اسرائیل

یک نشریه صهیونیستی از نگرانی سران این رژیم از نزدیک‌تر شدن روابط ایران و روسیه و تاثیرات آن بر وضعیت میدانی در سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری سمانیوز روز پنج شنبه به نقل از هاآرتص نوشت: گزارش ها در اسرائیل نشان می دهد که در پی نزدیکی روزافزون روابط دو جانبه، بی‌شک تهران به مسکو فشار خواهد آورد که مانع عملیات تل‌آویو علیه یکسری اهداف در خاک سوریه شود.

این روزنامه به نقل از یک منبع رژیم صهیونیستی افزود که بر اساس همین تحولات است که اسرائیل باید در موضعش نسبت به جنگ اوکراین تجدیدنظر کند و دنبال گسترش کمک های نظامی خود به کی یف باشد.

به نوشته هاآرتص، دو قطبی شدن روابط روسیه و غرب دیگر به اسرائیل اجازه بازی دو طرفه را نمی دهد و دیگر روشن است که روس ها در هر شرایطی که باشد چیزی به ما نخواهند داد و خودداری از کمک به اوکراین نیز باعث خشم کشورهای غربی از این رژیم خواهد شد.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز شروع جنگ در اوکراین، کمک های اطلاعاتی و سیستم های دفاعی به کی اف ارائه کرده اما با انتقال سپر دفاعی موسوم به گنبد آهنین یا سایر کمک های نظامی به آن موافقت نکرده است. ناظران چنین سیاستی را به ترس از آسیب رساندن به روابط با روسیه تعبیر کرده اند.

یکی از چهره های شاخص در هیات همراه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تور اخیر اروپایی خود به همین نکته اشاره کرد و گفت که اسرائیل مشکلی دارد که دیگران ندارند و آن این که هواپیماهایش هر روز با فاصله اندک از خلبانان روسی به پرواز درمی آیند.

رژیم صهیونیستی همچنین نگران است که مداخله اش به نفع اوکراین روابطش با یهودیان ساکن روسیه آسیب بزند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    خب بچه پر رو 😋برو از سوریه بیرون! مولوخ
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    سفارت آمریکا در تهران و کنسولگری آمریکا در تبریز بازگشایی شود . ایران و آمریکا و فرانسه و ارمنستان و گرجستان دست به دست هم دهید ترکیه و روسیه را مهار کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس