هنیه: اسرائیل در مسیر فروپاشی است/ تاثیر بسزای توافق تهران - ریاض بر منطقه

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با توجه به گسل های داخلی در مسیر فروپاشی قرار دارد.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه المیادین، اسماعیل هنیه امروز در سخنانی تصریح کرد: مسجد مبارک الاقصی امروز سربلند در برابر صهیونیست هایی که می خواهند حقایق دینی و تاریخی را تغییر دهند، ایستاده است.

وی با اشاره به مقاومت گسترده در کرانه باختری رود اردن افزود: ملت فلسطین در داخل و خارج از فلسطین، سنگر مقدم در پاسداری از قدس و مسجد الاقصی هستند.

هنیه به تغییرات و تحولات روی داده در داخل سرزمین های اشغالی و عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: یکی از این تغییرات گُسلی است که رژیم صهیونیستی در مسیر گسست و فروپاشی شاهد آن است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: یکی دیگر از تغییرات این است که ما با یک نظام بین المللی جدید روبرو هستیم که قطب های قدرتی درآن اوج می گیرند و قطب های دیگری پس رفت می کنند و دوره ای پیش رو داریم که نفوذ جهانی آمریکا پس رفت می کند.

وی درباره فضای تعاملی در منطقه تصریح کرد: آشتی های منطقه ای و گام های پیشرو در مسیر گفت وگو به جای درگیری نشان از وضعیتی بشار آمیز برای ملت ها دارد.

هنیه تصریح کرد: توافق بین ایران و عربستان بر چند کشور و در صدر آنها اوضاع در یمن بازتاب مثبتی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: براساس این تغییرات و متغیرات می گویم که ما در جایگاهی و وضعیتی پیشرو هستیم و اسرائیل به یاری خداوند خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    1 0
    فکر میکنید برادر بن سلمان ، یه پول دستی بهمون بده یا نه ؟ گیر و گرفتاریما .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس