تیمی استقلال

نگاهی دقیق تر به آنچه در اولین دیدار استقلال در لیگ برتر بیست و سوم مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد مشخص می کند این تیم در خیلی از موارد فراتر از انتظارها ظاهر شد.

سرویس ورزش مشرق - برگزاری اولین هفته از سری مسابقات لیگ برتر با درخشش غیر منتظره تیم استقلال همراه بود.

شاگردان جواد نکونام در شرایطی در گرمای آبادان موفق به شکست دادن صنعت نفت شدند که خیلی‌ها انتظار نتیجه‌ای غیر از این را می‌کشیدند. به منظور پی بردن به چرایی به دست آمدن این پیروزی با قرار دادن تیم آبی تهرانی زیر ذره‌بین و نگاهی دقیق‌تر به اتفاقات رقم خورده در این دیدار شاید این موضوع بیشتر مشخص شود.

در ادامه برای روشن تر شدن جزئیات این پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان نگاهی دقیق‌تر به اقدامات تاکتیکی کادر فنی استقلال و البته نفرات این تیم انداختیم.

استقلال در دو بازی متوالی لیگ ۱۰ گل زد/ جانشین‌های قایدی و محبی مشخص شدند/ استقلال بدون بمب هم خوب گل می‌زند

نتایج دیدارهای هفته اول لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که استقلال همچنان جزو گلزن‌ترین تیم‌ها به شمار می‌رود.

نگاهی به نتایج دیدارهای برگزار شده در پایان هفته اول لیگ برتر مشخص می‌کند تیم گل گهر سیرجان در دیدار خانگی مقابل فولاد با سه گل این تیم را شکست داد. سپس سپاهان در خانه خودش با سه گل تراکتور را سه بر یک مغلوب کرد و آخرین دیدار پرگل هفته اول را هم استقلال با سه گل در زمین حریف به سود خودش به پایان رساند تا صنعت نفت را مغلوب کرده باشد.

پس از خروج مهدی قایدی و محمد محبی - دو بمب نقل و انتقالاتی فصل گذشته استقلال - از جمع شاگردان جواد نکونام خیلی‌ها بر این اعتقاد بودند که استقلال به دلیل نداشتن مهاجم گلزن (مهدی قایدی با ۱۲ و محمد محبی با ۱۰ گل مجموعاً ۲۲ گل از گل‌های فصل گذشته استقلال را به ثمر رسانده بودند) از این نظر به مشکل بربخورد اما تیم استقلال ثابت کرد در ادامه روند گل زنی خوبش در هفته‌های پایانی لیگ برتر گذشته باز هم میل به گلزنی و عطش این کار را دارد.

یادمان هست آخرین بازی فصل گذشته استقلال در چارچوب هفته سی‌ام لیگ بیست و یکم با حساب ۷ بر ۱ در تهران به پایان رسید. روزی که تیم تراکتور شکست تلخی را اندوخته راه برگشتش به تبریز کرد.

حالا استقلال در شروع فصل جدید برخلاف لیگ برتر گذشته(که مسابقات را دو بر صفر با شکست به سپاهان استارت زد) باز هم با گلزنی آغاز کرد. به ثمر رساندن ۱۰ گل در پایان فصل قبل و شروع لیگ جدید نشان دهنده عطش گلزنی استقلالی‌ها در مسابقات لیگ برتر است.

ناگفته نماند؛ با وجود گلزنی رضاوند، مطهری و حردانی در آبادان جای خالی مهدی قایدی و محمد محبی در خط حمله استقلال خیلی احساس نشد.

گل رضاوند با صنعت نفت چه کرد!/ تأثیر روحی گل آرش بر تیم ویسی

نتیجه پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان هر چقدر غافلگیر کننده بود اما به پای گل آرش رضاوند نرسید.

بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در حالی از استقلال شکست خوردند که انتظار کسب پیروزی مقابل قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر را می‌کشیدند.

اما آنچه در این دیدار باعث شد استقلال به پیروزی پرگل‌تری دست پیدا کند گل غافلگیر کننده آرش رضاوند بود.

آرش رضاوند که در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم از استقلال به فولاد رفته بود تا لذت قهرمانی با استقلال در پایان همان فصل را از دست بدهد چشم و چراغ تیم جواد نکونام شد.

سرمربی وقت تیم فولاد که حالا هدایت استقلال را بر عهده دارد از همان زمان به این بازیکن اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای داشت. آرش رضاوند در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و خیلی زودتر از سایر شاگردان جواد نکونام جواب این اعتماد را داد تا در دقیقه ۳۰ گل برتری استقلال در نیمه اول را به ثمر برساند. گلی که غافلگیر کننده بود و شاگردان عبدالله ویسی را دچار شوک بدی کرد.

گرچه بعد از این گل بازی به خاطر کولینگ بریک متوقف شد اما باز هم صنعت نفت نتوانست روی پای خودش بایستد و قد راست کند.

یادآور می شود؛ استقلال در پایان با گل‌های رضاوند ارسلان مطهری و صالح حردانی در هفته اول لیگ برتر ۳ بر صفر به برتری دست یافت.

پس از خداحافظی سیاستمدارانه؛ نقش پررنگ کاپیتان استقلال در صدرنشینی آبی‌پوشان!

حسین حسینی پس از افت و خیزهای زیادی که در فصل گذشته داشت لیگ برتر را با عملکردی مثبت استارت زد.

درست چند ساعت پس از پایان مسابقه فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس بود که موجی از حملات علیه سید حسین حسینی به راه افتاد.

طرفداران عصبانی استقلال که بابت دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس از دروازه‌بان و کاپیتان اصلی تیمشان شاکی بودند هجمه انتقادات را تا جایی بالا بردند که همسر سید حسین حسینی در فضای مجازی مجبور به واکنش نشان دادن شد.

طرفداران استقلال بلافاصله خواستار جدایی حسینی شدند و عاجزانه از کادر فنی و مدیریتی باشگاه درخواست می‌کردند دیگر حسینی را در استقلال نگه ندارند و قراردادش را تمدید نکنند.

سید حسین حسینی نیز با یک استوری «خدانگهدار» به خواسته هواداران پاسخ مثبت داد اما بعد از مدتی با یک چرخش سیاستمدارانه اعلام کرد این اقدام او در جهت آزاد گذاشتن جواد نکونام در موضوع انتخاب نفراتش بوده است. پیامی که البته با استقبال هواداران مواجه نشد اما در نهایت و پس از پیوستن دروازه‌بانان مختلف لیگ برتری به تیم‌های دیگر جواد نکونام ترجیح داد حسین حسینی را همراه با خالدآبادی در استقلال داشته باشد.

حالا حسینی در گام اول مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد. کاپیتان اصلی استقلال با یک کلین شیت در زمین گرم و شرجی آبادان باعث شد استقلال با نتیجه ۳ بر صفر نسبت به سپاهانی که ۳ بر یک تراکتور را شکست داده بود در صدر جدول قرار بگیرد.

واکنش دقایق پایانی حسینی برای بسته نگه داشتن دروازه در کنج محوطه ۶ قدم یکی از عکس العمل‌های به جای این دروازه‌بان بود که نشان داد در رقابت با خالد آبادی و سعیدی‌فر روزهای بهتری را آغاز کرده است.

چه کسی آمار صنعت نفت را به نکونام داد؟/ برگ برنده استقلال بین نفرات تیم حریف؟

سلاح ویژه نکونام در نیمه مربیان/ چه کسی آمار صنعت نفت را به جواد داد؟

دو گل از سه گل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه دوم به ثمر رسید که مشخص می‌کند...

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال در شرجی و گرمای آبادان با نتیجه سه بر صفر به سود تیمی تمام شد که پیش از بازی خیلی‌ها انتظار شکست آن را داشتند.

استقلال در نیمه اول با درایت مقابل تیم صنعت نفت به میدان رفت و پس از به ثمر رساندن گل در دقیقه ۳۰ به خوبی مسابقه را تا پایان نیمه اول اداره کرد اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است مشخص شد همکاران جواد نکونام در کادر فنی به خوبی حریف طلایی پوش جنوبی شان را آنالیز کرده بودند.

بلافاصله پس از شروع مسابقه و دو دقیقه بعد از استارت نیمه دوم بود که استقلال توانست گل دوم خودش را روی یک ارسال توسط سید ابوالفضل جلالی و ضربه سر ارسلان مطهری به ثمر برساند تا مشخص کند کادر فنی استقلال عمق خط دفاعی تیم صنعت نفت را به درستی هدف قرار داده است.

استقلال دو برابر گل‌های نیمه اول را در نیمه دوم به ثمر رساند تا مشخص کند گروه آنالیزور تیم فنی جواد نکونام به خوبی حریف را در ۴۵ دقیقه اول زیر نظر داشته و توانسته از این طریق علاوه بر بستن راه‌های نفوذ بازیکنان سرعتی و تکنیکی صنعت نفت راه گل زنی را هم به مهاجمان تیم نشان بدهد.

چه کسی آمار صنعت نفت را به نکونام داد؟/ برگ برنده استقلال بین نفرات تیم حریف؟

برگ برنده نکونام در تیم صنعت نفت چه کسی بود؟/ از چاقی زیاد پیراهنش را روی شورت انداخته بود

نگاهی به اسامی بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان و عملکرد آنها مشخص می‌کند یک بازیکن تیم آبادانی به برد پرگل استقلالی‌ها کمک ویژه‌ای کرد.

حدود دو هفته پیش وقتی خبر و عکس پیوستن دروازه‌بان تیم ملی عراق به صنعت نفت آبادان منتشر شد خیلی‌ها پیش بینی کردند استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت مشکلاتش چند برابر خواهد شد.

در نبود مهدی قایدی و محمد محبی در پیکان حمله تیم استقلال بسیاری تصور می‌کردند این تیم قدرت گلزنی‌اش را از دست داده است.

این عده از کارشناسان با اشاره به حضور دروازه‌بان تیم ملی عراق درون دروازه صنعت نفت آبادان پیش بینی کردند کار بازیکنان آبی تهران در مصاف با صنعت نفت با وجود چنین دروازه‌بانی به سختی بیشتری خواهد انجامید، اما شروع بازی مشخص کرد نقطه ضعف تیم صنعت نفت همان دروازه‌بانش است.

آنهایی که بازی تیم صنعت نفت و استقلال را به دقت زیر نظر داشتند متوجه اضافه وزن زیاد فهد طالب شدند. دروازه‌بانی که با وجود پوشیدن شورت ورزشی مشکی بلند و گشاد و تیشرت نسبتاً بزرگ که اتفاقا آن را هم روی شلوارکش انداخته بود باز هم کاملاً مشخص بود از نظر وزنی، چالاکی و چابکی به هیچ وجه در حد و اندازه‌های حضور در لیگ برتر فوتبال ایران نیست.

واکنش فهد روی ضربه آرش رضاوند، پرش نصفه و نیمه او پس از ضربه سر ارسلان مطهری و عملکردش روی گل سوم استقلال مشخص کرد که برگ برنده تیم نکونام در جمع بازیکنان صنعت نفت کدام یک از شاگردان عبدالله ویسی بوده است.

حالا آن‌هایی که درباره چرایی حضور دروازه‌بان ملی پوش عراق در تیم صنعت نفت آبادان سوالاتی را در ذهن داشتن متوجه شدند که ناآمادگی این دروازه‌بان باعث شده از تیم سابقش جدا شود و به صنعت نفت آبادان بپیوندد.

چه کسی آمار صنعت نفت را به نکونام داد؟/ برگ برنده استقلال بین نفرات تیم حریف؟

نمرۀ قبولی پسر ساپینتو از جواد نکونام/ نزدیک بود گل هم بزند!

حضور ۸۱ دقیقه‌ای کوین یامگا در ترکیب استقلال همراه با آنچه او در نظر داشت همراه نشد.

پس از پایان دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان جواد نکونام از یکی از شاگردانش به شدت رضایت داشت.

کوین یامگا مهره ثابت فصل گذشته استقلال که تقریباً در همه رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام در ترکیب ثابت ریکاردو ساپینتو حضور داشت و بازیکنان تیم او را پسر ساپینتو خطاب می کردند در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ۸۱ دقیقه برای جواد نکونام بازی کرد.

حضور کوین یامگا در ۵۰ متر جلو و در پستی که فصل بیست و یکم برای فرهاد مجیدی بازی می‌کرد ثابت کرد که این بازیکن توانایی‌های زیادی در جنگ میانه میدان و پشت محوطه جریمه حریف دارد. موضوعی که جواد نکونام پس از بازی با همکارانش در کادر فنی استقلال در میان گذاشت.

کوین یامگا در جنگ‌های تن به تن با بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان برنده بود و حتی در پاره‌ای موارد توپ را از بین دو یا سه نفر برمی‌داشت و می‌رفت.

میل به گلزنی و عطش به باز کردن دروازه صنعت نفت آبادان نیز در سبک بازی کوین یامگا به وضوح مشهود بود. هرچند که این بازیکن نتوانست به خواسته‌اش برسد و دروازه حریف را باز کند. او در دقایق پایانی حضورش در زمین مسابقه نیز فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت که توپ را با ضربه سر از بالای دروازه به بیرون زد.

با توجه به حضور درخشان یامگا در خط جلویی استقلال و رضایت جواد نکونام باید از حالا او را یکی از بازیکنان ثابت این تیم برای دیدار بعدی مقابل ملوان بندر انزلی در نظر گرفت.

چه کسی آمار صنعت نفت را به نکونام داد؟/ برگ برنده استقلال بین نفرات تیم حریف؟

جای خالی کدام ستاره‌ها در استقلال احساس نشد؟

نگاهی به عملکرد تیم استقلال در شهر آبادان مشخص می‌کند نبودن برخی بازیکنان این تیم اصلاً احساس نشد.

پیش از شروع لیگ برتر بیست و سوم این ذهنیت برای هواداران و کارشناسان استقلالی به وجود آمده بود که در نبود تعدادی از مهره‌های فصل گذشته استقلال این تیم با مشکلات عدیده‌ای در رقابت‌های فصل جدید مواجه خواهد شد.

جدایی مهدی قایدی و محمد محبی از خط حمله استقلال یکی از این موارد بود. به ثمر رسیدن سه گل توسط آرش رضاوند، امیر ارسلان مطهری و صالح حردانی، نبودن مهره‌های هجومی و گلزن استقلال در فصل گذشته را به طور کلی از یاد هواداران برد.

از سوی دیگر جدایی رافائل سیلوا و عارف غلامی از خط دفاعی استقلال نیز یکی دیگر از دغدغه‌های آبی پوشان و البته هواداران این تیم بود که نگران بودند مبادا سازمان دفاعی تیم استقلال دچار مشکل شود. اما حضور همزمان آرمین سهرابیان و محمد حسین مرادمند در قلب خط دفاعی استقلال به علاوه اضافه شدن صالح حردانی در راست و ابوالفضل جلالی در چپ نه تنها باعث کاهش قوای این خط نشد بلکه در دیدار مقابل یکی از هجومی‌ترین تیم‌های جنوبی دروازه استقلال را هم بسته نگه داشت.

با مروری بر اظهار نظرهای کارشناسان ظرف ۴۸ ساعت گذشته پس از بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به وضوح می‌توان دریافت نبودن تعدادی از مهره‌های اصلی در ترکیب فصل گذشته ریکاردو ساپینتو و استقلال در دیدار اول با هدایت جواد نکونام به هیچ عنوان احساس نشد. ضمن اینکه برخی از کارشناسان حتی این شکل از ترکیب خط دفاعی استقلال را بهتر از فصل قبل دانسته بودند. از سوی دیگر اضافه شدن یامگا به خط جلویی را نیز مثبت ارزیابی کرده اند.

چه کسی آمار صنعت نفت را به نکونام داد؟/ برگ برنده استقلال بین نفرات تیم حریف؟

دستور ویژۀ نکونام درباره گلزنی در نبود قایدی؛ همه باید گل بزنند این یک دستور است

نگاهی به اسامی گلزنان تیم استقلال در بازی اول این تیم در لیگ جدید مشخص می‌کند برنامه گلزنی این تیم تغییر کرده است.

پس از جدایی دو مهره اصلی استقلال در خط حمله یعنی محمد محبی و مهدی قایدی و حضور این دو بازیکن در لیگ‌های روسیه و امارات این ذهنیت برای طرفداران استقلال به وجود آمد که تیمشان دیگر گلزن ندارد.

جواد نکونام مربی باهوش و با تجربه تیم استقلال از همان روز نخست حضورش در این تیم متوجه نبودن این دو بازیکن شد.

افراد نزدیک به تیم استقلال در این باره که چه کسی باید برای استقلال گلزنی کند به جملات پرتکرار جواد نکونام در طول تمرینات یک ماه گذشته اشاره کرده و گفته‌اند؛ نکونام همواره به بازیکنانش گفته که هر بازیکنی در تیم می‌تواند گلزن باشد و این ربطی به حضور در خط حمله و نزدیکی دروازه حریف ندارد.

او با اشاره به پست بازی خودش در دوران بازی(هافبک دفاعی) و تعداد گل‌های زده اش در رده باشگاهی و ملی به این موضوع پرداخته که این ذهنیت که در فوتبال فقط مهاجمان باید گل بزنند مربوط به ۴۰ سال پیش است و در فوتبال امروز همه بازیکنان از خط دفاع گرفته تا نوک حمله در صورت داشتن موقعیت باید به سمت چارچوب شوت بزنند و دروازه حریف را باز کنند.

صالح حردانی زننده گل سوم استقلال دفاع راست این تیم بود که توانست در دیدار با صنعت نفت آبادان گلزنی کند. آرش رضاوند نیز که در دقیقه ۳۰ گل اول استقلال را زد جزو هافبک‌های این تیم بود که توانست با گلش شیرازه تیم صنعت نفت را از هم بپاشد.

زننده دومین گل استقلال نیز امیر ارسلان مطهری نوک پیکان خط حمله تیم استقلال بود که در جمع بازیکنان جلویی توانست دروازه حریف را باز کند.

گفته می‌شود جواد نکونام از تمام شاگردانش خواسته در صورت داشتن موقعیت نباید غفلت کنند و باز کردن دروازه حریف در دستور کار تک تک بازیکنان استقلال قرار دارد.

چه کسی آمار صنعت نفت را به نکونام داد؟/ برگ برنده استقلال بین نفرات تیم حریف؟

تصمیم نکونام برای تغییر ترکیب تیم برنده/ جواد گلزن جام جهانی استقلال را نیمکت نشین می‌کند

تیم استقلال در دیدار اول خود در لیگ برتر بیست و سوم توانست حریفش را در خانه خودش سه بر صفر شکست بدهد.

نگاهی به ترکیب برنده تیم استقلال در دیدار اول این تیم مقابل صنعت نفت آبادان مشخص می‌کند در نبود یکی از مهره‌های سرشناس این تیم استقلال توانست به خوبی از پس خط هافبکِ تهاجمی تیم صنعت نفت آبادان بر بیاید.

آرش رضاوند که در کنار زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور ۳ بازیکن استقلال در خط هافبک میانی را تشکیل داده بودند توانستند به خوبی کمربند میانی تیم استقلال را حفظ کرده و حتی یکی از این سه نفر گل اول استقلال را هم به ثمر برساند. این در حالی بود که روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلال و زننده گل تیم ملی ایران در جام جهانی به ولز به دلیل محرومیت در ترکیب ۱۱ نفره استقلال غیبت داشت.

با توجه به حساسیت جواد نکونام به ترکیب اصلی تیمش که در سال‌های قبل در تیم‌های نساجی و فولاد خوزستان از آن خبر داریم باید دید او در دیدار با ملوان بندر انزلی آیا روزبه چشمی را به جمع ۱۱ نفره ترکیب برنده استقلال مقابل صنعت نفت اضافه می‌کند یا نه!

حضور ۹۰ دقیقه‌ای زبیر نیک نفس و جابجایی‌اش در دقایق آخر با حسین زواری مشخص می‌کند جواد نکونام از نیک نفس رضایت تقریبی داشته است اما مهدی مهدی پور در دقیقه ۷۵ جای خود را به مهرداد محمدی داد و این احتمال وجود دارد که شاید مهدی پور در بازی بعد جایش را به روزبه چشمی بدهد.

اما آرش رضاوند دیگر مهره خط میانی استقلال ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت که به احتمال زیاد در بازی با ملوان نیز فیکس خواهد بود.

با این همه و با توجه به سوابق نکونام در دست نزدن به ترکیب برنده تیمش باید دید اتفاقات سال گذشته با ساپینتو تکرار می‌شود و استقلال هفته به هفته با ترکیب متفاوت به میدان می‌رود یا جواد نکونام از همین بازی اول به دوم مشخص می‌کند که به ترکیب برنده اعتقاد دارد و اعتمادش را از دست نمی‌دهد.

یادآور می شود؛ تیم استقلال پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته دوم رقابت‌ها لیگ برتر باید در تهران میزبان ملوان بندر انزلی باشد. این تیم فعلاً با ۳ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۳، در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است.

چه کسی آمار صنعت نفت را به نکونام داد؟/ برگ برنده استقلال بین نفرات تیم حریف؟

ستاره‌ای که درخشید اما دیده نشد/ سهم بزرگ گیتاریست استقلال در پیروزی ۳ بر صفر

امیر ارسلان مطهری گرچه یک گل برای استقلال زد اما سهم بزرگی در برد این تیم مقابل میزبان جنوبی اش داشت.

هوای گرم و شرجی آبادان، اوضاع برهم ریخته تیم استقلال طی سه ماه گذشته، عدم جذب بازیکنان مورد نیاز سرمربی تازه وارد استقلال و جدا شدن تعدادی از مهره‌های این تیم، همه و همه باعث شد تا بسیاری تصور کنند استقلال در فاز هجومی به مشکل بر می‌خورد اما برد ۳ بر صفر این تیم آن هم در خانه حریف اعتبار دوباره‌ای به وضعیت استقلال در لیگ برتر بخشید.

اما آنچه در این میان شاید کمتر مورد توجه طرفداران استقلال قرار گرفت تلاش بی‌وقفه امیر ارسلان مطهری در خط حمله بود.

مهاجم گرمساری تیم استقلال که فصل گذشته نیز نتوانست آنچنان که باید و شاید برای تیمش گلزنی کند همواره یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان استقلال در خط حمله بود.

بسیاری از کارشناسان بر این اعتقاد بودند که گل‌های محمد محبی و مهدی قایدی(۲۲ گل) در فصل گذشته به خاطر دوندگی بالای مطهری در خط دفاع حریفان بوده که باعث برهم ریخته شدن تمرکز آنها می‌شد.

مطهری علاوه بر تاثیرگذاری روی گل اول استقلال که آرش رضاوند آن را به ثمر رساند یک گل هم برای تیمش زد تا مشخص کند تا چه اندازه با انگیزه است و می‌خواهد جای خالی محبی و قایدی در استقلال احساس نشود.

ارسلان مطهری روی گل سوم استقلال هم نقش اصلی داشت که باعث شد در آشفتگی خط دفاعی تیم صنعت نفت صالح حردانی روی پاس همین بازیکن گلزنی کند.

در واقع امیر ارسلان مطهری یکی از اثرگذارترین بازیکنان استقلال در کنار سید ابوالفضل جلالی بود که او نیز در دیدار مقابل صنعت نفت تاثیر زیادی در به ثمر رسیدن گل‌های اول و دوم استقلال داشت.

گیتاریست استقلال که فصل گذشته ۴ بار موفق به گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر شده بود حالا اولین گلش را در اولین هفته به ثمر رساند تا احتمالاً استارت قدرتمندانه‌ای برای حضورش در رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم زده باشد. ضمن اینکه او با این میزان از آمادگی به مرد لالیگایی کادر فنی تیمش (جواد نکونام) هم پیام مهمی داد که نگران جای خالی قایدی و محبی نباشد. مطهری در دقیقه ۸۱ بازی جای خود را به آرمان رمضانی داد تا احتمال برای بازی بعدی استراحت کند.

یادآور می شود؛ مطهری فصل گذشته در دیدار مقابل پرسپولیس(دربی رفت که ۲-۲ شد)، سپاهان، ملوان و نساجی مازندران(هر سه بازی در دور برگشت) موفق به گلزنی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهسا IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 5
    استقلالی هستم فوتبال مهم نیست مهم سفره خالی مردم مظلوم ایران است.
  • رضا علوی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    4 0
    خب چرا ابن تیترو زدی ، حاشیه برای استقلال درست نکن
  • شاهین IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    فقط یک موضوع: اینکه نوشته اید چه کسی آمار نفت را به نکونام داده بود!!! خداوکیلی فکر نمیکنید این تیتر زیاد جالب نیست، و هر کسی نداند یاد فیلمهای مافیایی و گانگستری که همچی از قبل مشخص شده است را نشان میدهد؟
  • وحيد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 3
    ميشه شلوغش نكنى . به تراكتورم ٧ زد . ولى تو بازى فينال جام حذفى جز يه غافلگيرى تو ثانيه اخر چيزى واسه گفتن نداشت .
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    3 0
    یاخدا,چقدنویسنده الکی نوشته😐
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    اسم مطلب رو میزاشتی زنده باد استقلال . اسم سایتم بزار استقلال .
  • ناهید IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    استقلالی ها در تیم های شهرستانی جاسوس دارند.
  • محمود IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    استقلال تا قبل از زدن کل اول واقعا از جو یکدست ورزشگاه و تیم ناشناخته صنعت نفت ترسیده و یا بهتر بگم کپ کرده بود که گل اولشون که بدلیل اشتباه فاحش خط دفاعی و دروازبان صنعت نفت رقم خورد اونارو جسور کرد و در ادامه هم تونست بخاطر عدم هماهنگی بازیکنان جذب شده صنعت نفت با هم از اشتباهات اونها استفاده کنه و دو گل دیکه بزنه ولی واقعا و انصافا استقلال اومده بود که فقط یک مساوی بگیره . به هرحال بازیهای اول تا پنجم هر لیگی اصلا ملاک قضاوت نخواهند بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس