کد خبر 1487481
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
آمار باورنکردنی از خط حمله استقلال؛ ۳۰۰ دقیقه صفر گل!/ آژیر خطر برای ساپینتو به صدا درآمد

بعد از ۶ گلی که استقلال در دیدار تاریخ بیست و ششم فروردین ماه به هوادار زد خط حمله این تیم دیگر موفق به گلزنی در جریان بازی نشده است!

به گزارش مشرق، شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال پس از یک شروع طوفانی در نیم فصل دوم و به توپ بستن دروازه رقبا حالا طی سه بازی اخیر در لیگ و جام حذفی راهی به دروازه حریفان پیدا نمی‌کنند!

شاگردان ساپینتو در بازی ماقبل دربی (مقابل هوادار) موفق شدند با ۶ گل حریف تهرانی خود را در هم بکوبند. در آن دیدار آرش رضاوند، محمد محبی دو بار (یکی از روی نقطه پنالتی)، سعید مهری، مهدی قایدی و سید حسین حسینی (از روی نقطه پنالتی) ۶ بار دروازه حریف را باز کردند. پنالتی که البته شاید قرار بود مهدی قایدی آن را بزند! اما گلزنی مهدی قائیی و محبی در آن مسابقه مشخص می‌کرد خط حمله استقلال همچنان با طراوت است. ولی همین نفرات در سه بازی بعدی مقابل پرسپولیس، پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان هیچ گلی برای استقلال در جریان بازی به ثمر نرساندند!

تیم استقلال ۹۰ دقیقه مقابل پرسپولیس گل نزد. در دیدار با پارس جنوبی جم طی ۱۲۰ دقیقه ماراتون جام حذفی سرانجام توسط هافبکش (سعید مهری) به گل رسید و در مصاف مقابل صنعت نفت آبادان هم از روی نقطه پنالتی توسط پیمان بابایی دروازه این تیم جنوبی را باز کرد تا طی ۳۰۰ دقیقه گذشته در جریان مسابقه هیچ یک از مهاجمان استقلال گلی در این سه مسابقه به ثمر نرسانده باشند!

با توجه به رویارویی استقلال با بهترین خط دفاعی لیگ برتر به نظر می‌رسد این شرایط برای این تیم در خط حمله و باز کردن دروازه شاگردان محمد ربیعی حکم آژیر خطر را داشته و کار از این سخت تر هم خواهد شد. مگر اینکه اتفاقات ویژه‌ای برای ستاره‌های خط حمله استقلال رخ بدهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 052 IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 0
    تنها تاکتیک استقلال فرستادن توپ توسط مدافعان به مهاجمان در پشت دفاع حریف هست که قائدی با سرعت بالا موقعیت سازی میکرد که پرسپولیس به بقیه یاد داد چطور باید این تاکتیک خنثی کنند که بعد دربی دیگه نتونست از این حربه استفاده کند و تاکتیک دیگه ای هم ندارند.
  • رضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بر فدراسیون فوتبال، باباحمید کمیته داوران لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس