به دنبال کسب سهیمه آسیایی هستیم/ جو فوتبال ایران فوق‌العاده است

هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتور گفت: تا پایان فصل ۵ بازی دیگر باقی مانده و به دنبال آن هستیم تا با کسب امتیازهای لازم، سهمیه آسیایی را از آن خود کنیم.

به گزارش مشرق، صفا هادی با اشاره به حضورش در ایران یادآور شد: فوتبال ایران از سطح کیفی خوبی برخوردار است و برای همین به این لیگ برتر فوتبال ایران آمدم. البته در ابتدای حضورم شرایط خوبی نداشتم چرا که باید با وضعیت موجود خودم را وفق می‌دادم و این کمی سخت بود اما در حال حاضر از شرایطی که دارم و جو عجیب فوتبال ایران لذت می‌برم و از اینکه خودم را در این چالش قراردادم خوشحالم.

وی ادامه داد: تراکتور از جمله تیم‌های مطرح و بزرگ ایران و آسیاست و هواداران پرشور بسیاری دارد، ما تا پایان فصل ۵ دیدار دیگر داریم که بازی به بازی پیش رفته و تمرکزمان را معطوف به این دیدارها کرده‌ایم. باید سهمیه آسیایی را بگیریم و این تنها هدفی است که الان دنبال می‌کنیم.

به دنبال کسب سهیمه آسیایی هستیم/ جو فوتبال ایران فوق‌العاده است

او در مورد جو حاکم بر فوتبال ایران گفت: در فوتبال ایران جو فوق‌العاده‌ای وجود دارد و در ابتدای حضورم در فوتبال ایران، این مساله برای من خیلی جالب بود، وقتی تیم نتیجه می‌گیرد این حمایت‌ها افزایش می‌یابد و باید از نزدیک این جو را دید و لمس کرد.

گفتنی است تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با ۴۲ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتبال ایران قرار داد و در هفته‌های آتی با تیم‌های ملوان،‌ پیکان، مس کرمان، نساجی و استقلال دیدار خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 1
    تحریف نکنید، جو پرشورها را گفته فوق‌العاده است...
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 0
    حالا دزدیاشو ندیدی چقدر فوق العاده اس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس