خودزنی منچستریونایتد با کاپیتان مگوایر / سردار آزمون فرشته نجات لورکوزن

تیم فوتبال منچستریونایتد در شب اشتباهات سریالی خط دفاعی خود با نتیجه ۲ بر ۲ در مقابل سویا متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های منچستر یونایتد و سویا از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت فلیکس زوایر برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

مک تومینای، شاو، گارناچو، هیتون، فن ده بیک و رشفورد برای شیاطین سرخ در این دیدار به دلیل مصدومیت غایب بودنند.

شاگردان اریک تن هاخ بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۱۴ مارسل سابیتزر موفق شد روی پاس برونو فرناندز گل اول را به ثمر برساند. تنها ۷ دقیقه بعد باز هم مارسل سابیتزر بود که جای خالی رشفورد را پر کرد و توانست روی پاس آنتونی مارسیال گل دوم را وارد دروازه سویا کند.

سویا در دقایق پایانی روی سریال اشتباهات مدافعین منچستر یک کامبک رویایی در تئاتر رویاها داشت. ابتدا تایرل مالاسیا در دقیقه ۸۴ و سپس هری مگوایر در دقیقه ۳+۹۰ دروازه خودی را باز کردند تا کار برای صعود شیاطین سرخ بسیار دشوار شود.

در دیگر دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا یوونتوس در ورزشگاه آلیانز با قضاوت هلیل اوموت ملر میزبان اسپورتینگ بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان رسید.

نیمه اول این بازی پرحادثه بود. یوونتوس چند دقیقه ابتدایی حملاتی انجام داد اما تا پایان نیمه نخست، اسپورتینگ سوار بازی بود و وویچک شزنی چند مرتبه مانع گل شدن موقعیت‌های خطرناک تیم پرتغالی شد. در پایان این نیمه شزنی به علت مشکل تنفسی با چشمانی گریان جایش را به پرین داد و دقایقی بعد ژرمی سن یوسته، مدافع اسپورتینگ هم به علت مصدومیت در اثر برخورد با دنیلو با شرایط مشابه شزنی از بازی خارج شد.

سرانجام فدریکو گاتی در دقیقه ۷۳ موفق شد تک گل این دیدار را برای یوونتوس به ثمر برساند.

در دیگر دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بایرلورکوزن در ورزشگاه بای آرنا میزبان سن ژیلواز بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سردار آزمون لژیونر فوتبال کشورمان این دیدار را از روی نیکت ذخیره آغاز کرد. در حالی که نماینده بلژیک در دقیقه ۵۱ با گل ویکتور بونیفیس یک بر صفر از میزبان خود جلو بود، آزمون که از دقیقه ۶۸ وارد میدان شده بود موفق شد در دقیقه ۸۳ پایه گذار تک گل تیمش باشد و فلورین ویرتز با پاس مهاجم ملی پوش کشورمان موفق شد از باخت خانگی لورکوزن جلوگیری کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس