کد خبر 1475303
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کاهش محبوبیت بایدن

محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از ماه گذشته کاهش یافته و به پایین‌ترین میزان از ابتدای ریاست جمهوری وی یعنی ۳۸ درصد نزدیک شده است.

به گزارش مشرق و به نقل از یو اس نیوز، کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به ۳۸ درصد درحالی اتفاق می افتد که دولتش در تلاش برای نمایش ثبات اقتصادی به رغم رویارویی با بحران بانکداری و نرخ تورم بالاست. براساس نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات روابط عمومی نورک-آسوشیتدپرس، نوسان کمی در حمایت از رئیس جمهوری آمریکا طی ماه های گذشته وجود داشته و محبوبیت جو بایدن به ۳۸ درصد رسیده است. این درحالی است که میزان محبوبیت وی در نتایج نظرسنجی ماه های فوریه و ژانویه به ترتیب ۴۵ و ۴۱ درصد بود. ند.

تنها ۳۱ درصد از نظارت بایدن درباره اقتصاد راضی بوده‌اند. اداره مسائل اقتصادی یکی از نقاط ضعف وی دستکم از اواخر سال ۲۰۲۱ است. تنها یک چهارم آمریکایی ها اعتقاد دارند که وضعیت اقتصاد این کشور خوب و در مسیر درست است.

در پایان این گزارش آمده است براساس این نظرسنجی میزان محبوبیت بایدن در سیاست خارجی ۳۹ درصد و تغییرات اقلیمی ۴۱ درصد ثبت شده است. در این میان ۷۴ درصد طرفداران حزب دموکرات و ۹ درصد طرفداران حزی جمهوری خواه از عملکرد بایدن در سیاست خارجی راضی بودند در حالی که درباره عملکرد وی درباره تغییرات اقلیمی نزد طرفداران این دو حزب به ترتیب میزان رضایت ۶۷ و ۱۷ درصد گزارش شده است.

این نظرسنجی با مشارکت هزار و ۸۱ نفر از ۱۶ تا ۲۰ مارس انجام شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    1 0
    اینو برا همه همشون میگید
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    1 2
    از رییسی و روحانی که بیشتر محبوبیت دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس