کد خبر 1481143
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
سفر قریب الوقوع «رضا پهلوی» به فلسطین اشغالی!

یک رسانه عبری زبان از سفر قریب الوقوع رضا پهلوی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، یک رسانه عبری زبان از سفر «رضا پهلوی» به فلسطین اشغالی به منظور شرکت در مراسم روز یادبود ادعای موسوم به «هولوکاست» طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه صهیونیستی «i24» قرار است فردا دوشنبه، رضا پهلوی در سفر به فلسطین اشغالی میهمان «جیلا گمالئیل»، مسئول دستگاه اطلاعات این رژیم باشد و درباره مسائل داخلی ایران با وی گفت‌وگو کند.

طبق گزارش منابع رسانه‌ای تأیید نشده، رضا پهلوی فردا دوشنبه در فلسطین اشغالی خواهد بود و با شهرک نشینان اشغالی دیدار خواهد داشت و همچنین در مراسم روز یادبود ادعایی «هولوکاست» نیز شرکت خواهد کرد.

رضا پهلوی قرار است در سفر احتمالی خود به فلسطین اشغالی علاوه بر دیدار با سران دیگر رژیم صهیونیستی از ایستگاه تولید آب شیرین و دیوار ندبه در قدس اشغالی دیدن کند.

به گزارش رسانه‌های خبری، جیلا جملیئیل، وزیر دستگاه اطلاعاتی این رژیم با ابراز خرسندی از سفر رضا پهلوی گفته است که تصمیم وی در سفر به «اسرائیل» برای نخستین بار شجاعانه است.

رضا پهلوی در اظهاراتی در آستانه سفر به فلسطین اشغالی بار دیگر بر حمایت خود از برقراری روابط با این رژیم تاکید کرد.

گفتنی است این سفر بنا به گزارش رسانه‌های خارجی چنانچه صورت هم نگیرد؛ این واقعیت را برای افکار عمومی داخلی نمایان خواهد کرد که مواضع شفافیت‌بخش رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در تبیین تحرکات پشت پرده صهیونیستی-آمریکایی فتنه‌های داخلی علیه کشور، صحت دارد و جنگ روانی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیامک DE ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 2
    واقعأ مردم ایران بایستی خدا را شکر کنند که انقلاب شد و پادشاهی به این پسر بچه ناقص العقل و ضعیف الحال نرسید و گرنه چیزی از سرزمین ایران باقی نمی مانند و ایران هم اکنون به چندین کشور تجزیه شده بود.واقعأ آدم مبهوت است و نمی داند به چه چیز این جوانک ضعیف الحال بیکاره ناقص العقل که به مانند یک فاحشه هر ساعت در آغوش یک نفر است دلش را خوش کند .ایشان نه شجاعت دارد نه ایمان دارد نه عرق ملی دارد نه اصالت دارد نه هویت دارد نه دانش و آگاهی سیاسی از جهان دارد نه عقل و فهم و درک درستی دارد نه شخصیت و خوی و اخلاق سالم و پاکی دارد نه صداقت دارد نه شغل و کاری دارد نه دانش اجتماعی دارد و نه حتی عرضه این را داشت که از خواهر و برادرش مراقت کند که دیگه دست به خودکشی نزنند بلکه حتی مقصر اصلی خودکشی آن دو نفر هم بوده است.آخه کسی که توانایی این را ندارد که حتی از خانواده ۱۰ نفره خودش مراقبت کند چگونه میتواند از یک سرزمین بسار بزرگ با یک جمعیت ۸۵ میلیونی با اقوام وافکار مختلف مراقبت کند
  • اشنا IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 3
    احتمالا رضا پهلوی در اینده ی نزدیک باید ترور شود !!! و ما در اینده این کار را خواهیم کرد
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      0 0
      از شهادت تا اسطوره شدن راهی نیست
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 3
    محمدرضاپهلوی بزرگترین خوش خدمتی رابه صهیونیستهاکردوروابط سیاسی واقتصادی خوبی هم باآنهاداشت چون ادامه سلطنت خودرا مدیون آنها می دانست الان پسرشاه سابق دچارتوهم شده و فکرمی کندهمچون گذشته وبا حمایت اسراییل بتواندبه تاج وتخت وسلطنت همچون پدرش برسد ولی گذشته آن زمان پادشاهی
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    3 0
    اشکال نداره
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    3 0
    اشکال نداره
  • ش. AE ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 4
    باید هواپیما شو بعلت نقص فنی سقوط کنه اینها همشون یک قماش هستند میره با کاسه گدایی
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    2 0
    به خاطر بی عرضگی حکومت در کنترل تورم و گرانی و اقتصادی که نابود شده مردم دلخوشی از رژیم ندارند اونوقت دنبال تحرکات پشت پرده اسرائیلی و آمریکایی می گردید؟؟؟
  • علیرضا عظیمی IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 3
    سلام آی چاه زاده یاتان یابو جغد ویران گره باباتو گور گور بگور کردن تورا آواره خواهند کرد بابابزرگت تو جزیره موریس باباتو در مصر وتورا مامانت را زیر آشغال های تلاویو دفن خواهند کرد عبرت بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس