کد خبر 1471541
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
وزیر کشور: امید به زندگی در ایران به ۷۷ سال رسیده است

وزیر کشور گفت: با توسعه بهداشت و درمان در کشور امید به زندگی به ۷۷ سال رسیده در حالیکه در بدو انقلاب این میزان ۵۵ سال بود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم افتتاح مجتمع آنکولوژی بیمارستان ولیعصر زنجان با تقدیر از خدمات خیران در انجام رساندن این پروژه با بیان اینکه این میزان امید به زندگی در ایران موجب شده جزو کشورهای طراز اول باشیم، افزود:این مهم، حاصل پیشرفت کشور در حوزه بهداشت و درمان است و نشان می دهد به لحاظ دانشی و خدمات رسانی پزشکی امروز در سطح قابل قبولی در دنیا قرار داریم.

وی اضافه کرد: این مهم از دستاورد های انقلاب اسلامی بوده و از ابعاد گوناگون دارای آثار و برکات است.

وحیدی در ادامه با قدردانی از بانیان و خیران احداث این مجتمع درمانی که فی نفسه غم را از چهره مردم می زداید، اظهار داشت :مقام معظم رهبری در بیانات خود به این موضوع اشاره داشت که اقدامات درمانی باید طوری باشد که بیمار جز بیماری خود درد دیگری نداشته باشد و کسانی که این مجتمع را ساختند کار ارزشمندی انجام دادند.

وزیر کشور افزود: خیران سلامت سازمان های توسعه یافته در کشور هستند و می‌توانند نقش مهمی در به سرانجام رساندن پروژه های دولتی ایفا کنند.

وحیدی با اشاره به بخش های مختلف این مجتمع درمانی، ابراز امیدواری کرد: با افزوده شدن بخش پرتو درمانی به این مجتمع بتوان خدمات وسیع‌تری را به بیماران و گروه‌های هدف ارائه داد.

این مسئول ادامه داد: پزشکان و کادر درمان از شریفترین گروه جامعه هستند و همواره در کنار مردم بوده اند و این مهم در دوران کرونا نمود بیشتری داشت و امروز هم در فضای پر استرسی به مردم خدمت رسانی می کنند که جای قدردانی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس