‌‌‌

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: تعداد مصدومان زمین لرزه صبح امروز چهار فروردین ماه در خوی و سلماس به ۱۰۴ نفر رسید.

به گزارش مشرق، امیرعباس جعفری در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی و سلماس افزود: در اثر زمین لرزه صبح امروز چهارم فروردین ماه ۹۲ نفر در سلماس مصدوم شدند که از این تعداد ۷۵ نفر به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: همچنین امروز در اثر زمین لرزه ۱۲ نفر نیز در خوی مصدوم شدند که از این تعداد نیز ۷ مصدوم مداوا و ترخیص شدند و ۵ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

جعفری اضافه کرد: ۲۲ مصدوم زمین لرزه خوی و سلماس از ناحیه دست و پا و بریدگی دچار مصدومیت شدند که در حال مداوا هستند و امیدواریم بزودی از مراکز درمانی ترخیص شوند.

وی در خصوص خسارت زلزله به واحدهای مسکونی هم اظهار کرد: فقط برخی واحدهای مسکونی روستایی به صورت ۱۰ درصدی خسارت دیده و اکثراً ترک بر داشته‌اند که روند ارزیابی آنها ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    3 0
    « روند ارزیابی ادامه دارد » آقای مدیر کل بحرا ن !! پول میدین به مردم برای بازسازی ؟؟؟ وام بی بهره میدین ؟؟؟ کمک بلاعوض می کنین ؟؟؟ ارزیابی برای چی ؟؟؟ برای اینکه بنام مردم و بازسازی ، بودجه دولا پهنا بگیرین و به زنید به زخم جیب خودتون ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس