کد خبر 1517078
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
رقم واقعی رضایت‌نامه نیازمند چقدر است؟

رقم رضایت‌نامه دروازه‌بان سپاهان که از سوی این باشگاه اعلام شده با ابهاماتی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، دائمی شدن انتقال پیام نیازمند از پورتیموننزه به سپاهان از همان روز نخست ابهامات زیادی به همراه داشت. در همان ساعات ابتدایی رسمی شدن این انتقال بود که یک رسانه پرتغالی از رقم یک میلیون یورویی رضایت‌نامه پیام نیازمند خبر دادند؛ خبری که واکنش باشگاه سپاهان را به همراه داشت.

باشگاه سپاهان در واکنش به خبر رضایت‌نامه یک میلیون یورویی انتقال پیام نیازمند از پورتیموننزه، اسنادی منتشر کرد که نشان دهنده رقم ۲۵۰ هزار یورویی این انتقال بود اما اخیرا دوباره شائبه‌ای درباره رقم نهایی این انتقال به وجود آمده است.

رقم واقعی رضایت‌نامه نیازمند چقدر است؟

در یکی از اسنادی که باشگاه سپاهان منتشر کرده ، دو مرحله پرداخت ۲۵۰ هزار یورویی به باشگاه پورتیموننزه به ثبت رسیده است. به همین دلیل، این سوال به وجود آمده است که اگر رقم رضایت‌نامه نیازمند ۲۵۰ هزار یورو بوده، چرا ۵۰۰ هزار یورو به حساب پورتیموننزه پرداخت شده است؟

رقم واقعی رضایت‌نامه نیازمند چقدر است؟

پیگیری‌ها در این رابطه نشان می‌دهد که باشگاه سپاهان، پرداخت اول در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) را برای تسویه حساب یک فصل حضور قرضی نیازمند در جمع طلایی پوشان به باشگاه پورتیموننزه داده است و پرداختی دوم به تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) که در زمان انتشار سند هنوز سررسید نشده بود، مربوط به رضایت‌نامه انتقال دائمی نیازمند از باشگاه پرتغالی می‌شود. در نتیجه باشگاه سپاهان همان رقم ۲۵۰ هزار یورو را بابت انتقال دائمی نیازمند به پورتیموننزه پرداخت کرده است.

باشگاه سپاهان در حال حاضر به جز قرارداد دو بازیکن، قرارداد تمام بازیکنان و مربیانش را در سازمان لیگ فوتبال به ثبت رسانده‌ است. عیسی آل‌کثیر و برایان دابو، دو بازیکنی هستند که قراردادهای‌شان به خاطر پر شدن سقف بودجه باشگاه سپاهان ثبت نشده که این باشگاه در حال مذاکره برای تعدیل قرارداد این دو بازیکن است تا بتواند آن‌ها را هم در جمع طلایی‌پوشان لیگ بیست و سوم داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    رقم واقعی بیرانوند پورعلی گنجی کنعانی ترابی و... چند هست راستی گل محمدی سالی 45 میلیارد را چطور میگیره که تو سقف نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس