کد خبر 1477395
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
امیرحسین زارع به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بازگشت

امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک که روز گذشته از اردوی تیم ملی کشتی آزاد کنار گذاشته شده بود از صبح امروز سه‌شنبه زیر نظر پژمان درستکار تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، پدر امیرحسین زارع روز سه‌شنبه در گفت و گویی در ساری اظهارداشت: شب گذشته جلسه دوستانه‌ای با حضور بنده، امیرحسین و آقای درستکار و آقای مهربان برگزار شد و خداروشکر سوءتفاهم ها رفع شده است.

عباس زارع اضافه کرد: مشکلی که برای امیرحسین در اردوی تیم ملی پیش آمده با آنچه که در رسانه‌ها اعلام شد به طور کامل متفاوت بود و به نظر بنده در این ارتباط بزرگنمایی شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکی از خبرگزاری ها بدون در نظر گرفتن جایگاه ورزش اول کشور اقدام به انتشار خبری مبنی بر درگیری امیرحسین در اردوی تیم ملی کرد که این خبر به هیچ‌عنوان درست نیست و شخص رئیس فدراسیون از خبرنگاری که این مشکل را بزرگنمایی کرده، پیگیر ماجرا است.

زارع گفت: این هجمه ها را شیطنت رسانه ای می‌دانم و خداروشکر اکنون همانند گذشته براساس آنچه که فدراسیون کشتی اعلام می کند شرایط در اردوی تیم ملی کشتی آزاد عادی و امیرحسین از امروز صبح به اردو بازگشته است.

امیرحسین زارع به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بازگشت

روز گذشته در رسانه ها اعلام شده بود که در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی کشتی آزاد که بعد از ظهر روز یکشنبه برگزار شد، امیرحسین زارع سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در اقدامی غیراخلاقی به یکباره با کامران قاسم‌پور آزادکار شاخص و با اخلاق ایران و دارنده ۲ طلای جهان درگیر شد و به سینه و صورت او ضربه زد که این اقدام او هیچ واکنشی را از سوی قاسم‌پور به همراه نداشت.

رسانه ها همچنین اعلام کرده بودند که خشم درستکار به حدی بود که سرمربی تیم ملی شبانه اقدام به اخراج زارع از اردوی تیم ملی کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    خب بعله ! همه تقصيرها زير سر خبرنگارها و رسانه هاست !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس