از اينكه مطلب شما را ببينم و بخوانم با خود همين حرف را ميزدم كه اجازه ورود گروسى اين جاسوس شناخته شده آمريكا و اسرائيل تصميم احمقانه اى بود كه سپس مطلب شما را خواندم. اما لازم است يك توضيح بدهم كه شما در صداقت و تعهد مسؤلان محترم شكى نداريد من هم همين باور را دارم. اما نگفته ايد كه داشتن صداقت و تعهد بسيار خوب است ولى وقتى كه مسئله حماقت در بين باشد آن صداقت و تعهد به پشيزى نمى ارزد . قدرى فكر بكنيد در اين چهل و چهار سال هر بلائى كه بر سر اين مردم خوب و با شرف مان آمده از حماقت مسؤلان صديق و متعهد و انقلابى بوده است نه از بى صداقتى و عدم تعهد. واقعا در اين دولت صديق و متعهد كسى نبود كه بگويد آقايان اجازه ورود اين عنصر جاسوس به كشور اشتباه است كه او آمده اطلاعات از حماقت شما جمع كرده و در اختيار اسرائيل و آمريكا قرار ميدهد و چند روز بعد شما اعلام ميكنيد كه اسرائيل فلان شخص را در ايران ترور كرده ويا فلان محل را منفجر نموده است .آيا فكر نميكنيد كه اين جنايت ناشى از حماقت شما صديق ها و متعهد هاى بوده است ؟ چرا مسؤلان ما بيدار نميشوند.مردم تا كى چوب حماقت اين آقايان صديق و متعهد ولى احمق را بايد بخورند.
  • US ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    20 13
    آقاى شريعتمدارى صد در صد حق با شما است.من هم قبل از اينكه مطلب شما را ببينم و بخوانم با خود همين حرف را ميزدم كه اجازه ورود گروسى اين جاسوس شناخته شده آمريكا و اسرائيل تصميم احمقانه اى بود كه سپس مطلب شما را خواندم. اما لازم است يك توضيح بدهم كه شما در صداقت و تعهد مسؤلان محترم شكى نداريد من هم همين باور را دارم. اما نگفته ايد كه داشتن صداقت و تعهد بسيار خوب است ولى وقتى كه مسئله حماقت در بين باشد آن صداقت و تعهد به پشيزى نمى ارزد . قدرى فكر بكنيد در اين چهل و چهار سال هر بلائى كه بر سر اين مردم خوب و با شرف مان آمده از حماقت مسؤلان صديق و متعهد و انقلابى بوده است نه از بى صداقتى و عدم تعهد. واقعا در اين دولت صديق و متعهد كسى نبود كه بگويد آقايان اجازه ورود اين عنصر جاسوس به كشور اشتباه است كه او آمده اطلاعات از حماقت شما جمع كرده و در اختيار اسرائيل و آمريكا قرار ميدهد و چند روز بعد شما اعلام ميكنيد كه اسرائيل فلان شخص را در ايران ترور كرده ويا فلان محل را منفجر نموده است .آيا فكر نميكنيد كه اين جنايت ناشى از حماقت شما صديق ها و متعهد هاى بوده است ؟ چرا مسؤلان ما بيدار نميشوند.مردم تا كى چوب حماقت اين آقايان صديق و متعهد ولى احمق را بايد بخورند.
    • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      دقیقاهمینطوره که گفتید!آفرین
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      کدوم راستگو صدیق داره آتیش برا کشور مسخره
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    با این که از حاج حسین خوشم نمیاد این حرفهایش کاملا حق است...
  • م.اکبری IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    مایه ی تاسف است مومن ازیک سوراخ دوبارگزیده نمی شود چرا !!!؟؟؟
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    در صداقت و تعهد این نوع مسئولان هیچ تردیدی نیست 😏
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    کجای دنیا اساتید و پژوهش‌گران با دشمن محدودکننده فعالیت‌هاشون ملاقات می‌کنن؟! کجا چنین ملاقاتی ترتیب میدن؟! و کجا خود دانشمندان پا میشن میرن دیدار مسدودکننده فعالیت‌هاشون! الحق که زدی در خال جناب آقای شریعتمداری. خدای متعال به حق حضرت محمد و آل حفظتان بفرماید. خب مسئولین مربوطه پاسخ لطفا!
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    کجای دنیا اساتید و پژوهش‌گران با دشمن محدودکننده فعالیت‌هاشون ملاقات می‌کنن؟! کجا چنین ملاقاتی ترتیب میدن؟! و کجا خود دانشمندان پا میشن میرن دیدار مسدودکننده فعالیت‌هاشون؟! الحق که زدی در خال جناب آقای شریعتمداری. خدای متعال به حق حضرت محمد و آل محمد حفظتان بفرماید. خب مسئولین مربوطه پاسخ لطفا!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    عقلتون رو بدید دست دریاچه بان شمخانی اینطوری می شه
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    ایران باکیفیت و پیشرفته خواهد شد ایرانیان دانشمندان امت محمدی هستند ( ص ) چنددانشمندماراهمین آژانس زودتر امامسئولین فعلی مورداعتمادهستند خیالت راحت خدایا ازملتی دفاع کن که بنام تو انقلاب کردند والبته دفاع خواهی کرد همچنانکه دفاع کرده ای اما ای خدای من اینبار مارا به اوج برسان
  • مجید IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای شریعتمداری صدی به نود حق باشماست!!!
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    آقای شریعت مداری عزیز حرفهای شما را باید با طلا نوشت ولی متاسفانه کو گوش شنوا
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    من قبل از آمدن گر روسی جاسوس به ایران یک همچین نکاتی را گوشزد کردم. ولی خبرگزاری مشرق آنرا در سایت قرار نداد.
  • جعفر تیموری IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    من یک فرهنگی بازنشسته دشمنی گروسی بر ایران و همکاری و ذلت این خبیث در برابر اسرائیل را می دانم ولی مسئولین امنیتی کشور این را درک نکرده اند؟تگر جواب مثبته چه لزومی دارد که اسامی تمام دانشمندان هسته ای در اختیار این مردک صهیونی قرار بگیرد؟چرا از دوره های قبل درس نگرفته اند؟مسئولین کشور باید از ان پی تی خارج بشن.اگر عرضه ندارند کناره گیری کنند.بجای نشان دادن قدرت ضعف کشور را نشان میدهند.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    از مسئولان محترم که در صداقت و تعهد آنان کمترین تردیدی نیست همینو خوندم دیگه ادامه ندادم
  • مصدق کرد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    جناب شریعتمداری،شما ۴۵ ساله دارید مسیر میرید
  • FI ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    اصلاحات چی ها ستون پنجمی میخواهند، امضای قرارداد ننگین برجام یا همان خلع سلاح کشور را به گردن رییسی بیاندازند. علی برکاته الله
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    خدا خیر بده زبان حقگوی شما رو جناب شریعتمداری ،افسوس که عده ای به عمد یا به سهو،در تفکر و شنیدن حرفهای حق کر موصلی شده اند...
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    الان که همه کاره مملکت خودتی
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    صداقت و تعهد
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    افتادن به التماس خوب اینم از دولت ابراهیم
  • ناشناس IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    یک شخص مرفه بی درد
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    والله بالله تالله والله بالله تالله والله بالله تالله حسین شریعتمداری
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    برخائنین لعنت!
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    وقتی گروسی خائن اظهارخرسندی کرده یعنی بادست پر میپره بغل صهیون نجس و سیا ی روسیاه!!!
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    مسئولان بااین حماقتهای خودشان دشمن راگستاخترمیکنندوعملا تاییدمیکنندکه فشارها وجنگهای ترکیبی دشمن جواب داده که آنها عقب نشینی کرده اندوقطعا سیاست شل کن وسفت کن مسئولان همچون گذشته هیچ حاصلی جزافزایش فشاربرنظام ومردم خصوصا طبقات ضعیف نخواهدداشت! آزموده را آزمودن خطاست!
  • محمد NL ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    ببینید چ موقع تاریخ نشان می دهد
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 10
    شروع شد یک کلمه هم کاسب تحریم
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      هر جا حقی که به نفع مردم، جمهوری اسلامی و به ضرر دشمنان بشریته گفته میشه، لشکرها انگل‌ها با اسم رمز کاسب تحریم میان به میدون!
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      بگو اربابت تحریم را برداره تا حاج حسین نتونه کاسبی کنه یا میخوای حاج حسین مثل بن سلمان با اربابت مستقیم ببنده و با اره و اسید حساب شما ها را برسه اب از اب هم تکان نخوره
  • مندل PL ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    ببین ریسی یه چیزی گفت تو مناظرات همون جمله مشکل ما مدیریت است
  • آریا IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    اگر اطلاعات هسته ای ایران درز پیدا می‌کند تقصیر آژانس نیست بلکه تقصیر سیاست مضحک ایران است ، ما با آمریکا درگیری داریم از آن طرف بارها گفته‌ایم سازمان های بین المللی در خدمت آمریکا هستند بعد از آن طرف درب سری ترین تاسیسات هسته‌ای بر روی بازرسی آژانس باز است که می گویید در خدمت آمریکا است ، خب نتیجه منطقی آن می شود اطلاعات کامل غرب از برنامه هسته‌ای ما ،نمایشنامه کمدی نوشته اید برای سر کار گذاشتن مردم ؟
  • DE ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    قبلاً میگفتیم ظریف و اصلاح طلبان سازشکار مقصرند ولی حالا کی مقصره ؟
  • ح.د IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام.نیارش این شد که بازرسی از فردا ۵۰ درصد بیشتر شد.وا دادیم.صد رحمت به تیم مذاکره کننده قبلی.
  • علی IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای شریعتمداری
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    منتظر یک خرابکاری جدید باشید
  • عبدالرضا IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    درود بر شما اتفاقا باید به صداقتشان شک کرد، اقدام داوطلبانه یعنی تسلیم در ازای وعده های تو خالی و باز هم خسارت محض ، بی لیاقتی مسئولین در کنترل بازار و تورم نشان داد که این دولت هم هیچ برنامه ای ندارد . کم کم صدای اعتراض دلسوزان انقلاب بلند شده و چند وقت دیگه همه اعلام برایت میکنند. الفاتحه مع الصلوات
  • علی IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    احتمالا باید در اینده شاهد ترور این دانشمندان توسط موساد و منافقین در ایران باشیم اگرچه راههایی برای شناسایی دانشمندان توسط مزدوران داخلی شان وجود داشته ولی اینکه یک جا اساتید و دانشمندان و فعالان حوزه هسته ای با مدیر کل آژانس ( بخوانید جاسوس حرفه ای موساد و سیا) جلسه داشته باشند و از فعالیت آنها اطلاعات جمع آوری کنند خیلی تعجب برانگیز هست نیست ؟ یقینا هست
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    نمی دونم این مسئولین ما این همه خیانت خسارت بار از سوی آژانس دیده اند ولی همچنان خودشونو به اون راه می زنند و به آژانس اعتماد می کنند ! بس کنید دیگه ! بس
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    مسئولان سیاسی و اقتصادی کشورمان کوچکترین توجهی به نظرات دیگران ندارند. مثل شتر سرشان را بالا گرفته اند و هیچ نگاهی به پایین نمی کنند.
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    اگرچه برادر حسین در اتهام و برچسب زنی شهره هستند و البته بعضا در نظرات خود اصلاحاتی نموده اند.ولی در خصوص بی نتیجه بودن ملاقات گروسی با دانشمندان و چه بسا احتمال درز اطلاعات به بیگانگان حق با ایشان است.
  • فرهنگ IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 2
    آقای شریعتمداری از جمله کسانی است که در این ۴۴ سال اصلا نفهمید که مردم چه مشکلی دارند
  • ناصر IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    یه اصلاح طلب را سر و تهش را هم بزنی اصلاح طلبه. متاسفانه اوضاع نفوذ در انرژی اتمی تاسف آوره. بردن دانشمندهارو نشون دادن تا اسرائیلی ها راحت ترور بکنن. شهید فخری زاده بس نبود
  • طاهره IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    از قدیم گفتند دزدی نکن و نترس شما اگه راه دست برید نباید از جاسوسی فلان کس بترسید
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    میگن حرف حقیقت و درست و واقعی را یا باید از بچه بشنوید یا از آدم مست ، ولی در ایران بازرسان آژانس بین‌المللی در ملاقات‌ هاشون با مسئولان کشور هنگام نشست دور همی و با خوش وبش های بالبخند و گپ و گفت‌وگو با دادن وعده های پوچ و خالی با گرفتن عکسهای یادگاری با مسئولين کشورمون از این طريق خرشان می‌کنند و ب اطلاعات های محرمانه مورد نیازشون بدست میارن.....
  • یوسف IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    ایران فقط تعهد سه ماده ای داده آژانس هیچی مردم را فریب ندهید
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای مهترم اوضاع ما خرابتر از این حرفها است ماشین بی موتور و تایر بنزین سوپر به چه کارش آید
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    بلاخره دولتمردان فهیم مابایدتجارب زیادی داشته باشند
  • متوهم IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    این ملافات هیچ ضرورتی نداشت و چقدر خوب می شد شریعتمداری وزیر امور خارجه می شد
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    دیدار گروسی با محققان و پژوهشگران هسته ای!!!! منتظر ترور مجدد دانشمندان باشید!
  • سعید IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    باید راه کره شمالی را برویم تا به قدرت هسته ای تبدیل شویم
  • مهران IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    با سلام ادامه همکاری ما با آژانس، ادامه حمله اسرائیل به مراکز هسته ای و ادامه ترور دانشمندان ماست. یک اشکال اساسی در سیاستهای وزارت خارجه ما وجود دارد و آن سعی در راضی نگه داشتن آژانس هسته ای و همکاری با جاسوسان آن برای گرفتن امتیازات اقتصادی. ولی به چه قیمتی؟ از وزارت خارجه ای که عباس عراقچی و دیگر اعضای دست نشانده دولت حسن روحانی را همچنان در تیم خود دارد، چه انتظاری می توان داشت؟
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    1-اگر این توئیت یک مدرک موثق وقابل استنادی هست چرا سفیر را دستگیر نمیکنید2-اگر آمر وعاملان این جنایات را نمیدانیدچرا اصلا وجود دارید!؟3-اگر آمر وعاملان این جنایت را میدانید چرا دستگیر ومعرفی نمیکنید-4-اصلا چرا هیچکار اساسی فوری وفوتی مثل دستگیری فوری اغتشاشگرهانمیکنیدیعنی میخواهید بگوئید ناتوانید -5- اگر خودتان هم باجنایتکاران همدست هستیدخوب حداقل مثل طالبان وداعش شجاعت داشته باشیدبگید(اسید پاشیها تجاوزها ترورهااعدامها کورکردنها شکنجه ها اعترافگیریها اعدامها خودکشی دادنها فساد خیانت وتمام جنایتها...)کارماست وهمینه که هست-شجاعت هم که نداریدپس حداقل جزایتان را میدانید
  • امید IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    نفرات بازرس آژانس اتمی، ماموران CIA,NSA,MI6,MUSAD هستند. شک نکنید.
  • NL ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    اسراعییل هم دقیقا همین مطلب را می گوید
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    وزیر دولت روحانی رو بکنی رئیس سازمان انرژی اتمی اینجوری میشه .بهترین کاندید فریدون عباسی بود
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 3
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟3-اگرکار منافقان،فرقان،طالبان وداعش داخل وخارج... هست چراتاحالا هیچکس مسئولیتش را بعهده نگرفته؟4-اگرنمیتوانید کاری کنید ومیترسیدچرا به مردم نمیگوئید راهپیمایی غیرساندیسی وخودجوش کنند!؟
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      20 میلیون راهپیمایی با یه ساندیس!؟ شما چلوکباب بده اگر 2 میلیون آوردی تو خیابون درسته!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 4
    1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟3-اگرکار منافقان،فرقان،طالبان وداعش داخل وخارج... هست چراتاحالا هیچکس مسئولیتش را بعهده نگرفته؟4-اگرنمیتوانید کاری کنید ومیترسیدچرا به مردم نمیگوئید راهپیمایی غیرساندیسی وخودجوش کنند!؟
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 2
      عزیزان کمی صبر کنین.مسمومیت به این گستردگی فقط میتونه عصبی و از روی ترس باشه.بهش میگن هیستری جمعی.دخترا کلا زود میترسن
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      فشار نخور منافق. به وقتش.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    وادادگی و انفعال و کوتاه آمدن بود.یعنی آماده ایم اگه امتیاز دیگه ای هم میخواهید بهتون بدیم.خجالت آوره
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    هم باید رئیس سازمان انرژی اتمی عوض بشه و هم سخنگوی سازمان و هم تیم مذاکره کننده برجامی و هم مشاورین این تیم مثل مرندی که یکی به نعل میزنه یکی به میخ
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    اقای اسلامی توضبح دهد این جزءNpt بود که گروسی با دانشمندان دیدار کند؟؟؟
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    اصلا مسمومیتی در کار نیس .اینها هیستری جمعی است.دختر بچه ها و کلا دختران چون حساسند با ترسیدن هم مریض میشن
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 2
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 2
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟
    • حسین IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 1
      باز قرصها رو جابجا خوردی ها
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    حاج حسین امان از نفوذی! نفوذی ها زیادند در دولت متاسفانه.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه این جماعت یه روده ی راست تو شکمشون نیست اینها نوکران یهودیان وامریکاه هستند
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    چنانچه مشاهده میشه در امور کشور یک دست پیدا و پنهانی ناملموسی هست که خوب تاثیر گذاره عین همین کار و وزارت صمت مثلا بخواد بشه بازرگانی و ... چه خبره چرا زود اعتماد میکنیم
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    ظاهرا گروسی نوکره
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    مشرق نیوز عزیز
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    ترورهای هسته ای، ... و نتیجه دستگیری ها؟!! تقریبا هیچ.
  • انقلابی منطقی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 2
    این آقا بازنشستگی نداره!!؟؟
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟1-اگر چرا میترسید اعلام کنید؟
  • حسین IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    یه چهار تا ترور دیگه میکنن حل میشه اصلاعات گروسی کهنه شده بود آبدیت لازم داشت
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    چه اعتمادی؟؟ این خیانت واضح هست که جان دانشمندان ارزشمند هسته ای را به خطر می اندازند، باید شخصی که این ملاقات را تشکیل داده محاکمه شود
  • مهران IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    با سلام اگر جانی بود و ما در قید حیات بودیم، من دیگر به رئیسی رای نخواهم داد. همکاری با آژانس خیانت به ایران است.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    چقدر عاالی
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    شریعتمداری و کیهانیان باید پاسخ بدهند که چی شد آن زمستان سخت 😁
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    جاسوس اصلی خودگروسیه باید این دفعه ایران میاد بازداشت بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس