کد خبر 1475170
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
پرسپولیس محبوب‌ترین تیم دنیا شد/ نماینده ایران بالاتر از رئال و میلان!

پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت اما در حالی که نزدیک به ۵۰ دقیقه به دلیل اخراج پریرا این تیم ۱۰ نفره شده بود در نهایت در آخرین لحظات بازی دروازه این تیم باز شد تا سپاهان علاوه بر برد در این بازی حساس، صدرنشینی در جدول رده‌بندی لیگ برتر را تثبیت کند.

شکست تلخ پرسپولیس در این بازی و فاصله با تیم صدرنشین در جدول اما فقط کام پرسپولیسی‌ها را تلخ نکرد بلکه اتفاقاتی در رختکن این تیم رخ داد که باعث شد برای لحظاتی رختکن سرخ پوشان متشنج شود.

زمانی که بازیکنان پرسپولیس به رختکن رفتند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به پرداخت نشدن پاداش‌های این تیم واکنش نشان داد و از مسؤولان پرسپولیس گله کرد. بیرانوند در حضور یکی از مسؤولان باشگاه دلیل باخت پرسپولیس به سپاهان را پرداخت نشدن پاداش‌های این تیم عنوان کرده بود و اعتقاد داشت که چون پاداش‌ها پرداخت نشده بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی نداشتند و به سپاهان باختند!

این قائله در رختکن به پایان رسید اما نکته جالب توجه اقدام باشگاه پرسپولیس بود که فردای شکست مقابل سپاهان به حساب هر بازیکن ۳۰ میلیون تومان به عنوان پاداش واریز کرد.

مدیران پرسپولیس پاداش دو برد مقابل تراکتور و نفت مسجدسلیمان را به حساب سرخ‌پوشان واریز کردند تا آنها پس از شکست مقابل سپاهان و در آستان نوروز پاداش دو برد اخیر خود را دریافت کنند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 0
    چرا از جیب مردم به این مفت خور ها باج میدهید زمانیکه به کارگران برای پرداخت صد هزار تومان برای یکسال مدتها جلسه بی حاصل برگزار میشود .پول بی حساب به اینها بدهید تا با پست هایشان در فضای مجازی جامعه را به التهاب بکشانند
  • سهیل IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 0
    باید سی میلیون از هر کدوم کم میکردن
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 0
    از جیب ملت میره چرا خصوصی نمی کنند این باشگاه‌ها را آیا اون پیرمردی که از شدت فقر و نداری منتظر مرگ خودش است روز قیمت یقه شما رو نمی گیره
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 0
    یک ستاره بهشون بخشیدن محض رضای خدا ولی لنگی ها سرشون گیج رفته...استقلال قهرمان آسیاست و با شایستگی ستاره گرفته.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 0
    پول مفت
  • امید IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 0
    چه پول هایی میخورن
  • رستم ایرانی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 0
    خاک تو سرتون میلیاردی میگیرین بی تعصب های پول پرست بازیکنان فوتبال رو حقوقی کنید ماهیانه 15میلیون تومان مثل یک کارمند چون تیم ها دولتی است
  • ققنوس IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    2 0
    تیمی که مربی فتنه گری مثل یحیی داره، همینه
  • احمدرضا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    وسط زمین چمن نشون میدند همه غم و غصشون مردم ایرانند، میرند تو رختکن معلوم میشه مشکل پول و منفعت شخصی خودشونه. یادم میاد بازیکنان استقلال هم موقع گرفتن کاپ جام حذفی دست به سینه بودند و خودشون رو به خاطر مردم ناراحت نشون میدادند، اما وقتی تو رختکن گفتند بابت این قهرمانی سه برابر پاداش بهتون میدیم، جیغ و دست و هورایی کشیدند که. این فوتبالیست نیستند بلکه بازیگر فوتبالند. یه فوتبالیست مثل قایقران مثل پیروانی مثل استیلی مثل انصاری فرد هنر و تعصب و غیرت داره و یه دسته و بی ریاست، نه مثل اینها دو رو و نون به نرخ روز خور باشه. با وجود این آدمهای دو رو حالم از فوتبال دیگه به هم میخوره.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    1 0
    چرا از جیب مردم به این مفت خور ها باج میدهید زمانیکه به کارگران برای پرداخت صد هزار تومان برای یکسال مدتها جلسه بی حاصل برگزار میشود .پول بی حساب به اینها بدهید تا با پست هایشان در فضای مجازی جامعه را به التهاب بکشانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس