کد خبر 1475993
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
حزب‌الله لبنان

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در واکنش به تحولات اراضی اشغالی و تشدید بحران داخلی میان صهیونیست‌ها گفت که رژیم اشغالگر از درون درحال فروپاشی است.

به گزارش مشرق، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار توییتی در این باره نوشت: رژیم اشغالگر بذر نابودی‌اش را در داخل خود حمل می‌کند و با وجود ملت پایدار و مجاهدی مانند ملت فلسطین، هر چه قدر هم که طول بکشد این رژیم باید نابود شود.

نعیم قاسم همچنین با اشاره به داستان روند نابودی یهودیان بنی نضیر در قرآن کریم با ذکر آیه «یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ» تاکید کرد: به خواست خداوند متعال رژیم موقت اسرائیل رو به زوال است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رژیم صهیونیستی درپی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و طرح جنجالی اصلاحات قضایی غرق اختلافات داخلی است و این اختلافات امروز و در پی برکناری یوآو گالانت از سمت وزیر جنگ توسط نتانیاهو به اوج خود رسیده و اعتصاب عمومی نیز اراضی اشغالی را فرا گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    3 2
    این شلوغی ها نشان از عمق رشد اجتماعی و سیاسی مردم آنجا است.
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      1 0
      این رژیم برپایه ی کشتارفسادواپارتایدپایه بوجودامده بودالان که بعدازامارتجاوزوشکاف وغارت ازهم این نمرودپرستان به جان هم افتاده اندرشداجتماعی به وحدتحول امنیت وزیست مسالمت باخودوبقیه است ونه این پادگان فسادوجنایت وجنگ افروزی
    • رضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      1 1
      خیلی باحالی یه وقت تواین عمق خفه نشی
    • موشه از تلخاب حیفا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      1 1
      این خود حاجی جوب شور است خواسته ماله کشی کند روش نشده اسمش را بنویسد به یهوه قسم خودشه.
  • حمیدرضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    2 0
    *** ان شالله ..... درود خدا بر جناب شیخ نعیم قاسم و فرماندهان و اهالی افتخار آمیز جبهه مقاومت از حزب الله لبنان تا کرانه و غزه و فلسطین و تمام دل های امیدوار به نابودی صهیونیست رو به فنا ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس