کد خبر 1477750
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
اپوزیسیون غم‌زده‌ایی که رقاص شدند

جریان رسانه‌ای ضدایرانی که در ماه‌های گذشته هر گونه شادی مردم ایران را تقبیح می‌کردند، حالا به انتشار تصاویر رقص و هنجارشکنی جماعت موسوم به برانداز می‌پردازند.

به گزارش مشرق، سرنگونی جمهوری اسلامی تا پایان سال ۱۴۰۱ از جمله شعارهای جریان ضدایرانی در جریان اغتشاشات چند ماه گذشته بود؛ اغتشاشاتی که به بهانه فوت مهسا امینی به راه افتاد و هدفی جز سرنگونی نظام و البته از بین بردن سرزمین واحدی به نام ایران نداشت. ائتلاف‌ گروه‌های ضدایرانی، از سلطنت‌طلبان و منافقین گرفته تا انواع گروه‌های تجزیه‌طلب، شاهد مثال خوبی بر این مدعاست. شهادت ده‌ها نفر از نیروهای مدافع امنیت از جمله آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان به دست اوباش اغتشاشگر نیز بخوبی نشان‌دهنده ماهیت وحشیانه جریان زن، زندگی، آزادی است. با همه این جنایت‌ها و آشوب‌ها اما وجه درماندگی براندازان در مقابل مردم ایران و نظام اسلامی بیش از هر چیز دیگری محسوس است. جریانی که از شهریور سال گذشته به مدت چند ماه با آشوب، ترور و اقدامات وحشیانه به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بود، امروز فعالیت‌های براندازانه خود را به رقص و روزه‌خواری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی تقلیل داده است. جماعتی که سال گذشته با خط و نشان کشیدن برای جمهوری اسلامی، هشدار می‌دادند نظام اسلامی سال ۱۴۰۲ را نخواهد دید، در آغاز سال جدید، تمام اقدامات براندازانه خود را در فعالیت‌های ضدارزشی و تولید ناهنجاری اجتماعی خلاصه کرده‌اند.

اوباشی که تا چند وقت قبل ژست غم به خود گرفته بودند و نسخه زندگی بدون شادی برای مردم ایران می‌پیچیدند و بدون توقف در حال پمپاژ غم به جامعه ایرانی بودند، حالا تغییر مشی داده و مردم ایران را به رقص و اباحه‌گری فرامی‌خوانند. به طور مشخص شبکه‌های ضدایرانی از جمله بی‌بی‌سی فارسی، اینترنشنال و منوتو که تا چند وقت قبل با ایجاد هجمه رسانه‌ای هر نوع شادی مردم ایران را تقبیح می‌کردند، امروز فیلم و تصاویر رقص جماعت برانداز را منتشر می‌کنند.

البته این اوباش برانداز که سال گذشته به جنگ عقیده و تفکر مردم رفته بودند و هر صدای مخالف و منتقد خود را به طرز وحشیانه‌ای زیر تیغ تخریب و توهین می‌بردند، کماکان روحیه وحشی و خشونت‌طلب خود را حفظ کرده‌اند تا همچنان ضدیت و تضادشان با شعارهای به ظاهر انسان‌دوستانه‌ و آزادی‌خواهانه‌ای مثل زن، زندگی، آزادی را فریاد بزنند. این را می‌توان در حملات و اهانت‌های‌شان به قشر متدین و مذهبی مردم ایران مشاهده کرد که در این رابطه می‌توان به ضرب و شتم بانوان چادری توسط این افراد اشاره کرد.

* بی‌بی‌سی؛ تریبون جدید تجزیه‌طلبان ضدایرانی

رسانه بی‌بی‌سی فارسی در ادامه گفت‌وگوهایی که با سران احزاب کرد تجزیه‌طلب دارد، دیروز ویدئوهایی از گفت‌وگو با «سیامند معینی» سرکرده گروهک پژاک که با عنوان حزب «حیات آزاد کردستان» فعالیت دارد، منتشر کرد. پژاک شاخه‌ای از گروه تروریستی «پ‌ک‌ک» است که هر دو گروه از سوی ایران و ترکیه به عنوان تروریست شناخته می‌شوند و در سال‌ها و دهه‌های گذشته نیز با پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا، عملیات‌های مسلحانه علیه ۲ کشور انجام دادند و تعداد زیادی از مرزبانان را به شهادت رساندند. بی‌بی‌سی فارسی در روزهای گذشته نیز با «مصطفی هجری» سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان گفت‌وگو کرد که او بر مبارزه مسلحانه با مردم ایران تاکید کرد.
بنا بر گزارش تسنیم، هجری در دهه ۶۰ نقش مهمی در ربایش و به شهادت رساندن نیروهای جهاد سازندگی، رزمندگان و پیشمرگان کرد مسلمان داشت. جنایت زندان دوله‌تو و شهادت تعداد زیادی از نیروهای سپاه، ارتش و پیشمرگان که در اسارت حزب دموکرات بودند از جمله اقدامات هجری و همفکرانش است. گفت‌وگو با تجزیه‌طلبان و انعکاس دیدگاه‌های آنها توسط بی‌بی‌سی فارسی در ماه‌های گذشته شدت یافته و این رسانه انگلیسی پا جای پای سعودی اینترنشنال می‌گذارد که اکنون در حال کوچ از لندن به واشنگتن است. سعودی اینترنشنال در ماه‌های گذشته و در ایام اغتشاشات به طور ویژه به گفت‌وگو با تجزیه‌طلب‌ها و تروریست‌ها پرداخت. طبق پیمایشی که خبرگزاری تسنیم انجام داد، آن شبکه تلویزیونی در ۵۰ روز نخست اغتشاشات با ۲۵ چهره تجزیه‌طلب بیش از ۱۲۰ بار مصاحبه کرد. این موضوع موجب شد صدای «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی نیز درآید و دعواهایی بین ۲ رسانه به وجود آید. رحیم‌پور در روزهای گذشته از بی‌بی‌سی اخراج شد و این نیز نشانه‌ای از میل کردن بی‌بی‌سی فارسی به اینترنشنال و حمایت از تجزیه‌طلبان است.

منبع: وطن امروز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    خخخخخخ. خدا را شکر اپوزسيون های رقاص ندیده بودیم که این جماعت قر تو کمر هم دیدیم
  • علی افصحی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    در صحنه ای از فیلم «زندگی سگی» که در بیش از صد سال پیش از ساختش می گذرد،نابغه گونهٔ سینمایی طنز، چارلی چاپلین که هرگز به لودگی میل نکرد و همواره منتقد تند مناسبات و رفتارهای اجتماعی سرمایه داری بود؛ چارلی هوشمندانه در نقد غم و شادی باسمه ای و متظاهرانه جامعهٔ بورژوای پست،نمایی از کنسرت های فانتزی غرب وحشی را نشان می دهد که آوازه خوان با سوز و گداز عجیبی ترانه ای می خواند که همه با سر کشیدن مشروبات الکلی از گریه به غش و ضعف می افتند و چارلی بی خبر از همه جا نیز که تصادفا آن جا آفتابی شده بدون استفاده از هیچ نوشیدنی ای به پهنای صورت گریه می کند. وقتی ترانه غمناک تمام می شود به فاصلهٔ چند ثانیه همان خواننده در بین همین مستمع دوباره ظاهر شده و ترانه شاد «لوند طوری» می خواند که همه به پا خاسته و با پایکوبی و رقص به حالت مرگ می افتند. و چارلی هاج واج می ماند که این جماعت مشنگ عجب حیواناتی اند که گریه و خنده اشان منطق انسانی ندارد. ماجرای شادی و آن هم با رقص بی شرمانه مشنگ های برانداز هم چنین چیزی است حتی غم و شادیشان که یک عمل سادهٔ انسانی است نه منطق دارد و نه ربطی به حال و هوا، بیشتر لج شادی یا لج غم است. در عاشورا و روزهای عزا رقص و شادی اشان می گیرد به لج مؤمنان! و در ایام شادی مردم ادای غمزده در می آورند آن هم به صورت کثیف ترین شکل ممکن.
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    بزار برقصن تا چند وقت دیگر اربابشان امریکا و اسراییل سقوط می کنن اینها هم می رن به درک - اربابشان که نباشد اینها هم رفتنی هستن انگار که از روز اول نبودن همه هم و غم تان را بگذارید برای بیرون کردن امریکا و اسراییل از منطقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس