سردار مارانی

در آستانه سال نو قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی مشارکتی ساز به اهالی جزیره هرمز اهدا کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در آیین بهره‌برداری از شهرک ولایت جزیره هرمز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ماه رمضان، اظهارداشت: قرارگاه مدینه منوره جز ۱۰ قرارگاه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در واقع ماموریت این قرارگاه دفاعی است اما هر موقع به ما دستور و امر از سوی فرماندهان و مردم شد پای کار آمدیم و برای مردم فعالیت کردیم.

وی با بیان اینکه نیرو های سپاه خود را کنار مردم می داند، افزود: در همه جای کشور این خدمات ساری و جاری است و ما در هرمزگان نیز فعالیت های خدمات رسانی، محرومیت زدایی و کمک به مردم را با افتخار انجام می‌دهیم و در چهار عرصه با کمک نیروی دریایی، سپاه امام سجاد و بسیج استان و... فعالیت داریم، وظیفه داریم در کنار هم مانند چند برادر در حال خدمت به مردم باشیم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه اذعان کرد: این قرارگاه در زمینه اشتغالزایی، بهداشت و درمان ، عمرانی، احداث مسجد، احداث سیل بند، مرمت جاده، احداث خط لوله آبرسانی ،احداث سد و استخر های مختلف فعالیت‌هایی را انجام داده است و در حوزه خدمات اجتماعی، اهدای جهیزیه و توزیع بسته‌های معیشتی نیز کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است.

وی بیان کرد: در بحث درمانی و بهداشتی احداث بیمارستان صحرایی را در برنامه خود داشتیم که در این میان ۳ بیمارستان صحرایی احداث شده است که باعث شد ۱۰۰ هزار نفر از هم استانی‌های عزتمند هرمزگانی تحت درمان رایگان قرار بگیرند، همچنین اعزام ۴ دوره اردوی جهادی دندانپزشکی نیز انجام شده است که مردم بتوانند خدمات رایگان را دریافت کنند.

سردار مارانی اضافه‌کرد: دستگاه های دولتی و نیروی دریایی در زمینه انتقال مصالح به ما کمک کردند، ما آمادگی داریم هر جا در استان هر نیازی باشد برای مردم و خدمت رساندن به آنها کمک کنیم تا خدمت کوچکی به مردم شریف که ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند داشته باشیم‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    0 0
    ماشاءالله به این همت بلند سپاه پاسداران خدا قوت به همه دست اندرکاران عزیز توفیق بیشتر همراه با سلامتی در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدائی آرزومندیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس