کد خبر 1480909
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
دومینوی رسوایی اپوزیسیون

این روزها رسوایی‌های پی در پی جریان اپوزیسیون، به بهترین وجه ممکن از ماهیت ضدایرانی آنهایی که چند ماه قبل خود را دلسوز مردم ایران معرفی می‌کردند، پرده برمی‌دارد.

به گزارش مشرق، تجزیه و تکه‌تکه شدن سرزمین واحدی به نام ایران، هدفی بود که در اغتشاشات سال گذشته از سوی جریان اپوزیسیون با ابزار تولید خشونت دنبال می‌شد. اگرچه ضدانقلاب ابتدا با شعار زن، زندگی، آزادی این موضوع را کتمان می‌کرد اما این روزها رسوایی‌های پی در پی جریان اپوزیسیون، به بهترین وجه ممکن از ماهیت ضدایرانی آنهایی که چند ماه قبل خود را دلسوز مردم ایران معرفی می‌کردند، پرده برمی‌دارد.

حالا که دیگر کوه آشوب‌هایی که قرار بود منجر به براندازی جمهوری اسلامی ایران شود موش زاییده و مبارزات براندازانه اپوزیسیون به انتشار تصاویر رقص تقلیل یافته، تشت‌های رسوایی ضدانقلاب یکی پس از دیگری از بام می‌افتد.

* درخواست بمباران ایران از غربی‌ها

روزهای پایانی آبان‌ماه سال قبل بود که مسیح علینژاد و حامد اسماعیلیون از چهره‌های اصلی جریان ضدایرانی در خارج از کشور، با حضور در کنفرانس امنیت بین‌المللی هالیفکس کانادا، به صحبت در ارتباط با آشوب‌هایی که با اسم رمز زن، زندگی، آزادی در حال انجام بود پرداختند. حالا پس از گذشت ۵ ماه، برخی دیگر از چهره‌های ضدایرانی با افشاگری نسبت به محتوای گفت‌وگوهای علینژاد و اسماعیلیون با غربی‌ها، از اهداف ضدایرانی آنها پرده برداشتند. بنا بر گزارش‌هایی که در این رابطه وجود دارد، حامد اسماعیلیون که با موج‌سواری روی خون عزیزان ازدست‌رفته‌اش در حادثه هواپیمای اوکراینی، به مقام و منزلتی در میان اپوزیسیون دست یافت به همراه مسیح علینژاد به کانادا رفتند تا غربی‌ها را ترغیب به انجام جنگ مسلحانه علیه ایران کنند. چیزی که این چهره‌های ضدایرانی در کنفرانس هالیفاکس به دنبالش بودند، ایجاد منطقه پرواز ممنوع روی آسمان کردستان ایران و در نتیجه بمباران مناطقی از کشورمان بود. مسیح علینژاد و حامد اسماعیلیون از جمله چهره‌های فعال جریان ضدایرانی بودند که در اغتشاشات سال قبل، با برپایی تجمعات و انتشار بیانیه‌هایی، از دولت‌های غربی درخواست انجام عملیات نظامی علیه ایران را داشتند. اسماعیلیون و علینژاد عضو هیات ۸ نفره ضدانقلاب هستند که بهمن‌ماه سال قبل در دانشگاه جورج تاون واشنگتن نخستین نشست خود را برگزار کرد. علاوه بر این ۲ نفر، دیکتاتورزاده پهلوی، عبدالله مهتدی سرکرده گروه تروریستی کومله، نازنین بنیادی، شیرین عبادی، گلشیفته فراهانی و علی کریمی ۶ دلقک دیگر این هیات ۸ نفره بودند.

محتوای طرح‌شده در مباحث این نشست، ماهیت خیانتکار و ویرانی‌طلب جریان ضدایرانی را به نمایش گذاشت. افزایش تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایران و درخواست از غرب برای حمله نظامی به ایران از محورهای قابل توجه نشست جریان ضدایرانی بود که جملگی شرکت‌کنندگان بر آنها تاکید داشتند.

هر ۸ نفری که در آن نشست حضور داشتند، هدف اصلی خود را سقوط جمهوری اسلامی اعلام کردند و از هیچ ایده‌ای برای فردای براندازی حرفی به میان نیاوردند. در این رابطه باید گفت در رویای براندازان همه چیز با سقوط جمهوری اسلامی به پایان می‌رسد و مشکلی هم با تجزیه ایران ندارند. اساسا استقلال ملی برای براندازان مفهومی بلاموضوع است. آنها حامل رویایی هستند که منافع غرب را تامین می‌کند و در این مسیر نابودی ایران را هم یک هزینه مشروع می‌دانند، ولو برای رسیدن به هدف خود، دست دوستی و اتحاد با نقض غرض‌های خود بدهند.

* دم خروس لیدر خشونت‌طلبان هم بیرون زد

سروش لشکری (ملقب به هیچکس) از رپرهای ضدایرانی است که حضور فعالی در اغتشاشات سال قبل داشت و به نوعی از لیدرهای ضدانقلاب در فضای مجازی به شمار می‌رود. او در جریان آشوب‌هایی که چند ماه قبل در برخی نقاط کشور به راه افتاد، مردم را به تولید خشونت، ترور و قتل نیروهای مدافع امنیت فرا می‌خواند. حالا با افشاگری یکی دیگر از رپرهای ضدانقلاب، مشخص شده لشکری از منافقین دستور می‌گرفت. در روزهای اخیر اشکان فدایی رپر نزدیک به سروش لشکری، در حساب توئیتر خود از ارتباط لشکری و همسرش آزاده اکبری با سازمان منافقین پرده برداشت.

او با انتشار تصاویری از خانواده همسر لشکری نوشت: «نمی‌خواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر مادر آزاده اکبری، زن این آقاست وسط انقلاب. که البته چیز خصوصی‌ای نیست و آنقدر وقیحه که همه اینا عمومی رو صفحه مادرزنش هست». نکته جالب توجه این است که آزاده اکبری که اکنون ارتباط او و همسرش سروش لشکری با منافقین علنی شده، از گردانندگان اصلی صفحه مجازی ۱۵۰۰ تصویر، از صفحات اصلی جریان ضدایرانی است. اکنون با توجه به این رسوایی، بهتر می‌توان در ارتباط با پشت پرده فعالیت صفحات ضدایرانی صحبت کرد. جدا از افشاگری اشکان فدایی علیه سروش لشکری و همسرش، باید گفت فعالیت لشکری در جریان اغتشاشات سال قبل، بخوبی بیانگر هدایت او از سوی منافقین است. چنانکه در ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم که هیچکس (سروش لشکری) مردم ایران را به انجام اقدامات مسلحانه علیه جمهوری اسلامی و تولید خشونت حداکثری که از اصول سازمان منافقین برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است، تشویق می‌کرد.

منبع: روزنامه وطن امروز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 0
    هر دم درآن دام خری می جهد/ سرش به یوغ کدخدا می نهد!
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      2 0
      و متاسفانه خران شاخ‌دار... بایستی شاخ خر بشکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس