مدیرکل مدیریت بحران قم: مردم کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند

مدیرکل مدیریت بحران قم از صدور هشدار نارنجی بارش باران توسط اداره کل هواشناسی استان خبر داد و گفت: مردم مطلقا کنار رودخانه‌های استان قم اتراق نکنند.

به گزارش مشرق از روابط عمومی استانداری قم ، محسن اوروجی دراین زمینه اظهار داشت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی از امشب تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد بارش تگرگ، وزش باد شدید را خواهیم داشت که توصیه اکید مدیریت بحران به مردم این است که مطلقا از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی در ادامه نسبت به لغزندگی معابر و جاده‌ها و همچنین کاهش دید نیز هشدار داد و گفت: با توجه به آغاز تعطیلات و موج سفرها از مردم درخواست داریم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در صورت عدم ضرورت در زمان مذکور از حضور در محورهای بارانی و لغزنده بپرهیزند.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به ورود سامانه بارشی از امشب به قم ، تحویل سال جدید در این استان را همراه با بارش ذکر کرد.

محمدرضا قاضی ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با ادامه فعالیت موج بارشی، آسمان ابری و در بیشتر ساعات با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

به گفته قاضی، روز چهارشنبه اوج فعالیت این سامانه است و بارش شدت می‌گیرد که برای ارتفاعات استان به‌ویژه مناطق غربی از جمله بخش خلجستان دما صفر درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس