کد خبر 1473330
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
«بابا برقی»! (گفت و شنود)

گفت: خدا رحمت کند آقای ‌هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از واکنش‌ها به توافق ایران و عربستان چه خبر؟!

گفتم: برخی از مدعیان اصلاحات می‌گویند؛ این توافق همان تدبیر ‌هاشمی و خاتمی است که نگذاشتند عملی بشود!

گفت: خدا رحمت کند آقای ‌هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود و تمامی مردم را به خاک و خون کشیده بود.

تدبیر آقای خاتمی هم اجرای دستورات جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست بود که البته در فتنه آمریکایی-‌ اسرائیلی ۸۸ پیاده کردند و قرار بود ایران را دست بسته به آمریکا و اسرائیل تحویل بدهند! که مردم آرزوی صهیونیست‌ها را بر باد دادند.

گفتم: یارو میخ رو کرد توی پریز برق‌، چند متر به هوا پرت شد و سر و دستش شکست! پرسیدند این چه کاری بود؟ گفت؛ می‌خواستم «‌بابا برقی‌»! بیاد بیرون! کارش داشتم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 0
    گاهی وقتا نیاز نیست از موشک ها استفاده کنی،همین که داشته باشی کافیه! لازم نیست سلاح اتمی بسازی،همین که توانایی ساختش رو بدست بیاری کافیه تا دشمنات به هر دری بزنن برای مذاکره و توافق... اینجاست که باید فهمید تقویت قدرت نظامی همیشه برای جنگ نیست. خدا را بینهایت شکر
  • بیسواد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 4
    روزنامه کیهان دمت گرم سرت سلامت؟ به زنده و مرده رحم نمیکنی. از هر طرف باد بیاد....
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      1 0
      کیهان دمت گرم که پتهٔ هرچی غربگدا و اغتشاشو هست می‌ریزی روی آب و باعث سوزش دسته جمعی اونها میشی، واقعأ ایول داره!!!! خخخخخخخخخخخ
  • سیف IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 0
    از افاضات واهی مرحوم هاشمی خدا بیامرز که سرکردۀ همه اصلاحاتی ها و سازندگی و... بود! همین بس که ادعا کرد ژاپن و آلمان ارتش ندارن و بودجه نظامی‌شون رو صرف مصارف عمرانی می‌کنند!! حضرات نرفتن ببینند که ارتش‌های این دو کشور جایگاه چندم رو در جهان داره و سالیانه چند میلیارد دلار به بودجه نظامی‌شون تخصیص میدن؟! همینقدر بی‌اطلاع از اوضاع روز حرفای صدمن یه‌غاز میزنن هممممممممشون!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس