واکنش رسانه‌های روسی به تساوی روسیه برابر ایران/ اوضاع می‌توانست بدتر شود!

رسانه‌های روسیه بازی تیم ملی این کشور با ایران را بازتاب دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های روسی پس از پایان بازی دوستانه تیم ملی روسیه با ایران در ورزشگاه آزادی که به تساوی یک بر یک منجر شد، به تساوی‌های پی در پی این تیم اشاره کردند. روس‌ها در دو بازی گذشته خود با تاجیکستان و ازبکستان هم به تساوی رسیده بودند.

وبگاه «اسپورت ۲۴» نوشت: اولین بازی تیم ملی روسیه در سال ۲۰۲۳ با تساوی به پایان رسید. دو پنالتی نتیجه بازی را رقم زد؛ میرانچوک برای روسیه گلزنی کرد و طارمی برای ایران.

وبگاه «اسپورت اکسپرس» نیز نوشت: دوباره مساوی! دو پنالتی همه چیز را تعیین کرد. روسیه در نیمه اول پیروز میدان بود و در آغاز نیمه دوم، ایران گل مساوی را به ثمر رساند و در بعضی لحظات به پیروزی نزدیک شد.

وبگاه «چمپیونات» هم نوشت: ایران و روسیه با دو پنالتی، بازی را با تساوی به پایان رساندند. روسیه باز هم نبرد اما اوضاع می‌توانست بدتر باشد. ایرانی‌ها موقعیت‌های جدی داشتند اما نتوانستند آن‌ها را به گل تبدیل کنند.

خبرگزاری «ریانووستی» نوشت: بازیکنان ایران و روسیه در یک بازی تدارکاتی در تهران به تساوی یک بر یک رسیدند. هر دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بازی بعدی شاگردان «والری کارپین» سه روز دیگر به عراق در سن‌پترزبورگ خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • همرزم هادی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    5 7
    طارمی درشرایط خوبی نیست
    • هادی کوماندو IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      4 1
      مزاح نفرمایید
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    1 0
    بازی دوستانه و دعوت از طرف ایران انجام شد بازیکنان تیم ملی روسیه مهمان بودند در برخورد بازیکن ما با بازیکن روس متاسفانه بازیکن ما به سمت حریف رفت و با قلدری توهین میکرد چرا اینقدر از لحاظ اخلاقی ما دوست داریم در سطح جهانی تنزل پیدا کنیم این حرکت خیلی غیر حرفه ای بود با توجه به بازی دوستانه تا کی ما باید بابت بی اخلاقی بازیکن بد اخلاق در منزل سرمان را پایین بندازیم و شرمنده شویم در نیم ملی بی در و پیکر کسی نیست این مسائل رو حل کنه یا برخوردی انجام بده اگر به کشوری دیگر دعوت شویم برای بازی دوستانه و این برخوردها با بازیکنان ما انجام شود برخورد ما چگونه خواهد بود متاسفیم
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    0 0
    بهتر شد مساوی شدند
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    1 2
    طارمی و حاج صفی ضعیف ترین بازیکن های ایران بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس