تاج: به صورت جدی در فوتبال بانوان سرمایه‌گذاری می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور بانوان در این ورزش گفت: تلاش برای رسیدگی به بخش بانوان در دستور کار FIFA و AFC و همه فدراسیون‌های جهان است. ما نیز به صورت جدی درحال سرمایه‌گذاری در بخش بانوان هستیم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در جمع بانوان ملی‌پوش، اظهار داشت: بازیکنانی که دعوت شدند از استان‌های مختلف هستند و این خیلی خوب است. مربیان و مدیران ما معمولا از یک باشگاه انتخاب می‌شوند و این مسئله باعث می‌شود که بیشتر اعضای تیم ملی از یک باشگاه انتخاب شوند اما در تلاش هستیم که بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم. ما در آسیا رقبای خوبی داریم و امیدوارم موفق باشیم.

وی در خصوص روند حضور بانوان در فوتبال جهان عنوان کرد: به صورت جدی درحال سرمایه‌گذاری در بخش بانوان هستیم و این در حالی است که تلاش برای رسیدگی به بخش بانوان در دستور کار FIFA و AFC و همه فدراسیون‌های جهان است. حتما می‌دانید که از یکسال دیگر فیفا به صورت رفت و برگشت مسابقات بانوان را برگزار خواهد کرد.

گفتی است، مهدی تاج به همراه هدایت ممبینی، بعدازظهر امروز (شنبه) در تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافتند و و برای آنان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در در گروه B با تیم های میانمار، بنگلادش و مالدیو همگروه است. این رقابت‌ها از ۱۴ تا ۲۲ فروردین ماه به میزبانی میانمار در شهر یانگون برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    ایول انفسکم
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    1 0
    دستور و وعده ندین عمل کنید.
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 0
    اول بفرمایید سرمایه گذاری بی حساب و کتاب در فوتبال آقایان چه منفعتی برای مردم داشت بعد به فکر فوتبال خانم ها باشید
  • حامد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    منظورت اینه که بودجه بزرگ می خوای بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس