کد خبر 1474757
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
۲ پلیس نماهادر شهرری دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو پلیس نما که در حال اخاذی از یک صاحبان یک فروشگاه در محدوده قیامدشت بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسینعلی ابن علی یکشنبه شب گفت: در پی گشت زنی های هدفمند عوامل کلانتری ۱۷۴ قیامدشت یک دستگاه خودرو پژو مشکی را که یک نفر پشت فرمان و فردی دیگر را در حال صحبت با فروشنده مغازه ای مشاهده می‌کند.

وی بیان کرد: مأموران به موضوع حساس و به سمت خودرو حرکت کردند، در این هنگام فرد داخل مغازه سریعاً سوار خودرو شده و از صحنه با خودروی عنوان شده متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

سرهنگ ابن علی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران کلانتری خودرو را متوقف وافراد را دستگیر کردند که در بازدید از خودرو لباس و تجهیزات پلیسی کشف و در قسمت جلو خودرو چراغ و بلندگو امدادی نیز مشاهده کردند که پس از انتقال به کلانتری، تحقیقات انجام شده متهمان به اخاذی از فروشگاها و اتباع کشور همسایه معترف شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه خودرو متهمان به پارکینگ انتقال داده شد گفت: تاکنون نیز بیش از پنج مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند و تحقیقات جهت تکمیل پرونده و شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    2 پلیس نما درسته نه 2 پلیس نماها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس