استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌ای ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی جشنواره گل به راه انداخته و هوادار را با نتیجه پر گل ۶ بر یک شکست دهد تا مقتدرانه آماده دربی پایتخت شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه آزادی آغاز شد، آرش رضاوند (۴۶)، محمد محبی (۶۴ و ۷۵ - پنالتی)، سعید مهری (۸۵)، مهدی قایدی (۸۸) و سیدحسین حسینی (۳+۹۰ - پنالتی) برای استقلال و محسن سفیدچقایی (۸۴) برای هوادار گلزنی کردند.

تیم‌های استقلال و هوادار از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

استقلال در روزی که دو مهره اصلی خود به نام‌های کوین یامگا و رافائل سیلوا را در اختیار نداشت، محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل هوادار بود.

هوادار با ساکت الهامی در شرایطی پا به ورزشگاه آزادی گذاشته بود تا شاید بتواند خاطره خوب بازی با پرسپولیس را تکرار کند. این تیم امیدوار بود بتواند دومین تیم بزرگ پایتخت را در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان تماشاگرانش زمین‌گیر کند.

قضاوت این مسابقه را «موعود بنیادی ‌فر» با کمک‌های «آرمان اسعدی» و «حسن ظهیری» بر عهده داشت.

فیلم/ خلاصه دیدار استقلال ۶ - هوادار ۱

استقلال ۶ - هوادار ۱/ خط و نشان آبی‌ها برای پرسپولیس قبل از دربی

ترکیب استقلال و هوادار

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری (۴۶ - پیمان بابایی) به زمین فرستاد.

هوادار هم با هدایت ساکت الهامی با این ترکیب برابر استقلال قرار گرفت: مهرداد طهماسبی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، حسین ابراهیمی (۵۸- فرهاد زاوشی)، داریوش شجاعیان (۵۸ - محسن سفیدچقایی)، محمد چهارمحالی (۴۶ - مسعود شجاعی) و محمدجواد محمدی.

استقلال ۶ - هوادار ۱/ خط و نشان آبی‌ها برای پرسپولیس قبل از دربی

نیمه نخست؛ بازی یکطرفه به سود استقلال

استقلال در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و با ارائه بازی یکطرفه چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. در دقیقه ۶ و روی اشتباه طهماسبی در خروج از دروازه هوادار، مهدی قایدی صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت او در ادامه توسط طهماسبی مهار شد. در دقیقه ۱۳ ضربه کاشته محمد محبی با اختلاف اندک نسبت به دروازه هوادار راهی کرنر شد.

در دقیقه ۴۱ بازهم روی اشتباه بازیکنان هوادار توپ در نهایت به مهدی قایدی رسید اما ضربه او از داخل محوطه جریمه هوادار به سمت دروازه این تیم زاویه مناسبی نداشت و طهماسبی این توپ را مهار کرد. در دقیقه ۲۷ هم استقلالی‌ها به یک گل رسیدند که داور قبل از آن خطای هند قایدی را اعلام کرده بود.

استقلال ۶ - هوادار ۱/ خط و نشان آبی‌ها برای پرسپولیس قبل از دربی

استقلال نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و در همان شروع کار موفق شد دروازه هوادار را باز کند. در دقیقه ۴۶ شوت سعید مهری در محوطه جریمه هوادار به دست بازیکن حریف برخورد کرد ولی داور پنالتی اعلام نکرد. در ادامه ارسال یک توپ با خروج اشتباه دروازه‌بان هوادار همراه شد تا رضاوند بتواند با یک شوت گل اول را به ثمر برساند.

اشتباه بازیکنان هوادار و پاس‌های اشتباه آنها در دقیقه ۶۴ بار دیگر کار دست این تیم داد. با لو رفتن توپ از سوی هواداری‌ها، مهدی قایدی از سمت راست دفاع این تیم نفوذ کرد و پاس در عرض او با ضربه محمد محبی روی خط محوطه جریمه به گل دوم آبی‌ها در دقیقه ۶۴ تبدیل شد. اما این پایان کار نبود و استقلال ۹ دقیقه بعد با پنالتی محمد محبی به گل سوم رسید.

هوادار در دقیقه ۸۴ با گل محسن سفیدچقایی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما استقلال واکنش سختی به این گل داشت و در دقیقه ۸۵ توسط سعید مهری گل چهارم را به ثمر رساند. مهدی قایدی سه دقیقه بعد گل پنجم را وارد دروازه هوادار کرد و در دقیقه ۹۳ هم سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال از روی نقطه پنالتی گل ششم را به استقلال هدیه داد.

استقلال ۶ - هوادار ۱/ خط و نشان آبی‌ها برای پرسپولیس قبل از دربی

استقلالی‌ها با این برد ۵۵ امتیازی شدند تا مجدداً جای پرسپولیس را بی رند و رقابت داغ در صدر جدول برای قهرمانی با سپاهان و پرسپولیس ادامه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    5 3
    بازی مشکوکی بود!!!!!!
  • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    11 5
    سید حسین 6 تایی هم گل زد مردک تور دروازه. بازی انگلیس رو یادش نرفته که؟
    • محسن IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      3 2
      چه ربطی داشت .فشار اومده بهت .تلافی باخت شما رو هم در آوردن خخخخخخ
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      3 0
      نگران نباش در دربی به لطف داور آروم میشی
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    8 6
    فوتبااااااااااااااااااااال کثییییییییف!
    • لنگی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      7 2
      عبده کثیفش کرده دیگه وگرنه تاج سرورته
    • محسن IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      6 3
      اندازه لنگی نه
    • شهرستانی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 5
      فرق لنگ با کیسه اینه که اونم مثل کیسه اهل تبانی هست ولی چون از اول اینکاره بوده و وارد به تبانی بوده و کلا یک تیم تبانی چی بوده چون تجربه داره بشکل تابلو تبانی نمیکنه ولی فکر کنم کیسه تازه شروع به تبانی کردن کرده که مثل امروز تبانی اش تابلو شد . من فکر تو تبانی کردن لنگ رتبه اول و کیسه رتبه دوم رو داره و فقط سر تیمهای مظلوم شهرستانی این وسط بریده میشه
  • حمید IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    10 11
    فوتبال کثیف! کاملا مشکوک
    • منصور IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      2 4
      کلا سه امتیاز با مربیان کیسه به کیسه میرسه خخخ کلا فوتبال کثیف کردن
    • قهرمان 65 ثانیه ای آسیا IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      9 1
      لنگ که خودش استاد تبانی با بابا مسعود و بابا حمید و تارتار و درخشان و مازیار و حقیقی ووووو هست . اگه بازی دو فصل پیش گل گهر و لنگ رو ملاک قرار بدیم که حقیقی تو زمین سیرجان ۵ تا گل به خودی زد نه تنها اون جام رو باید ازتون بگیرن بلکه باید تشریف ببرید دسته ۳ باشگاههایتهران جایی که قبلا به اسم تیم پیکان در سال ۴۶ حضور داشتید
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      9 1
      لنگی خان اگر مشکوک و تبانی بود یکی یا دوتا می زدن نه شش تا بفهم
  • استقلال IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    4 3
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید ، ماشاء الله به تیم
  • لنگی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 1
    خخخخخخخخ
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    8 2
    شرم بر شما آقای الهامی ، دروازه بان سوم رو فیکس می زاری . بهترین بازیکن هاتو می زاری روی سکو. شرافت برات معنی داره؟
  • DE ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    4 2
    بهتره تیتر بزنید خط و نشان الهامی برای شرافت فوتبال ایران!
  • سینا IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    6 2
    چقد تابلو جلوی پرسپولیس خودکشی می‌کردن مونده بود به داور هم بگن همه زدن تو هم بزن جنسمون جور شه خاک بر سرتون
  • یدالله IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 1
    سیزده بدر کجا رفتی؟ تو چمن فوتبال بودی؟ میگن آدم سال تحویل یا سیزده بدر هر کاری کنه همون میشه واسه همینه که کل اخبار ورزشی شده فوتبال
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 7
    نکته جالب اینه که هر مربی استقلالی به تیم سابقش میرسه میخواد خودنمایی کنه و 3 امتیاز تقدیم به استقلال می کنه
  • ناهید IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 7
    گل گهر و هوادار استقلال را قهرمان کردند و خواهند کرد. گل گهر مجیدی را قهرمان کرد هوادار ساپینتو را قهرمان کرد. فوتبال پاک.
  • ناهید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 5
    فوتبال کثیف هوادار ابی
  • نادر IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 6
    آقای الهامی وجدانن چقدر به شما وبازیکنهای شما مثل عبدی پیشنهاد شده چشماتون نمی‌دید عبدی داره فقط راه میره اینم شد دفاع بعد بازیکن‌های اصلی رو میزارید بیرون خجالت نمی‌کشید اینطوری می‌خواستید تفاضل گلتون از سپاهان بیشتر بشه شرم ندارید
  • Omid IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 8
    داورها و هوادار آهسته آهسته استقلال را قهرمان کردند. شله زرد تمام شد.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 5
    استقلال همیشه کثیف بوده و هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس