کد خبر 1479616
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
منظور

 داود منظور که پیش از این رییس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

به گزارش مشرق، «داود منظور» متولد ۱۳۴۳ از تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی، گرایش اقتصادسنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق(ع) (۱۳۶۹) است.

منظور، پیش از این رییس سازمان امور مالیاتی کشور در دولت سیزدهم بود که با بستن گلوگاه‌های فرارهای مالیاتی، شناسایی مودیان جدید و راه‌اندازی سامانه مودیان و قانون پایانه‌های فروشگاهی در این سازمان تحول ایجاد کرده و وصول درآمدهای مالیاتی را نسبت به سال‌های اخیر افزایش داد.

برخی از مهمترین دستاوردهای داود منظور در سازمان امور مالیاتی کشور، رشد ۵۹ درصدی و تحقق ۱۱۳ درصدی درآمدهای مالیاتی، افزایش ۵۰ درصدی تعداد اظهارنامه‌های دریافتی، ایجاد پایگاه اطلاعات هویتی، عملکردی و دارایی مؤدیان مالیاتی، توسعه سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه برای بیش از ۱۰ میلیون مؤدی، شناسایی بیش از ۱۸.۸ میلیون پذیرنده بانکی و الصاق بیش از ۹.۳ پذیرنده به سازمان مالیاتی بود.

همچنین سمت های قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و امور مجامع شرکت مادرتخصصی توانیر، معاون وزیر نیرو در برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه‌ریزی در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، مشاور اقتصادی وزیر نیرو، دبیر کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران، نماینده کشور در شورای جهانی انرژی و مشاور رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

پیش از این سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م.م IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 10
    شمارابه خدا مثل قبلی ظلم نکنید وافزایش حقوقها را بیشتر کنید
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 0
    برنامه بودجه را متحول کن 🪂طرح کلان مناطق فرهنگی + زیست بوم حفاظت شده فرهنگی هم نیاز داریم برای بقای فرهنگها. دیر نشه.
  • علی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 1
    جناب رییسی! سر جدت یه شیـــر پیدا کن برای وزارت صمت خراب شده!!!
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 0
    جایگزین ایشان چه کسی است؟!!! سازمان امور مالیاتی در دولت روحانی جولانگاه رانت‌خوار ها و پرونده سازان بودکه برای کارمندان درستکار مجموعه مزاحمت ایجاد میکردند! امیدوارم رییس جمهور برای جانشینی اقای منظور مراقبت کنند تا باند حسن روحانی نفوذ نکنند
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 1
    باز هم این دانشگاه نام آشنا بسه دیگه
  • فرهاد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 1
    لااقل در مورد اقتصاد و هر امری مربوط به اقتصاد هیچ فرد لایق و بدرد خوری در راس کار نیست،فقط کسانی هستند که به ساز نوازندگانشون قشنگ می رقصند،، قرار نیست خیری به مردم عادی برسه،هیچوقت و هیچ جا
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    نتیجه مشخصه.. هههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس