کد خبر 1480048
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
تبعات حملات موشکی؛ افزایش صدها برابری درخواست مشاوره روانی اسرائیلی‌ها

یک روزنامه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پس از حملات موشکی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی، درخواست مشاوره روانی از سوی شهرک‌نشبنان صدها برابر شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه هاآرتص چاپ فلسین اشغالی امروز (پنج شنبه) خبر داد که پس از حملات موشکی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی در هفته گذشته، میزان مراجعه شهرک‌شنینان به مراکز روان‌درمانی و مشاوره درمانی، صدها برابر افزایش یافته است.

طبق گزارش هاآرتص، این میزان مراجعه به مراکز مشاوره روانی، رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده است که بسیار بیشتر از زمان جنگ ۱۲ روزه (سیف القدس) است.

روزنامه هاآرتص در ادامه از کمبود امکانات و بودجه لازم در مراکز حمایت روانی در مقایسه با میزان مراجعه‌کنندگان نوشت و تأکید کرد که ادامه این روند موجب تعطیلی این مراکز خواهد شد.

این روزنامه افزود: «نظام سلامت روان در اسرائیل مدت‌هاست که از کمبود نیروی انسانی و افزایش بار کاری به ویژه پس از درگیری‌های چند روزه در منطقه جنوبی، تنش در مرز شمالی ادامه عملیات‌ها در کرانه باختری و بیت‌المقدس رنج می‌برد».

روز شنبه گذشته (۱۹ فروردین) نیز روزنامه معاریو نوشت که شهرک‌نشین صهیونیست دچار بیم و هراس شده‌اند و به دلیل عملیات راکتی و موشکی نوار غزه به عمق شهرک‌ها، نیم‌توانند از منازل خود خارج شوند.

معاریو به نقل از انجمن «ناتال» برای کمک تلفنی به افراد دچار اضطراب و نگرانی نوشت: «طی روزهای اخیر تماس تلفنی شهرک‌نشین‌ها برای دریافت مشاوره و کمک روحی و روانی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است و این افراد دچار اضطراب و بیم شده‌اند و نمی‌توانند به خاطر عملیات راکتی فلسطینی‌ها از منازل خود خارج شوند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    24 0
    مرگ بر صهیونیست
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      2 15
      مرگ بر تو
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      8 0
      چه عجب یه چیز درست نوشتی یا خداروشکر لااقل من دیدم یه چیز درست نوشتی
  • عباس رشیدی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    6 0
    یعنی آن روز را می بینیم اسراییل از درون متلاشی شود ومحوشودکل مسلمانان و بشریت از شر این کابوس شیطانی خلاص شودلعنت خدا بر آمریکا واسرائیل
  • فاطمه IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    11 0
    موشهای اشغالگرباید.به فاضلابی که ازانجا امده اندبرگردند.تمام
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    1 0
    شهرک نشینان مسلح صهیونیست
  • سروش IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    بعد از حمله قدرتمند ایران به عین الاسد در عراق اخیرا ضربه مغزی پس از تحرکات و پاسخ جبهه مقاومت به غربیها زیاد شده به خاطر هر سر و صدایی این اجانب فوری زرد کرده و ضربه مغزی یا روانی می شن. عجب !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس