کد خبر 1480489
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
پیشنهاد استقلال به کاپیتان تیم ملی در روزهای بحرانی/ چه کسی به دنبال حاج‌صفی است؟

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه به دنبال جذب احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی هستند.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته خبرهایی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال به احسان حاج‌صفی منتشر شد که با شرایط کنونی این باشگاه همخوانی ندارد. شاید اگر باشگاه استقلال از ثبات مدیریتی برخوردار بود، می‌شد چنین خبرهایی را نزدیک به واقعیت دانست اما این اخبار درست در روزهایی منتشر شد که مدیریت باشگاه استقلال تغییر کرده و درباره تداوم حضور مدیران فعلی نیز شک و تردیدهای بسیاری وجود دارد و مشخص نیست که اعضای فعلی نیز در ماه‌های آتی در باشگاه استقلال حضور داشته باشند یا خیر.

در چنین شرایطی بعید است که مدیران باشگاه استقلال به فکر جذب بازیکن جدید برای فصل بعد باشند. مدیرانی که خودشان هم نمی‌دانند آیا چند ماه دیگر در این باشگاه حضور خواهند داشت یا خیر! از سویی اگر باشگاه استقلال این اندازه وضعیت مالی خوبی دارد که از حالا به فکر جذب یکی از بازیکنان آماده فوتبال ایران که در لیگ یونان شاغل است افتاده، بهتر است که بودجه کافی برای پرداخت بدهی استراماچونی را تأمین کند تا از بحران‌های بزرگتر که آینده‌اش را تهدید می‌کند جلوگیری کند.

درج چنین اخباری بیش از آن‌که به سود باشگاه استقلال باشد، به سود بازیکنانی است که احتمالا به دنبال ایجاد بازار مطلوب‌تر مالی برای خود هستند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    فوتبال تمام شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس