کد خبر 1479607
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
ادامه اختلافات شدید در «سیرک براندازان»/ همبستگی، رویای دست نیافتنی ضدانقلاب

درحالی که اپوزیسیون سعی می‌کند در ظاهر هم که شده خودشان را متحد نشان دهند اما هر از چندگاهی اخباری منتشر می شود که شکاف عمیق بین آن‌ها را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، با آغاز سال نوی میلادی جمعی از براندازان، به ظاهر با یکدیگر علیه جمهوری اسلامی متحد شدند و حتی یک متن مشترک را هم منتشر کردند. اما تعداد دیگری از اپوزیسیون متن مشترک را نکردند.

ادامه اختلافات شدید در سیرک براندازان+ فیلم

* همایون: امیدی به اپوزیسیون خارج از کشور نمی‌شود داشت

به تازگی نیز شهرام همایون از دیگر چهره های اپوزیسیون گفت: امیدی به اپوزیسیون خارج از کشور نمی‌شود داشت، اینکه می‌گویند صدای شما را ما به دنیا برسانیم، در دوره ناصرالدین شاه که زندگی نمی‌کنیم، در دوره دیجیتال زندگی می‌کنیم. تمام اتفاقاتی که در ایران می‌افتد پیش از ماها، کاخ سفید، سازمان‌های امنیتی و دولت‌های مختلف از آن خبر دارند و اگر عکس العملی نشان نمی‌دهند به دلیل این است که منفعتی در آن نمی‌بینند. این موضوع را برای همیشه پرونده اش را ببندید که ما قرار است صدای مردم باشیم. خاک بر سر کاخ سفیدی که بخواهد امروز در عصر دیجیتال صدای شما را از زبان من بشنود.

چندی پیش نیز کیوان عباسی مدیر شبکه منوتو گفته بود: ای کاش از اول وارد این سیرک سیاسی نمی‌شدند، چون همه چیزش از اول نادرست بود عده‌ای تقریبا ناشناخته که می‌خواستند از دیگران به نفع اهداف خودشون سواستفاده کنند. سیرک زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به بن بست رسید و چیزی به تعطیلیش نمانده است خواهد شد.

ادامه اختلافات شدید در سیرک براندازان+ فیلم

سالومه سیدنیا از بازوهای رسانه ای و تبلیغاتی سلطنت طلبان نیز پیشتردرباره نشست «همبستگی، پلی به سوی آزادی» که با حضور ربع پهلوی، عبدالله مهتدی، نازنین بنیادی و مصی علی‌نژاد برگزار شد گفته بود: «تلاش برای ادامه پروژه‌ای که شکست خورده و پایگاه حقیقی و ملی نداره، بیهوده است!».

ادامه اختلافات شدید در سیرک براندازان+ فیلم

ادامه اختلافات شدید در سیرک براندازان+ فیلم

* سریال ادامه دار سوءاستفاده های اسماعیلیون

حامد اسماعیلیون هم که پس از حادثه هواپیمایی نامی برای خودش دست و پا کرد، به دلیل سوءاستفاده از جایگاهش زیر تیغ انتقادات خانواده های جان باختگان حادثه سقوط هواپیما بود. وی با علنی کردن ارتباطش با منافقین، صدای هم پیمانان خودش را هم بیش از پیش در آورد.

* وقتی اسماعیلیون صدای همسر پهلوی را هم درآورد

یاسمین پهلوی همسر رضا ربع پهلوی پس از حمایت اسماعیلیون از منافقین گفت: برای من روشن نیست چرا آقای اسماعیلیون وقت این جلسه را صرف دادخواهی برای خانواده‌های مجاهدین می‌کند. من فکر می‌کنم آقای اسماعیلیون باید روی موضوع خانواده‌های قربانیان انقلاب مهسا امینی کند.

ادامه اختلافات شدید در سیرک براندازان+ فیلم

* حمله کاملیا انتخابی‌فرد به اسماعیلیون

کاملیا انتخابی‌فرد سردبیر ایندیپندنت فارسی که ارتباط تشکیلاتی با خاندان پهلوی دارد هم به شدت از اسماعیلیون انتقاد کرد و نوشت: آقای اسماعیلیون برای یک فرقه تروریستی درخواست عدالت می‌کند اما برای دیگرانی که به جرم ساواکی و طاغوتی _توسط_ مجاهدین اعدام صحرایی شدند درخواست دادخواهی نمی‌کند.

براندازها بازهم به افشاگری علیه هم دست زدند

امیرعباس فخرآور از چهره های برانداز درباره مصی علینژاد دست به افشاگری زد و گفت: مسیح علینژاد دزد است و حتی برای زندانی که نرفته درخواست ۵۰۰میلیون دلار کرده تا از پول‌های بلوکه شده مردم ایران به او بدهند!

البته چند ماه پیش نیز، طرفداران سلطنت‌طلب با سوءاستفاده، کمپین «وکالت میدهم» را برای رضا ربع پهلوی به راه انداختند. همین موضوع شکاف اپوزیسیون را بیش از پیش عیان کرد(اینجا). همان زمان فائقه آتشین(گوگوش) خواننده ضدانقلاب، حسن شریعتمداری از مخالفان جمهوری اسلامی، هما سرشار روزنامه نگار اپوزسیون و ... مخالفت خود را با این کمپین علنی کردند.

ادامه اختلافات شدید در سیرک براندازان+ فیلم

علی صدارت کارشناس صدای آمریکا(VOA)در این رابطه گفت: من با سابقه‌ای که از وی(رضا ربع پهلوی) و دوستانشان می‌بینم دچار دلهره می‌شوم که ما داریم به کدام سو رهبری می‌شویم؟! واقعا نمی‌دانم که اصلا بشود به آن گفت وکالت! واقعا نمی‌توان آن را بیشتر از یک جنگ رسانه‌ای نامید! و از دید من عملی ناشایست و از نظر سیاسی کاری سبک است.

هرچند که ضدانقلاب تمام تلاش خود را برای زنده نگهداشتن اغتشاشات با مصاحبه و دیدارها با چهره های اسرائیلی عیان کرده اما شاید بتوان واقعیت را از زبان مهدی خلجی، کارشناس پای ثابت تلویزیون‌های فارسی زبان شنید. وی چندی پیش گفت: به نظر من اعتراضات همچنان ادامه ندارد یعنی اینکه این اعتراضات رو به افول رفته و به سیر نزولی خود رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 7
    شب دراز و.
    • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      4 0
      و. کاسه لیس همچنان پرکار و در حال فروش خودش
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    7 0
    منافقان و دشمنان انقلاب همیشه شکست خوردند. این جدید نیست. الحمدالله
  • ح IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    5 0
    آیه قرآن راجع به دور بودن دل های کفار از هم دیگه هست!! حرف خدا زمین نمیمونه!!
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    7 0
    برای لندن، برای آمریکا، برای ناتانیابو، برای ...
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    6 0
    کسیکه پیشنهاد تجزیه کشور خودش رو بده ، یه ایده آلیست نیست، یه معلوم الحال غیر قابل اعتماده که سرنوشتی بجز شکست، حقارت، خاری و رسوایی چیز دیگه ای در انتظارش نیست
  • سید IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 0
    جنگ مزدوران عدو همه را عذر بنه/ که ندانند چه گویند بس که پیمانه خورند!
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    10 0
    وقتی شما مزدوران در سیرک براندازان با هم نمی سازید و مثل سگ و گربه به جان هم میافتید بهتر است که " دلقکتان " را عوض کنید شاید یک فرجی در کارتان به وجود بیاید. ابله ترو ساده لوح تر از شما چند نفر به عنوان سران اپوزیسیون خداوند موجودی خلق نکرده!
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    3 0
    آره کوچولو شب درازه و تو بپا خودتو توی جات خیس نکنی اون وقت مامانت باید رختخوابتم رو بشوره !!!
    • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      3 0
      شاید هم بره تو گونی و گونی را خراب کنه🤔😈

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس