کد خبر 1480080
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
نصرالله

در سطح منطقه، شکست پروژه توریسم و تجاوز و آغاز حرکت کشورهای منطقه به سمت کاهش تنش و گفت‌وگو را شاهد هستیم. این مسئله در دیدار ایران و عربستان در چین، هویدا بود.

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم منبر القدس به مناسبت روز جهانی قدس بر اهمیت و نقش روز قدس در راه آزادی فلسطین تأکید کرد و گفت که تحولات کنونی جهان به نفع محور مقاومت است و رژیم صهیونیستی با بحران‌های بی‌سابقه و عمیقی روبروست.

وی دراین‌باره گفت: امسال شاهد تحولات بسیار مهمی در همه سطوح بودیم که همگی در خدمت راه مقاومت و در برابر رژیم اشغالگر هستند. در این سال شاهد شکست پروژه های تروریسم و تجاوز و آغاز گزینه های گشایش و گفت‌وگو بودیم. این مسئله در توافق ایران و عربستان نمایان شد. جهان پیوسته به سمت نظم جهانی چندقطبی، یعنی پایان هژمونی تک‌قطبی که آمریکا نماینده آن است، در حال حرکت است.

نصرالله با تأکید بر اهمیت و نقش روز قدست گفت: روز به روز بیشتر مشخص می‌شود که بزرگداشت روز جهانی قدس بخشی از نبردی است که ملت ما برای آزادی فلسطین انجام می‌دهد.

حاج قاسم سلیمانی در مسیر آزادی فلسطین شهید شد/ کرانه باختری سپر قدس است

دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه «شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر آزادی فلسطین به شهادت رسید پس مسئولیت پشتیبانی از کرانه باختری، یک مسئولیت اخلاقی، ایمانی و جهادی است گفت: افزایش قدرت مقاومت در غزه و حمایت مردمی از گزینه مقاومت تحولی مهم است که ما را نسبت به نتایج نبرد با دشمن مطمئن‌تر خواهد کرد. همه تلاش‌ها باید بر حمایت از کرانه باختری و قدس و مقاومت مسلحانه فلسطینیان متمرکز شود.

به گفته نصرالله «کرانه باختری امروز سپر قدس است و ساکنان آن در خط مقدم دفاع از قدس و مسجد الاقصی و کلیسای قیامت قرار دارند. دغدغه همه ما باید این باشد که چگونه حمایت حداکثری را از مقاومت در کرانه باختری به عمل آوریم.»

دشمن صهیونیستی از بحران‌های عمیق رنج می‌برد

امسال شاهد بودیم که محور مقاومت مقتدرانه از محنت و سختی‌های سال‌های گذشته خارج شد و دشمن صهیونیستی از بحران داخلی و اختلافات عمیقی رنج می‌برد که به اذعان خود صهیونیست‌ها در تاریخ این رژیم بی‌سابقه بوده است.

مقاومت رو به رشد فلسطین یکی از مهمترین عوامل یکسره کردن نبرد با دشمن صهیونیستی است و ما شاهد حمایت مردمی از مقاومت و مشارکت جوانان در درگیری‌های روزانه و عزم و اراده و حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی هستیم.

روز به روز بیشتر مشخص می‌شود که بزرگداشت روز جهانی قدس بخشی از نبردی است که ملت ما برای آزادی فلسطین انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    جون تمام مقاومتی ها
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    اخرای عمرتان رسیده قصابان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس