رحیمی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: اجازه جولان و قدرت نمایی به مجرمان و مفسدان اقتصادی را نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان و اینکه باید از فیوضات این ماه بهره کافی و وافی بگیریم، اظهار داشت: ماهی که نفس کشیدن و حتی خوابیدن روزه دار در آن عبادت است را باید به درستی غنیمت بشماریم و از لحظه لحظه آن در راستای کمال و تعالی و عبودیت و خدمتگزاری به خلق خداوند متعال بهره بگیریم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به ماموریت و بازدید خود از استان سیستان بلوچستان و اینکه باید نشانگاههای قاچاق کالا به درستی شناسایی شوند، عنوان داشت: باید در کنار تجهیز پلیس های امنیت اقتصادی استان ها آموزش های تخصصی لازم و بایسته در راستای انجام هر چه بهتر ماموریت های به طور مستمر به کارآگاهان اقتصادی داده شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید با عنوان «مهار تورم ، رشد تولید» خط و مشی و راهبرد اصلی سیاست گذاری مسئولان کشور را ترسیم فرمودند، بیان داشت: مسئولیت و وظایف پلیس امنیت اقتصادی بطور حتم در سال جدید از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است .

وی افزود: باید پلیس در حوزه مقابله و مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی همواره پیشتاز و پش قدم و جلوتر از مجرمان باشد و اجازه جولان و گردنگشی را از آنان سلب نماید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه باید از نخبگان و فرهیختگان اقتصادی کشور در حوزه مقابله هر چه بهتر با مجرمان اقتصادی و پیش بینی و پیشگیری ترفندهای آنان استفاده کنیم، ادامه داد: مجرمان همواره به دنبال یافتن راه حل ها و میان برهایی جدید برای دست زدن به اعمال مجرمانه خود هستند که در این خصوص پلیس باید با زکاوت و پیشدستی خود ابتکار عمل را از آنان سلب نماید و اجازه ندهد که زالو صفتان اقتصادی خون مردم را بمکند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه دشمنان امروز در حوزه اقتصادی علیرغم تحریم های ظالمانه خود جنگی تمام عیار را به کشور و مردم ما تحمیل کرده اند، خاطر نشان کرد: مشکلات و مصایب اقتصادی به دنبال خود مشکلات اجتماعی، اخلاقی و ... را به همراه خواهند آورد از این رو است و در واقع بستر ساز مشکلات مختلف دیگر خواهند بود.

سردار رحیمی گفت: اجازه نخواهیم داد که مجرمان و مفسدان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود زندگی و معشیت مردم را به مخاطره بی اندازند و با قدرت و شدت با آنان مقابله خواهیم کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه مبادی، گذرگاه های کشور تحت رصد و اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی است و با تعهد و اعتقاد در این مسیر انجام وظیفه خواهیم کرد، بیان داشت: بطور ویژه در سال جدید در موضوع مقابله با قاچاق کالا و همچنین در حوزه مقابله با جرایم اقتصادی ورود پیدا کرده ایم و انشالله بازخورد مثبت آن را در زندگی مردم خواهیم دید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس