کد خبر 1477300
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
جزئیات درگیری دو ملی پوش مازنی کشتی/ از اخراج تا عذرخواهی

سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در جریان اردوی تیم ملی پس از زدن ضربه به سر و سینه کامران قاسمپور از اردوی تیم ملی اخراج شد.

به گزارش مشرق، در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی کشتی آزاد که بعد از ظهر دیروز یکشنبه برگزار شد، امیر حسین زارع سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در اقدامی غیر اخلاقی به یکباره با کامران قاسمپور آزادکار شاخص و با اخلاق ایران و دارنده ۲ طلای جهان درگیر شد و به سینه و صورت او ضربه زد که این اقدام او هیچ واکنشی را از سوی قاسمپور به همراه نداشت.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز شب گذشته با عصبانیت شدید و داد و فریاد امیر حسین زارع را از اردوی تیم ملی کشتی آزاد به دلیل ارتکاب این عمل غیر اخلاقی اخراج کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز با شنیدن این موضوع دستور برخورد جدی با این کشتی‌گیر را صادر کرد تا جاییکه خواستار اخراج او از چرخه انتخابی تیم ملی شد.

*امیرحسین زارع عذرخواهی کرد

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اتفاق پیش آمده در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی اظهار کرد: درگیری امیرحسین زارع با کامران قاسم‌پور که از کشتی گیران با اخلاق و عنوان‌دار ایران و جهان محسوب می‌شود و امسال نیز به‌عنوان بهترین کشتی‌گیر ایران شناخته شده است، پیش آمده که با توجه به جوانی کشتی گیران و هیجانات بوجود آمده در تمرینات و لاکتیکی شدن بدن‌های آن‌ها در برخی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می‌آید.

امامی افزود: این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود و علیرغم عذرخواهی این کشتی گیر از کامران قاسم پور و کادر فنی، وی با توجه به چرخه‌ی انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است.

وی ادامه داد: البته هم خود امیرحسین زارع و هم پدر وی برای پیگیری این موضوع امروز صبح در فدراسیون حضور یافته اند و امیرحسین زارع ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده عذرخواهی نیز کرده است.

امامی در مورد اخراج زارع تصریح کرد: با توجه به بند ۱۰ چرخه انتخابی تیم ملی و تأکید کادرفنی، هرگونه بی انضباطی و بی اخلاقی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی گیر از چرخه می‌شود و در مورد زارع نیز تصمیم با کادر فنی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی در مورد امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود.

حال باید دید فدراسیون کشتی چه جریمه‌ای را برای این کشتی‌گیر در نظر خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    همه یاد گرفتن هر شکری خواستن بخورن بعد با یک عذرخواهی صوری و خنده دار موضوع رو قائله بدن !
  • علی US ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    خبرنگار کیهان ورزشی بوده ام. بعضی کشتی گیران در بزنگاه تمارض میکردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس