کد خبر 1477174
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
دوئل جذاب لواندوفسکی با بنزما در ال‌کلاسیکو

ال کلاسیکوی چهارشنبه شب تحت تاثیر درخشش لواندوفسکی و بنزما قرار گرفت.

به گزارش مشرق، روز گذشته در دیدار رئال مادرید مقابل وایادولید، کریم بنزما در ۷ دقیقه هت‌تریک کرد و یک نمایش بی نظیر پیش از ال کلاسیکو به ثبت رساند.

از طرف دیگر، بارسلونا نیز مقابل الچه با درخشش لواندوفسکی به بردی راحت دست یافت تا انگیزه زیادی برای شکست رئال در جام حذفی اسپانیا پیدا کند.

 دوئل جذاب لواندوفسکی با بنزما در ال‌کلاسیکو

چهارشنبه شب در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، بارسلونا میزبان رئال مادرید است. دیدار رفت با برتری یک بر صفر شاگردان ژاوی به پایان رسید و باید دید آیا بار دیگر آبی‌اناری‌ها می‌توانند مقابل شاگردان آنچلوتی به برتری دست یابند.

در این مسابقه در حال حاضر بیش از هر تقابلی، تقابل لواندوفسکی با بنزما مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. ۲ ستاره‌ای که به شدت آماده هستند و مهره اصلی و سلاح بزرگ مربیان خویش نام گرفتند.

 دوئل جذاب لواندوفسکی با بنزما در ال‌کلاسیکو

لواندوفسکی در این فصل برای بارسلونا ۲۷ گل زده و با ۱۷ گل زده در لالیگا، مدعی اصلی کسب جایزه «پی‌چی‌چی» است. از طرف دیگر بنزما برای رئال ۲۱ گل زده و با ۱۴ گل در لالیگا، دومین گلزن برتر اسپانیا نام دارد.

در فینال سوپرکاپ، لواندوفسکی نمایشی دیدنی برای بارسلونا داشت و بنزما نیز تک گل رئالی‌ها را به ثمر رساند. بسیاری معتقدند که دیدار چهارشنبه نیز که آخرین ال‌کلاسیکوی فصل نیز نام دارد با اثرگذاری یکی از این ۲ بازیکن به پایان خواهد رسید.

برای بارسلونا ستارگانی بزرگی مثل پدری، دمبله و دی یونگ حضور ندارند و مندی و رودیگر نیز به بازی ال کلاسیکو نخواهند رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس