کد خبر 1478858
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
هالند در سطح مسی و رونالدو است

سرمربی تیم منچسترسیتی از ماشین گلزنی تیمش تمجید کرد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی پس از درخشش ارلینگ هالند، مهاجم نروژی تیمش را رونالدو و مسی مقایسه کرد و گفت او در سطح این دو ستاره است.

هالند ۲۲ ساله در پیروزی چهار بر یک عصر شنبه سیتیزن‌ها مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس، گل‌های اول و سوم تیمش به ثمر رساند و گل دوم او که با ضربه قیچی به ثمر رسید، پپ را شگفت‌زده زد تا تمجید جانانه‌ای از ستاره تیمش داشته باشد.

هالند در سطح مسی و رونالدو است

گواردیولا در پایان این بازی؛ درباره گل زیبای هالند به خبرنگاران گفت: فوق‌العاده بود. این ساده نیست که توپ را در آسمان بردارید و روی چمن بگذارید.

پپ در ادامه گفت: در نیمه اول ما در بهترین سطح خود نبودیم اما هالند با گل خود، بازی را تغییر داد. به‌عنوان گل‌زنان برتر، ما در دهه‌های اخیر با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زندگی کردیم اما او در آن سطح است.

هالند که در تابستان ۲۰۲۲ از دورتموند راهی بخش آبی شهر منچستر شد، در ۲۷ بازی خود برای سیتیزن‌ها در لیگ جزیره، آمار شگفت‌انگیز ۳۰ گل و پنج پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

منچسترسیتی که در تعقیب آرسنال صدرنشین است، با این پیروزی ۶۷ امتیازی شد تا همچنان فاصله پنج امتیازی خود با توپچی‌ها را حفظ کند. آرسنال امروز (یکشنبه) در دیداری حساس به مصاف لیورپول در ورزشگاه آنفیلد می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    فقط تو گل زدن نه بقیه چیزا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس