کد خبر 1478184
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

به گزارش مشرق، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد درباره نحوه پوشش خبری مرگ مرحوم پوراحمد نوشت:

خداوند رحمت کند کیومرث پوراحمد را، بخشی از هویت نسل ما با قصه‌های مجید او و هوشنگ مرادی کرمانی شکل گرفته که زندگی صد در صد ایرانی، بی آلایش و صمیمی را روایت می‌کند. خبر درگذشت او تلخ و شوک آور است.

قضاوت نیز با امثال بنده نیست، خداوند از درون و شرایط افراد آگاه تر است و وظیفه ماست که برای درگذشتگان مان طلب آرامش وآمرزش کنیم. اما ستایش خودکشی از سوی تعدادی رسانه و عناصر رسانه‌ای جایی بسی شگفتی دارد!

متعجم از روزنامه نگار مشهوری که این "مرگ" را شجاعانه می‌خواند و روزنامه هایی که در تیتر و روتیتر خود این عمل را یک "انتخاب خودخواسته" تفسیر میکنند.

همان قدر که قضاوت ناآگاهانه منفی و کوبنده خطاست؛ تکریم و تحسین چنین عملی اشتباه مضاعف است. همکاران رسانه‌ای لطفا فرهنگ سازی غلط نکنید!

فرهنگ سازی رسانه‌ای غلط نکنیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    35 3
    خدا لعنت کند افسادات رو که تیشه به ریشه ی فرهنگ ایرانی اسلامی میزنند !
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 0
    خدا رحمت کن کسی را که اینستاگرام را فیلتر کرد و بعد خودش هم ازش استفاده نکرد و فرهنگ سازی و اپهار نظر در مورد فرهنگ سازی را با بله و ایتا کرد
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    احسنت بر شما نظرتون خیلی دلنشین و منصفانه بود
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    5 0
    پیشنهاد می کنم کسانی که خودکشی آقای پوراحمد رو کاری شجاعانه و لایق تحسین و تمجید میدونن خودشون هم این کار را انجام بدهند
  • علی افصحی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    4 1
    وظیفهٔ مدیر کل مطبوعات نه تعجب است نه نوشتن مطلب با «فونت درشت»در اینستا! مدیرکل یک مقام اجرایی است. و مقام اجرایی اگر غم نان و نام نداشته باشد در برابر اشاعهٔ «گناه کبیره»توسط به قول باز مدیرکل «روزنامه نگار مشهور»!! مجازات روزنامه نگار مشهور است. چرا که اگر در برابر ارتکاب جرم مقامات اجرایی فقط اکتفا به یک مطلب کنند در برابر ده ها مطلب دیگر گم و گور می شود‌. در زمان دولت فاسد روحانی جهانگیری و در زمان صدارت مشنگی به نام «سید عباس صالحی» هلاکت آزاده نامداری چنان ضریب خورد که خود وزیر متوهم هم باورش شد! و با بی خیالی شیطانی طی کرد! و در مرگ شجریان که تشییع کنندگانش کف و صوت و آواز می خواندند سید عباس صالحی بود که معرکه گردان بود و جنازه کش! این مظالم اعتقادی و شیعی از طرف دولت غرب گدای روحانی جهانگیری فاسد و صالحی در اختیار غرب گدایان، قابل فهم است اما موضع عجیب مدیر کل مطبوعات دولت انقلابی جناب رئیسی اصلأ قابل تحمل نیست. این نشان می دهد بسیاری از مدعیان هنوز به سطحی نمی خواهند برسند که امیرالمؤمنین در خطبهٔ صد و نود و دو نهج‌البلاغه فرموده و خود پیشتاز آن بوده است که«لا تاخذه فی الله لومة لائم در مسیر دفاع از اصول دین از هیچ جو سازی باکی نداشته باشند. و فقط امام خمینی و در حال حاضر امام خامنه‌ای است که در دوران معاصر در برابر دفاع از تمامیت شریعت عقلانی تشیع این شجاعت علوی را داراست. هدیه به روح نازنین امام خمینی و سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    بقول مولوی : « هرکسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من»
  • فرزانه IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    شاید قتل باشه به شکل خودکشی صحنه سازی شده فقط خدا میداند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس