گزارش بودجه‌ای قالیباف به رئیسی و اژه‌ای

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سران قوا گزارشی از روند بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در مجلس ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سران قوا در نشست مشترک خود مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. در نشست مشترک دکتر سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای که عصر شنبه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد، رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از روند بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در مجلس ارائه کرد. همچنین مقرر شد در تقدیم برنامه هفتم توسعه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تسریع شود.

تاکید بر همکاری قوای سه‌گانه در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و همچنین تلاش همه‌جانبه مسئولان و دست‌اندرکاران امور در همه سطوح در جهت ایجاد امید در مردم با خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز از دیگر محورهای مطرح شده در نشست امروز سران قوا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    1 0
    *** روسای محترم قوه قضاییه و مقننه ....‌‌ کاملا مشخص است یک تیم وابسته به بیرون از کشور در تصمیم گیری های قوه مجریه دخالت دارد ... نفوذ را خیلی ساده گرفتید . انگاری بوجود آمدن داعش و جنایت ها را فراموش کردید .. غافل نشوید والسلام .
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    دوستان دیروز بزرگترین بانک آمریکا ورشکسته شده.فروپاشی اقتصادی آمریکا عنقریبه.دلار شدیدا سقوط خواهد کرد.خودروهای داخلی و خارجی رو چند صد میلیون گرون نخرین فردا پس فردا متضرر خواهید شد.ارزش ر یال و تومن زید میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس