کد خبر 1481221
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
1

منابع مالی قابل توجه اختصاص یافته از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی برای براندازی و راه انداختن جنگ هیبریدی باعث طمع افراد مختلف شده است تا به نوعی خود را لیدر اغتشاشات معرفی کنند.

سرویس سیاست مشرق- سیرک اپوزیسیون هر روز شاهکار جدیدی رو می‌کند، در طول ۱۰۰ روز اغتشاشات محله محور پاییزی در چند شهر تعداد افرادی که در خارج از کشور داعیه لیدری این آشوب‌ها را دارند به شدت افزایش یافته است.

تعدد و تکثر این افراد اغلب باعث درگیری و تسویه حساب‌های سیاسی میان این گروهک‌ها گردیده است تا جایی که اعضای وابسته به تروریست‌های منافقین با فرقه سلطنت‌طلبان در خیابان‌های لندن و پاریس به جان هم افتاده و با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کرده‌اند، این اختلافات در حدی است که پلیس اروپایی مجبور به بازداشت این عناصر وحشی و فرصت طلب شده است.

آن سوتر سودای رهبری اپوزیسیون میان رضاربع پهلوی، مصی علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون باعث حذف سیاسی نازنین بنیادی گردیده است!

آگاهان سیاسی اعتقاد دارند که منابع مالی قابل توجه اختصاص یافته از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی برای براندازی و راه انداختن جنگ هیبریدی باعث طمع افراد مختلف شده است تا به نوعی خود را لیدر اغتشاشات معرفی کنند.

این مسئله حتی صدای ضد انقلاب خارج نشین را نیز درآورده و افرادی چون کیوان عباسی مدیر کانال تلویزیونی من و تو وضعیت موجود را «سیرک اپوزییسیون» خوانده است.

جالب آن‌که ابتذال در این سیرک به قدری است که یک سارق فراری نیز در شبکه‌های اجتماعی خود را رهبر انقلاب زن، زندگی و آزادی می‌خواند، این فرد که به دلیل کلاه‌برداری از کشور متواری شده و در خارج از کشور به سرقت از منازل و فروشگاه‌ها روی آورده است این روزها در شبکه‌های اجتماعی خود را مسئول اتاق فکر اپوزیسیون می‌خواند!

اخاذی‌های مکرر این فرد از پناهندگان و نیز راه انداختن شبکه فروش مواد مخدر باعث شده است تا پلیس آلمان او را از این کشور دیپورت کند، این فرد پیش از این از کشور آمریکا نیز اخراج شده است.

لیدر براندازی سارق از آب درآمد! + فیلم

فیلم/ اعتراف رئیس اتاق فکر براندازان به دزدی از فروشگاه‌ها

آشوب‌های اخیر، بیش از پیش باطن وحشی و جانی جریان ضدانقلاب را به رخ کشیده است. هفته گذشته رضا پهلوی طی توضیحاتی درباره سرنوشت منشور همبستگی که از حدود یک ماه پیش (اسفند ۱۴۰۱) به‌همراه تروریست‌ها و حامیان تروریسمی چون عبدالله مهتدی (از حزب تروریستی و تجزیه‌طلب کومله) و مصی علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون و چند نفر دیگر تشکیل داده بودند، تلویحاً اذعان کرد که این حرکت به یک ماه نرسیده عملاً منحل شده است.

رضا پهلوی پس از دور زدن ضد انقلاب به تنهایی راهی مناطق اشغالی شده است تا در این پادگان نظامی با ارباب اینده خود بیعت سیاسی کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    52 5
    ساواکی سفّاک و منافق قتّال و بهائی دجّال و فحّاش را چه به سیاست و حکومت داری؟!
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      30 4
      من فکر میکردم فقط ساواکیها و منافقین و فاحشه ها و همجنسبازها و بهاییها و اراذل و اوباش و قاچاقچیها و قاتلها جزء جنبش زن زندگی آزادی هستن، اما ظاهرا دزدها هم بهشون اضافه شدن!
  • FR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    46 6
    اینها دیگه از حیوانات سیرک عبور کردند ! بکلی بالاخونه و محتویات اونو خالی کردند
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    40 3
    خدا لعنتشون کنه. مشتی دزد و قاتل و اراذل و اوباش و بیشرف را دور هم جمع کردن
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    9 3
    رابین هودم اینور هودم
  • هاشمی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    15 2
    وای خدا اینارو از ما نگیر بزار بخندیم😂 عملا دیونه خونه است
  • DE ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    27 5
    زن زندگی آزادی یک جنبش ۱۰۰ درصد ضدایرانی بود . هم بر خلاف آداب و رسوم و عقاید مردم ایران بود و از همه مهمتر دشمنان ایران یعنی امریکا انگلیس و اسرائیل از آن حمایت کامل کردند.
  • دهقان IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    10 24
    اگر وضعیت نا بسامان اقتصادی ما درست بود مردم گول همچین افرادی نمی‌خوردند همش از فقر و مشکلات هست که دولت فعلا بجای کنترل تورم پاس رو گذاشته رو گاز از خودرو مسکن و معیشت و لوازم زندگی را چنان گران کردند که خرید یک یخچال در کشور همسایه به پول ایران دومیلیون تومان و همان مارک در ایران دویست ملیون تومان خود دولت مسبب همه این گرفتاری ها شده
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      13 1
      خواهشا چرت نگو
  • علی افصحی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    13 2
    پیامبر اکرم در روایت کوتاهی افراد بی حیا را بی دین معرفی کرده نه بی دین را بی حیا ! فرموده « من لا حیاء له لا دین له» دین مال با حیاهاست او که بی حیاست لیاقت دین داری ندارد. خب وقتی که کسی دین نداشت می شود ضرابی یا پولی نژاد یا شازده . یکی از دیگری بی حیاتر و بی آبروتر. جالب است بدانیم فقهاء عظیم الشأن شیعه همه بالاتفاق رعایت قوانین موضوعهٔ هر کشور غیر مسلمان واجب بلکه دست به گناهان چون « سرقت » در کشورهای غیر مسلمان را نه تنها طبق احکام فقهی حرام بلکه آن را بیشتر از دزدی در کشورهای اسلامی تقبیح کرده اند تا موجب « وهن تشیع » نشود‌ . این نتیجهٔ دین داری است که برای حفظ شأن اسلام ، مسلمان ، هرگز دست به تخلف از قوانین کشورها نمی زند. حالا یکی ضراب می شود که به لطف ساقی خود افشایی کرده و بدون این که مورد اتهام واقع شود خود به جرمش اقرار می کنند که اقرار مجرم علیه خود هم هر قاضی را مجاب به محکومیت اقرار کننده می کند. ضرابی که اموال سرقتی را به ایرانیان فراری مفلوک تر از خودش می فروخته! یعنی چندین خلاف و بی وجدانی پشت سرهم! یا مثل مصی پولی نژاد می شود که ضد انقلاب او را پولی نژاد می خوانند. خود افشایی و دیگر افشایی این جماعت موجب می شود که حجت برای برخی شیرین عقل ها که همچنان امید به این سارقان و کلاهبرداران را دارند این از نادانی و جهل مرکبشان بوده و سرنوشتی بهتر از این بی حیاها پیدا نخواهند کرد.
  • BE ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    1 1
    تو رابین هودی
  • کورش ذوحانی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    2 8
    خیلی مرده رالبینهود ایرانی درود بر صداقتش
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    3 6
    همه دزدن
  • راووش IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    6 1
    عاشق بیو توییترشم :/ یه مشت عقده ای که توجه میخوان چون هیچی نیستن. همون واسه اپوزسیون یه چهارتا گاگول هستی بهتره وگرنه بین آدم حسابیا که جایی نداری
  • زارا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    8 1
    اینم اضافه شد به کارنامۀ درخشانشون خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس