کد خبر 1477489
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
حضور زارع در اردوی تیم ملی تا اطلاع ثانوی ممنوع است/ فدراسیون کشتی در انتظار گزارش کتبی درستکار

با تایید سخنگوی فدراسیون کشتی حضور ستاره سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان در اردوهای تیم ملی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش مشرق، از صبح امروز در برخی رسانه ها و فضاهای مجازی خبری مبنی بر بازگشت امیرحسین زارع به اردوی تیم ملی دست به دست می شود اما واقعیت خلاف موضوع را ثابت می‌کند. در واقع امیر حسین زارع با توجه به اخراجش از اردوی تیم ملی تا اطلاع ثانوی حق حضور در اردوهای تیم ملی را ندارد.

این کشتی گیر شب 13 فروردین ماه توسط سرمربی تیم ملی به دلیل درگیری با یکی دیگر از کشتی گیران و بی نظمی اخراج شد و براساس ماده ۱۰ چرخه انتخابی تیم ملی (رعایت نظم و انضباط اردویی) فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تأکید ویژه‌ای بر روی رعایت نظم و انضباط و مسائل اخلاقی در اردوها و مسابقات دارد و بر این اساس در مورد کشتی‌گیرانی که این موارد را رعایت نکرده و مشارکت و انگیزه لازم را در انجام تمرینات ندارد، تصمیم‌گیری لازم به عمل می‌آید و قطعا این موضوع تأثیر مستقیم در انتخاب کشتی‌گیران برای حضور در رقابت‌های پیش رو دارد.

همچنین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از سرمربی تیم ملی پژمان درستکار خواسته است تا گزارش کتبی خود را به وی ارائه دهد تا موضوع را به طور درست بررسی کنند. حال باید منتظر ماند و دید نتیجه گزارش کتبی و جلسه سرمربی با رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص چه خواهد بود و درباره این کشتی‌گیر چه تصمیمی خواهند گرفت.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره گفت: فدراسیون منتظر گزارش کتبی کادر فنی تیم ملی است و زارع فعلا اجازه حضور در اردوهای تیم ملی را ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس