کد خبر 1480133
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
استقرار گسترده نظامیان/ در اطراف مسجد الاقصی چه خبر است!

با نزدیک شدن برپایی مراسم روز جهانی قدس در سرتاسر دنیا، رسانه‌های خبری از افزایش تحرکات رژیم صهیونیستی در حرم ابراهیمی خبر می‌دهند؛ صهیونیست‌ها برق و اینترنت مسجد الاقصی را قطع کردند.

به گزارش مشرق، شبکه خبری «المیادین» بامداد جمعه، از تحولات جدید در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

طبق اخبار منتشر شده، مقامات رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس، با ارسال نیروی نظامی بیشتر به بیت المقدس، شمار نفرات نیروهای پلیس را در اطراف مسجد الاقصی افزایش داد.

بر پایه این گزارش، صهیونیست‌ها از ترس درگیری‌ها با نمازگزاران فلسطینی تمامی درب‌های اطراف محوطه مسجد الاقصی را مسدود کرده‌اند و سیستم برق و خدمات اینترنت را در محدوده مسجد الاقصی قطع کرده است.

در همین ارتباط، منابع فلسطینی گزارش دادند دقایقی پیش جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در مسجد الاقصی با اشغالگران صهیونیست درگیر شدند و به دنبال آن، صهیونیست‌ها درهای مسجد را بستند.

صهیونیست‌ها دور تازه‌ای از رویارویی با فلسطینیان در مسجدالاقصی را آغاز کرده‌اند؛ به طوری که بامداد چهارشنبه گذشته ۱۶ فروردین ماه به معتکفان داخل مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند آنان را از مسجد بیرون کنند. در آن حمله، بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر بازداشت شدند.

از چهارشنبه تاکنون مسجدالاقصی مکان درگیری و تنش میان نظامیان مسلح صهیونیستی و فلسطینیان معتکف در مسجد است.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین چندین بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

چندین عملیات شهادت‌طلبانه نیز در شهرهای مختلف انجام شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Aa IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    چه جالب اینترنت .
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    از خود شما یاد گرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس