دسترسی به قطعات جدید و قدیم بهشت زهرا(س) از ایستگاه مترو کهریزک ایجاد شد

دسترسی به قطعات جدید و قدیم بهشت زهرا(س) از ایستگاه مترو کهریزک برای سهولت رفت و آمد زائران اهل قبور ایجاد شد.

به گزارش مشرق، سازمان بهشت زهرا(س) پنجشنبه شب طی اطلاعیه ای از مسیر جدید دسترسی به قطعات جدید و قدیم بهشت زهرا خبر داد و اعلام کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته بین شرکت بهره برداری مترو و سازمان بهشت زهرا(س)، جهت تسهیل تردد زائران اهل قبور و شهروندان تهرانی، از امروز در ایستگاه مترو کهریزک دسترسی مستقیم به داخل بهشت زهرا(س) ایجاد شد.

در این اطلاعیه آمده است: مردم می‌توانند از این پس جهت ورود مستقیم به بهشت زهرا(س) و دسترسی به قطعات قدیم و جدید از ایستگاه مترو کهریزک استفاده کنند.

این تسهیل در تردد همزمان با پنجشنبه آخر سال و سنت حسنه زیارت اهل قبور انجام شد.

بنابر اعلام مسئولان شهرداری تهران، در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال (۲۵ و ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱) تمام قطارهای این خط تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) و کهریزک تردد خواهند کرد که این موضوع سبب افزایش دو برابری ظرفیت جابه‌جایی مسافر در ایستگاه منتهی به بهشت‌زهرا (س) خواهد شد. ️

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شهروندان از ساعت ۵:۳۰ صبح روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقل از مبادی و میادین ذیل به محل بهشت زهرا (س)، اقدام می‌کند.

براساس این گزارش شرکت‌کنندگان از بهشت زهرا (س) به مبادی میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، شهرک ولیعصر(عج)، پایانه خاوران، میدان راه آهن، پایانه آزادی و میدان شهرری بازگردانده خواهند شد.

آرامستان بهشت زهرا (س) تهران مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم است، این آرامستان یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس