کد خبر 1474855
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال در ساختمان «پک»

ملی‌پوشان فوتبال ایران صبح امروز با حضور ساختمان پک در آکادمی ملی فوتبال، تمرین کردند.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز (دوشنبه) از ساعت ١١:٣٠ در مجموعه تمرینی «پک» به تمرین پرداختند. این تمرین با نظارت امیر قلعه‌نویی برگزار شد و بازیکنان تیم ملی در سالن، تمرینات متنوع بدنی و ذهنی را انجام دادند.

علی‌قلی‌زاده بازیکن لژیونر تیم کاسام پاشیر ترکیه نیز پس از پایان تعهدات باشگاهی خود، شب گذشته به اردوی تیم ملی اضافه شد و امروز صبح نیز در کنار سایر ملی‌پوشان در پک به تمرین پرداخت.

تیم ملی عصر امروز از ساعت ١۶:٣٠ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال تمرین خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    1 0
    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره نزدیک عیده به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      1 2
      بهزیستی
  • علوی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 1
    گمانم پیام دروغ دادی توفیق موجود در خبر را مخدوش کنی والا اگر مستاجر هستی و راست بگی حداقل در قرار داد اجاره و در بنگاه های که پی اجاره بودی یک میلیون بار کلمه مستاجر رو دیدی و خوندی و نوشتی و میدونی مستاجر مستجر نیست در بخش قسم هم دروغ نگفتی که دوتا بچه داری اما میشه بگی از کی تا حالا کارگران سر گذر خبرگزاری تحلیلی نظامی امنیتی میخونند و مهم تر ایمیل هم دارند که پیام بدهند اما با این وضعیت سر گذر برای کار هم میروند احیانا گذر ادرسش گذر کمپ آلبانی نیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس