کد خبر 1474521
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

با توجه به اهمیت ماندگاری و ثبات آرایش صورت، یک محصول آرایشی تاثیرگذار و کاربردی با عنوان پرایمر وجود دارد که به عنوان راز یکدستی و ماندگاری میکاپ صورت و پایه کلیدی زیرسازی آرایش شناخته میشود.

بسیاری از بانوان به دنبال لوازم آرایشی هستند که برای مدت طولانی روی پوست باقی بماند و به اصطلاح ماسیده نشود. در واقع لوازم آرایشی هرچقدر هم که با کیفیت و ضد آب باشد، باز هم نمیتوان از ماندگاری آنها مطمئن بود. برای همین باید به دنبال راه‌حل دیگری بود، پرایمر دقیقا همان راه‌حلی است که میتواند برای شما معجزه کند. اگر میخواهید بیشتر با پرایمر آشنا شوید در ادامه متن با ما همراه باشید.

همه چیز در مورد پرایمر گلدن رز

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

پرایمر صورت (Face Primer)، به نوعی لوازم آرایشی گفته میشود که به منظور زیرسازی آرایش مورد استفاده گرفته و برای تثبیت و ماندگاری آرایش کاربرد دارد. اگر بخواهیم پرایمر صورت را به صورت ساده تعریف کنیم باید بگوییم که برای تمامی بانوانی که آرایش میکنند مورد نیاز است و به عنوان پایه آرایش و یا بیس میکاپ به حساب میآید.

پرایمر صورت پیش از کرم پودر، مرطوب کننده، پنکیک باید بر روی پوست اعمال شود تا آن را برای آرایش آماده کند. در حالت کلی پرایمرها پوست را مات میکنند، اما انواعی از پرایمر وجود دارد که براق‌کننده هستند. خاصیت استفاده از پرایمر صورت این است که دوام و ماندگاری آرایش را بالا میبرد و مانع تعریق پوست می‌شود که در نتیجه از پاک شدن آرایش صورت جلوگیری به عمل میآورد.

با پرایمر گلدن رز بیشتر آشنا شوید

یکی از بهترین برندهای تولید کننده پرایمر صورت، برند گلدن رز است که توانسته محبوبیت زیادی را به واسطه تولید پرایمر کسب کند.

پرایمر گلدن رز از ویژگیهای زیادی بهره میبرد که به واسطه آنها میتواند بهترین عملکرد را بر روی پوست صورت داشته باشد. پرایمر گلدن رز در نوع مات و براق تولید میشود که مناسب نوع پوست صورت و آرایشی که دارید میتوانید یک نوع را برای زیرسازی آرایش خود انتخاب کنید. پرایمر گلدن رز پوست را اذیت نمیکند و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمیکند. فرمولاسیون این پرایمر به گونهای است که سبب نرمی و افزایش رطوبت پوست شما میشود که به همین واسطه از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری میکند و برای رفع آنها نیز مناسب است. همچنین ناگفته نماند که پرایمر گلدن رز چربیهای مضاعف پوست را جذب میکند و مناسب پوستهای معمولی، مختلط و چرب است.

ویژگیهای پرایمر گلدن رز

  • افزایش ماندگاری و ثبات آرایش
  • جلوه مات
  • نرم‌کننده و افزایش رطوبت پوست
  • کوچککننده منافذ باز
  • کمک به کاهش چین و چروک
  • فاقد پارابن
  • مناسب پوستهای معمولی، مختلط و چرب

پرایمر صورت گلدن رز مدل مات

پرایمر گلدن رز مات بسیار سبک بوده و سازگار با انواع پوست است. اگر میخواهید از یک پرایمر عالی و مات استفاده کنید که حالت براق نداشته باشد و روی پوست فیکس شود، پرایمر گلدن رز مات بهترین گزینه برای شما است.

پرایمر صورت گلدن رز مدل براق

پرایمر گلدن رز براق برای کسانی که پوست خشک دارند و به دنبال جلوه بیشتر آرایش پوست خود هستند بسیار مناسب است. این پرایمر باعث روشنتر شدن پوست شده و چین و چروکهای ریز پوست را پوشش میدهد. پرایمر گلدن رز براق بافت سبکی داشته و منافذ پوست را به خوبی میپوشاند.

طرز استفاده از پرایمر گلدن رز

یکی از سوالاتی که در مورد پرایمر وجود دارد این است که از پرایمر چگونه استفاده کنیم؟ در واقع باید بگوییم که نکات مهمی در خصوص استفاده از پرایمر وجود دارد. اول اینکه نیازی نیست پرایمر را به همه جای پوست خود بزنید و باید تنها قسمتهای چرب و یا منافذ باز پوست را با پرایمر بپوشانید. پرایمر را به قسمت زیر چشم نزنید، چرا که موجب ماسیدن پرایمر میشود. پرایمر انواع مختلفی دارد که پرایمر صورت یک نوع از آن است. پرایمر لب، ابرو، مژه، چشم و.. نیز وجود دارند اما کاربرد و محبوبیت پرایمر صورت را ندارند.

برای استفاده از پرایمر فقط کافی است که پیش ازانجام آرایش، پرایمر را به قسمتهای مذکور بزنید و سپس آرایش خود را کامل کنید.

همه چیز در مورد پرایمر گلدن رز

پرایمر چه موقع استفاده میشه؟

تا به این‌جا دانستیم که پرایمر چه کابردی دارد و به چه منظور استفاده می‌شود، حال می‌خواهیم در مورد زمان استفاده از پرایمر صحبت کنیم. پرایمر قبل از آرایش و برای زمانهایی که میخواهید آرایش ماندگاری داشته باشید و یا هنگامی که میخواهید منافذ باز و چین و چروکهای پوستی محو شوند، استفاده از پرایمر صورت بهترین گزینه است.

فرق پرایمر و کانسیلر

در حالت کلی شاید عملکرد پرایمر و کانسیلر از نظر شما یکسان باشد، اما در واقع پرایمر صورت به منظور آماده‌سازی پوست برای پذیرش کرم پودر است و در مقابل کانسیلر برای از بین بردن نواقص پوست و پوشاندن آنها مورد استفاده قرار میگیرد.

همه چیز در مورد پرایمر گلدن رز

پرایمر از کجا بخرم؟

در نهایت سوالی که ایجاد میشود این است که پرایمر را از کجا تهیه کنیم؟ با توجه به کیفیت و ویژگیهای پرایمر گلدن رز طبیعی است که بخواهید این پرایمر را از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی شاواز یک سایت معتبر و پربازدید است که انواع لوازم آرایشی و بهداشتی پوست، مو، ناخن، عطر و ادکلن و مراقبت‌های کودکان را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه میکند.

با توجه به این‌که پرایمر صورت بر روی پوست اعمال میشود، این‌که از کیفیت کافی برخوردار باشد و آسیبی به پوست شما نزند حائز اهمیت است. برای همین فروشگاهی که شما پرایمر صورت را از آن تهیه میکنید بسیار مهم است. فروشگاه شاواز این اطمینان را به شما میدهد که محصولات مورد نیاز شما را با کیفیت عالی و کاملا تضمینی ارائه میدهد. اعتبار شاواز از اعتماد مشتریانش سرچشمه میگیرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس