کد خبر 1478028
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
روحانی

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق می‌گوید: اسم عراقچی دلار را دو هزار تومان پایین آورد

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: به گزارش عصر ایران، روحانی در دیدار نوروزی با برخی مدیران دولت سابق، سال جدید را سال «امتحان نظام در انتخابات اسفندماه» توصیف کرد و گفت: چشم دنیا به انتخابات اسفندماه است تا ببینند و ببینیم سالم و رقابتی و آزاد برگزار خواهد شد یا نه. موعد برگزاری انتخابات (مجلس شورای اسلامی) البته اسفند ۱۴۰۲ است اما لوازم آن را باید از خیلی زودتر فراهم کرد هر چند که به جز انتخابات مجلس، با اجرای اصل ۵۹ هم می‌توان مستقیما به نظر مردم مراجعه کرد.

وی همچنین ادعای ارتباط نداشتن سیاست خارجی با اقتصاد و معیشت مردم را بی‌اساس دانست و به‌عنوان شاهد مثال گفت: دیدید که تا اسم عباس عراقچی که آمد از قیمت دلار دوهزار تومان کم شد و به طعنه افزود: لابد اگر آقای ظریف می‌رفت ۵ هزار تومان کم می‌شد! هنگامی که یکی از حاضران به مزاح یادآور شد «‌و اگر خود شما ۱۰ هزار تومان» بلافاصله پاسخ داد: دکتر ظریف هم از طرف ما می‌رفت.

رئیس‌جمهوری پیشین ایران با استقبال از شعار سال (‌مهار تورم و رشد تولید) از منظر آن که بخشی از تحول به مثابه خواست عمومی را بازمی‌تاباند، تحقق این امر را منوط به تحول در سیاست خارجی و داخلی دانست و در عین حال گفت: این امر- کاهش تورم- شدنی است کمااینکه دو بار در تاریخ جمهوری اسلامی تجربه شده و مردم ثمرات آن را چشیده‌اند. نوبت اول و در سال‌های ۸۲ و ۸۳ و ۸۴ (در دولت دوم خاتمی) و نوبت دوم در زمستان ۹۴ (‌با شروع برجام) و در ادامه درسال‌های ۹۵ و ۹۶ و بهار ۹۷.

او اضافه کرد در آن دو سال و نیم نه‌تنها شاهد کاهش تورم بودیم که تک رقمی هم شد و حتی نرخ ۷ درصد را هم شاهد بودیم و در سال ۹۵ رشد اقتصادی نیز به چنان حدی رسید که از آن به‌عنوان بالاترین رشد اقتصادی در جهان یاد شد.

حسن روحانی راه‌حل اصلی مشکلات با هدف تحول را اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (‌برگزاری همه‌پرسی و مراجعه به آرای عمومی) ذکر کرد و گفت: هرچند سؤالات مردم متعدد است، اما در این همه‌پرسی می‌توان سه پرسش اساسی در سه زمینۀ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد را با مردم در میان نهاد.

به گزارش عصر ایران؛ «روحانی گفت: حفظ جمهوریت نظام در گرو برگزاری انتخابات آزاد است و حفظ اسلامیت هم منوط به اخلاق و هر چند اصول و فروع دین همه مهم و محترم است اما حفظ اسلامیت نظام در گرو اخلاق است حال آنکه می‌بینیم روزنامه‌ای اگر هر روز توهین نکند و تهمت وارد نسازد، شب سر بر بالین نمی‌گذارد. (طعنه‌ای که می‌توان به توجه فوق‌العاده ادبیات رسمی و تریبون‌های نماز جمعه به موضوع پوشش زنان در عین رواج بداخلاقی تفسیر کرد)».درباره این اظهارات گفتنی است:

۱) تردیدافکنی روحانی درباره سلامت و رقابتی بودن انتخابات در حالی است که خود وی بارها در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری حضور داشته و سال ۱۳۹۲ با ۵۰ ممیز ۷ دهم رای رای‌دهندگان (۲۷۰ هزار رای بیشتر از نصف) پیروز شد اما کسی در آنجا سلامت انتخابات را زیر سؤال نبرد. البته سوءمدیریت مصیبت‌بار شخص روحانی و دولت وی موجب شد که رئیس بانک مرکزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ (با وجود حمایت خاتمی و ۱۶ حزب همسو) و چند فهرست مدعیان اعتدال و اصلاحات در انتخابات مجلس سال ۱۳۹۸، نتوانند با اقبال مردم مواجه شوند. در انتخابات سال ۱۴۰۰، رای همتی به دو و نیم میلیون رای نرسید. به عبارت دیگر،۹۵ درصد کل واجدان حق رای، و ۷۲ درصد رای‌دهندگان حاضر نشدند عمر دولت مدعیان اعتدال و اصلاحات را تمدید کنند.

۲) برگزاری همه‌پرسی سازوکار حقوقی خود را در قانون اساسی دارد اما روحانی با وجود چندین بار بازیچه قرار دادن کلمه رفراندوم در دولت خود حاضر نشد مسیر حقوقی را در پیش بگیرد. با این وجود، اتفاقاتی مانند دعوت دولت روحانی به انصراف از دریافت یارانه با مخالفت ۹۷ درصد مردم مواجه شد. در دو انتخابات پیش‌گفته هم معلوم شد که طیف متبوع وی با سقوط فاحش عقبه اجتماعی مواجه شده‌اند. همچنین نظرسنجی‌های دو سال آخر دستگاه‌های دولتی در دوره ریاست روحانی، حاکی از کاهش شتابان محبوبیت و مقبولیت وی داشت، چنان‌که به اعتراف چند نفر از اصلاح‌طلبان مثل علی صوفی، تا زیر شش درصد مقبولیت هم سقوط کرد.

۳) سخنان روحانی درباره نقش نام آقای عراقچی در کاهش دو هزار تومانی قیمت دلار (و سپس اشاره به نام آقای ظریف) در حالی است که همه این آقایان و خود روحانی سال‌ها در مصدر امور بودند اما نتیجه آن مدیریت ناکام، هشت برابر شدن (افزایش هشتصد درصدی) قیمت ارز بود که طبق معمول با شعبده‌بازی منحصر به فرد آقای روحانی مواجه شده و یادی از این واقعیت تلخ نمی‌شود! قیمت ارز در دولت روحانی از ۳۷۰۰ تومان به ۳۳ هزار تومان هم رسید و در پایان دولت وی بالای ۲۷ هزار تومان ایستاد.

لابد این هم از تواضع آقای روحانی است که نقش اسم و رسم خود در به‌هم ریختن اقتصاد کشور، تحمیل تورم ۶۰ درصدی و هشت برابر کردن نرخ ارز را کتمان می‌کند اما مدعی می‌شود که نام عراقچی موجب کاهش دو هزار تومانی قیمت دلار شد و ببینید اگر نام ظریف می‌آمد، چه کولاکی می‌کرد(!)

یادآور می‌شود هشت برابر شدن قیمت دلار در دولت روحانی در حالی اتفاق افتاد که رضا رشیدپور ۲ بهمن ۱۳۹۶ در گفت‌وگوی تلویزیونی از روحانی پرسیده بود «چرا دلار ۴۷۵۰ تومان است؟». و او جواب داده بود «۴۷۵۰ تومان نیست، وسط دعوا نرخ تعیین نکنید. خیلی پایین‌تر از این حرفاست و پایین‌تر هم می‌آید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سید IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    9 1
    به راستی که خودستایی حسنک وزیر از نالایق ترین دولت ادوار در ایران حتا روی رجال عهد قجر را هم سفید کرده است! همان پررویی نجومی برای ایشان عبارت دقیقی بود!!!!
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      5 1
      اقای ح فریدون مثل معاویه و عمرعاص سخنرانی میکنید شخص شما در همین انتخابات نظام اسلامی رئیس جمهور شدید ، ایا ان موقع که انتخاب شدید «امتحان نظام در انتخابات » توصیف کردید یا فقط شخص خودتان و هم پیالگان خودتان را صالح میدانید یا اگر غیر از شما انتخاب گردند دیگر نظام تخطی کرده است ؟؟ اقا ی ح فریدون دست از تزویر فریب و نیرنگ به مردم بردارید اجازه دهید مردم خودشان انتخاب کنند این روحیه معاویه و عمرعاصی شما بالاخره کار دستتان خواهد داد،، اقای ح فریدون ،والله هرکس سنگی بطرف نظام اسلامی پرتاب کرد اواره شد (شهید سلیمانی )
    • بی نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      2 1
      نقش عمو چه بود
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    9 13
    کلا هرکی رئیس جمهورایران میشه یه تختش کمه
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      8 4
      نه عزیزم یک تخته امثال تو کم است که به روحانی که یک تخته اش کم است رأی دادی منتظر عقوبت الهی باش
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      7 3
      لعنت بی کران و ازلی و ابدی خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      7 1
      ملت ایران یه تخته اش کمه که به روحانی رأی دادند تا ایران را با خاک یکسان کند
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      3 0
      پس، گزینه بعدی من تویی جیگر!
    • سعید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      6 1
      جهانگیری،نوبخت و منوچهر فریدون شغالان لیبرال را به اتاق بازرگانی و بورس دعوت میکردند تا با وام بانکی یک سکه بکارند تا صاحب درخت سکه بشوند!
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      2 0
      کلا هرآدمی همه چیز را بی دلیل تعمیم بدهد نادان است.توی همه صنف هم خوب است هم بد. خوب مثل شهید رجایی و بد مثل حسن فریدون.
  • سامان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    5 1
    روحانی قیمت ارز و طلا و خودرو و مسکن و موبایل و غیره را بیش از 10 برابر افزایش داد و اقتصاد مملکت را ویران کرد و دولتش ضعیف ترین و ناکارآمدترین و فاسدترین دولت ایران بود.
  • کامران IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    18 5
    حسن فریدون مملکت را به قهقرا بُرد و رکورد جهش ارز و شاخص فلاکت در 70 سال اخیر را شکست و باید محاکمه و مجازات بشود.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 2
      و سعیمون این بوده تو این دو سال رکورد اونها رو بشکنیم.بابا ما از کدومشون خیر دیدیم .بازم صد رحمت به زمان جنگ
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      1 0
      احسنت
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      7 0
      احسنت
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      10 0
      اگه حسن انگلیسی این کثافتکاری هارو تو چین کرده بود گذاشته بودنش سینه کش دیوار. اگه تو خود انگلیس هم بود بازم سرنوشتش همین بود چون تو انگلیس مجازات اعدام لغو شده و فقط در یک مورد بکار میره: مجازات خائنین به کشور!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    7 5
    سیاه‌نمایی ممنوع
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      4 1
      یه چیزی به اصلاح طلبان میگم اگه جمهوری اسلامی را قبول ندارید که ندارید از سیاست کنار بروید تا خود جمهوری اسلامی مشکلات را حل کند قشر شما زاویه صد در صدی با نظام دارد از شخصیت ها و رسانه هایتان کاملا مشخصه شما اعتقادی به نظام اسلامی ندارین
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    7 4
    روزی هزار بار داره محاکمه میشه :) محاکمه علنی دولت‌های سابق!
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    18 2
    وقتی که مجرمان محاکمه نشوند اینگونه مدعی و گستاخ خواهند شد
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 1
    اگر دلتان خواست این آقا را مجازات کنید البته جسارت نباشه!
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 1
    اقای روحانی و تیم سیاسی - اقتصادی و فرهنگی او متاسفانه کشور را دچار مشکلات و چالشهای عمیق کرد که امروز با ان درگیر هستیم . متاسفانه حاشیه امنی که برای مدیران ارشد کشور به ناصواب درست شده کسی نیست که به قصور و تقصیر و یا احیانا نفوذ دستهای خیانت امیز رسیدگی کند . اقایان ظریف و زنگنه و اخوندی در طول مسئولیت خود ضربات جبران ناپذیری به کشور و مردم و انقلاب وارد کردند که باید با انان برخورد شود .
  • محمدایوب IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    7 1
    در قاموس اصلاح طلبان واعضای قبیله هاشمی بهرمانی نوقی شرم حیا ووجدان جایگاهی ندارد ذاتا دروغگو وپس فطرت وحرام خوار هستند لعنت خدا بر بنیانگذار این قشر اشرافگرا وقدرت طلب
  • محمدایوب IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 1
    حسن فریدون از ابتدای انقلاب نان انقلاب خورده واز ابتدا در مجلس دولت وسیاست بوده من یک آدم ساده ولی عاشق انقلاب و رهبری او را به مناظره دعوت میکنم در مقابل دوربین رسانه ملی اگر او پیروز شد من به عنوان خدمتکار او تا آخر عمرم خدمتش میکنم ولی اگر من پیروز شدم مرد باشد دست از سر انقلاب ومردم بردارد وبه آنچه برادرش وخودش از اموال مردم برده قانع شود وبرود دنبال کار قبل انقلاب در سرخه سمنان به کار پدرش بپردازد چوپانی
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 1
    عجب روحانی پرو
    • محمدایوب IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      5 1
      11/16 لطفا نگویید روحانی پررو این فریدون چون از طلبگی بهره نبرده همانطور که لباس را غصب کرده نام روحانی را هم غصب کرده
  • حاج محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    6 1
    مثالی است که می گوید دزد نگرفته پادشاه است وقتی قوه محترم قضاییه به شکایت‌های مردم توسط کمیسیون اصل نود شکایت از روحانی ومحاکمه او ترتیب اثر نمی‌دهد واوهم حداقل مانند بوداییان کشور کره که خلاف می کنند عذر خواهی واستعفا میدهند به اندازه بوداییان دین وشرف ندارد طلبکار میشود واز طرفی در قدیم اگر یک عضو یک خانواده خلافی میکرد آن خانواده خانه وکاشانه اشان را رها و به مکان دیگری کوچ میکردند که آنها را نشناسند واقعا عجب رویی این فریدون دارد که برادرش ابر دزد که زیر عبای او دزدی کرده محاکمه میشود وباز با پررویی در جمع حاضر میشود ونطق میکند البته این در جمع امثال وهمپالگیهای مانند خودش است اگر مرد هست واز مردم می گوید یک بار هم شده بیاید میان مردم نه مانند 22بهمن که چند قدم راه برود وسریع سوار ماشینش شود وفرار کند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    5 0
    اون دو‌مقطع مخصوصا سال ۹۵ همراه با رکود شدید بود اینم اضافه کن شما وقتی سال ۹۶ رای گرفتی و خیالت راحت شد یکدفعه همه چیو ول کردی و سلطان پیاز و ماست و... یکی یکی زدن بیرون
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 4
    هنوز فک می کنی علت مشکلات دولت روحانی بوده😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      5 0
      آب بر سرت
    • محمدایوب IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      5 1
      علت مشکلات علاوه بر دولت دزدان بود احمقهایی بودند که با تکرر دوست پدر انقلابهای رنگی عبا شکلاتی بچه سوسول خاتمی به ابر کذاب عالم امروعاص زمان رای دادند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 0
    ان کس که بداندوبداندکه بداند اسب خرداز گنبدگردون بجهاند ان کس که بداندونداندکه بداند اگاه نمایید که بس خفته نماند ان کسکه نداندوبداندکه نداند لنگان خرک خویش به منزل برساند ان کس که نداندونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند 😔😔😔
  • اکبر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 3
    رییسی بادلار بالای 50 هزاتومان رکورد زد
    • سید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      1 0
      با منطق شما بله روزهای عمر من هم هر روز داره رکورد میزنه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 3
    8برابر شدن نرخ ارز در دولت قبل که بدلیل نقض برجام ازطرف ترامپ بود بهیچ عنوان ناکارآمدی و سو مدیریت ارزی و ریالی و سیاسی و امنیتی دولت رییسی را توجیه نمیکنه
  • محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    6 1
    واقعا عجیبه آقای روحانی خیال کرده ملت عملکرد هشت سال ایشون به طور کامل فراموش کرده و الان به چشم ناجی به ایشون نگاه میکنند . نه آقای روحانی شما وقتی برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوستی اکثریت مردم ازت متنفر بودن و این روند ادامه خواهد داشت
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِنَا أُمَّةً مُسْلِمَةً لَكَ . پیامبر بزرگ دعا میكند: بار پروردگارا! ما را مسلمان قرار بده! این چه اسلامى است؟ این اسلام أعظم است؛ یعنى تمام شراشر وجود ما و هستى ما، همه تسلیم مقام جلال و عظمت و كبریائیت باشد یعنى نه تنها افعال ما بلكه روحیات ما، اخلاق ما، دین ما، ایمان ما، عمرِ ما، وجود ما، مرگ و حیات ما، فقط و فقط از آنِ تو باشد!  «همه چیز را إبراهیم به خدا سپرد بعد میگوید: خداوندا یك چیز مانده و آن اصل وجود است؛ آن را هم باید بگیرى و ما به تو تفویض كنیم؛ كه در مقابل تو هیچ نباشد، هیچ!  این معناى اسلام است كه إبراهیم از خدا تمنّى دارد و از خداوند خواسته كه پیغمبر ما را هم كه از ذرّیه اوست، او و ذرّیه‌اش را به این اسلام مشرّف گرداند معادشناسی جلد7 صفحه138 و 139 علامه محمدحسین حسینی طهرانی رحمه الله علیه
  • ش. AE ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 1
    این آقا و تیمش و کلید طلایی اش فقط جمعه ها صبح خبر دارن از مملکت کی محاکمه میشن با این وضعیتی که بوجود آوردن خدا میدونه؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 2
    وقتی دولت خوب کار نمیکنه بعضی افراد هم کی می بایست در گوشه ای مخفی بشن اینگونه مدعی میشن
  • مرتضی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    7 1
    ولی زمان ریاست دلار به اسم شما و جهانگیری حساسیت ویژه‌ای داشت و تا ده برابر رفت
  • سارا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 1
    اسم عراقچی دلار را دوهزار پایین آورد و لی اسم روحانی دلار را از سه هزار تومان به سی هزار تومان رساند.... علی برکه الله!!!!
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 0
    برخی با برخی هوچیگری ها و شوخی ها و لبخندهای تلخ و‌چندس آور و‌طعنه ها و متلک ها و تهدید رغبا در مناظره ها . ..، برای خود دفتر و دستک و طرفدار جمع می کنند.‌!! و بعد از سالها خطا و خلاف و آزمایش و خطا و‌ پاسخگو نبودن در برابر دهها خطا و اشتباه و گاها ظلم اطرافیانشان به مردم ... باز هم انتظار دارند. ما مردم آنها را باور و قبول داشته باشیم. و باز هم خطاهای قبلی مان را در انتخابات تکرار و تکرار و‌ تکارار کنیم!!! خجالت هم...‌ هم....
  • علی افصحب IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    6 0
    امیرالمومنین علی علیه‌السلام در خطبهٔ صدو پنجاه و سه می فرماید « البصیر من سمع فتفکر و نظر فابصر و انتفع بالعبر ثم سلک جددا واضحا . شخص با بصیرت،گوش شنوایی برای شنیدن حرف های غیرحزبی دارد،به امور جاری با نگاه عمیق نگریسته و عبرت می گیرد از کارهای«نکرده و بد کرده»! تا در مسیری افتد که عاری از انحراف و سقوط است » ظاهراً روحانی! باز توهم مقبولیت گرفته و باز بر همان راه بی بازگشت خود و اطرافیان «همه فاسدش»,اصرار دارد او که با همه حمایت های مغروق در استخر فرح ، هاشمی، و همه اصلاح طلبان فاسد فقط با هفت دهم درصد از پنجاه درصد بیشتر رأی جذب کرد که اگر نامزدهای جبههٔ انقلاب با بلوغ فعلی، روی یک فرد انقلابی توافق می کردند هرگز رای نمی آورد اما این «نمک خورده » نمکدان نظام را به خیال خامش با کلماتی چون «اتنخابات آزاد» و « همه پرسی» می شکند، کسی که مدعی حقوقدانی است و نکته ساده دبستانی را نمی فهمد و یا خود را به نفهمی می زند که این جا ایران است و صاحب قانون اساسی،که سازوکار همه پرسی، روشن است و دقیق. روحانی مدرک تشریفاتیش! را که از انگلیس خبیث گرفته فکر می کند همانند انگلیس خبیث،قانون اساسی نداشته و هر از راه رسیده منفوری می تواند به باد معده درخواست همه پرسی بکند. نه، این روحانی و دور بری هایش همچنان بر سبیل «غی یا ارتجاعی»می خواهند طی مسیر کنند تا سقوط کامل.مولی علی ادامه می دهند جانب عدالت را نگه دارید و بپرهیزید از«تحریف فی نطق او تخوف من صدق »از تحریف حقایق و یا ترس از راست گویی » اگر اسم عراقچی کارکرد ارزی و اقتصادی داشت چرا در زمان دولت سفیه روحانی جهانگیری چنین نبود که اگر بود قیمت ارز ده برابر نشده و تورم به بیش از شصت درصد نمی رسید و نیز کسری بودجه پانصد هزار میلیاردی و سقوط مهلک بورس و... پیش نمی آمد! مولی علی در خطبهٔ صد وپنجاه هشت دارد« فاتعظوا بالعبر و اعتبروا بالغیر و انتفعوا بالنذر از امور و تغییرات زمانه عبرت بگیرید و ازنقد منتقدان انقلابی بهره مند شوید»تغییر زمانه از طرد دوستان دغل که مگسان دور شیرینی ویژه خواری دولت فاسد روحانی بودند مثل مرعشی و اصلاح‌طلبان فاسد گرفته که نادم از حمایت روحانی اند تا بر سر کارآمدن دولت انقلابی که امید را به جامعه انقلابی باز گردانده و بارها تأیید ولی فقیه را به خاطرعملکرد درستش به دست آورده.دولتی که همه ارکانش در خدمت مردم اند.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    5 0
    حسن روحانی: «دیدید که تا اسم عباس عراقچی که آمد از قیمت دلار دوهزار تومان کم شد و به طعنه افزود: لابد اگر آقای ظریف می‌رفت ۵ هزار تومان کم می‌شد! هنگامی که یکی از حاضران به مزاح یادآور شد «‌و اگر خود شما ۱۰ هزار تومان» بلافاصله پاسخ داد: دکتر ظریف هم از طرف ما می‌رفت.»..... در قرن ۲۱ این جملات را کسی در جمعی گفت که دلار رو ۱۰ برابر کردند!!!!!!!!!! ۳ هطار تومان یبه ۳۲ هزار تومان!!!!!!!!!!! به خدا شوخی نیست!!!!!!!!! از غارنشینان قرن ۲۱ هم بعیده این تضاد. حالا این ظاهرا احمق‌ترین‌های ایران، بیش از ۳۰ سال بشوند رئیس دولت ایران، انتظارمان چیست؟ طبیعی است نتیجه‌اش بشود پراید و ... . اما سپاه و شهیدشدن و جنگیدن با متجاوز جای پرطرفداری برای دشمنان احمق یا جاسوس مردم نبود، کلی از مردم توانستند بهش راه بیابند، نتیجه اش شد موشک و پهپاد و ... . مردم عزیز ایران علیه احمق‌ترین‌های ایران (چه جاسوس چه احمق خالی)
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    حسن روحانی: «دیدید که تا اسم عباس عراقچی که آمد از قیمت دلار دوهزار تومان کم شد و به طعنه افزود: لابد اگر آقای ظریف می‌رفت ۵ هزار تومان کم می‌شد! هنگامی که یکی از حاضران به مزاح یادآور شد «‌و اگر خود شما ۱۰ هزار تومان» بلافاصله پاسخ داد: دکتر ظریف هم از طرف ما می‌رفت.»..... در قرن ۲۱ این جملات را کسی در جمعی گفت که دلار رو ۱۰ برابر کردند!!!!!!!!!! ۳ هزار تومان به ۳۲ هزار تومان!!!!!!!!!!! به خدا شوخی نیست!!!!!!!!! از غارنشینان قرن ۲۱ هم بعیده این تضاد. حالا این ظاهرا احمق‌ترین‌های ایران، بیش از ۳۰ سال بشوند رئیس دولت ایران، انتظارمان چیست؟ طبیعی است نتیجه‌اش بشود پراید و ... . اما سپاه و شهیدشدن و جنگیدن با متجاوز جای پرطرفداری برای دشمنان احمق یا جاسوس مردم نبود، کلی از مردم توانستند بهش راه بیابند، نتیجه اش شد موشک و پهپاد و ... . مردم عزیز ایران علیه احمق‌ترین‌های ایران (چه جاسوس چه احمق خالی)
  • مهران IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 1
    با سلام چرا کسی این شیاد روحانی نمای خائن را به پای میز محاکمه نمی کشد؟
  • مجید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 1
    متأسفانه ایشون هنوز مشغول شرطی کردن اقتصاد ایران با سیاست خارجی‌ست. اگر یک دهم زوری که روی برجام گذاشت ، به دنبال اصلاح نظام بانکی کشور یا اصلاح بودجه‌نویسی یا اصلاح الگوی مصرف یا اصلاح گمرکات و قاچاق بود ، می‌تونست صدبرابر برجام بی فرجام آورده داشته باشه
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    5 0
    فقط یکی جواب بده، کجای قانون اساسی این نظام، کجای قوانین اسلام نوشته شده هر کسی در حکومت نقشی گرفت چند صباحی دیگه مصون از هر گونه مجازات و محاکمه به خاطر خلاف ها و خطاها و خیانت هابی که در دوره مسؤلیتش مرتکب شده خواهد بود؟!! کجا چنین قانونی اومده؟!! چرا قوه قضائیه روحانی و دار و دسته ش که به شهادت شخص رهبری دهه نود رو برای ایران و ایرانی جهنم کردند رو محاکمه نمیکنه؟! چه زد و بندی هست؟! آقای اژه ای آتویی دست این جماعت داره که می ترسه این جماعت خائن رو محاکمه کنه؟!
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      3 0
      احسنت گل گفتی
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      3 3
      چرا با پرونده ناقص محاکمه کنه؟ بعدش حرف الکی نزن در ضمن رای کنسرتی هم یادمون نرفته
  • کارگر بدبخت IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 2
    اینکه حسن کلید بود کلا تکلیفش مشخص بود. ولی از سید یکم بگید که چه کرده
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 2
    ایشان انسان مخلص و خدمتگزاری هستن خداوند مورد لطف خود قرار دهدآقای روحانی عزیز رو
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • اریا IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 1
    به قول اصلاحطلبان و مردم کودن، نزاشتن روحانی کارشو بکنه نزاشتن روحانی کلی برنامه داشته نظیر برجام یک برجام2 برجام 2 برجام الی ماشالله، اف ای تی اف، سی اف تی، پالرمو، بیست و سی، توتال ایرباس و قص الی هذا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس