کد خبر 1482216
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
فساد جنسی و فحشا در بیمارستان‌های انگلیس

نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ فقره آزار جنسی در بیمارستان‌های این کشور ثبت شده است.

به گزارش مشرق، داده‌های آماری موسسه موسوم به شبکه حقوق زنان، نشان می‌دهد که هر هفته ده‌ها مورد تجاوز و آزار جنسی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های انگلیس رخ می‌دهد و این وضعیت از «مقیاس وحشتناک سوء استفاده جنسی در بخش درمان» این کشور پرده بر می‌دارد.

از تجاوزهای گروهی تا آزار جنسی کودکان، آمار منتشر شده به گفته هیدر بینینگ بنیانگذار این موسسه انگلیسی، بخش کوچکی از یک کوه یخی بشمار می‌رود. وی افزود: «بیمارستان ها مکان هایی هستند که همه - بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگان - باید کاملاً احساس امنیت کنند، اما هر هفته ده‌ها فقره تجاوز و آزار جنسی خشونت آمیز رخ می‌دهد.» بنیان‌گذار این موسسه انگلیسی افزود: «آمارها نشان می‌دهند که بیمارستان‌ها مکان‌های امنی نبوده و بازاری برای مجرمان جنسی هستند. این وضع کاملاً وحشتناک است.»

طبق داده‌های شبکه حقوق زنان، حداقل ۲۰۸۸ تجاوز و ۴۴۵۱ آزار جنسی بین ژانویه ۲۰۱۹ تا اکتبر ۲۰۲۲ ثبت شده است. آمارهای منتشر شده به جزئیات اشاره نمی کنند که آیا این تخلفات در بیمارستان‌های دولتی یا مراکز خصوصی انجام شده است. اما بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که از هر هفت مورد، یک تجاوز وحشتناک در بیمارستان‌های دولتی رخ افتاده و تنها ۴.۱ درصد از جرایم، منجر به اتهام یا احضار مظنون شده است.

خانم بینینگ با بیان اینکه بیمارستان ها و نیروی پلیس در محافظت از افراد آسیب پذیر ناتوان بوده‌اند، تصریح کرد: «پلیس در زمینه ضبط صحیح جرایم و تعقیب آن‌ها به اندازه کافی رفتار نمی‌کند. ما این تحقیق را به دلیل نگرانی در مورد ایمنی زنان و کودکان صورت دادیم، اما از آنچه کشف، وحشت کردیم.»

در گزارش منتشر شده به تجاوز صورت گرفته علیه یک دختر زیر ۱۳ سال و آزار جنسی متعدد یک زن اشاره شده است. سه دختر و یک پسر جوان هم گزارش دادند که در مراکزی درمانی کمبریج شایر مورد تجاوز و شش دختر در بیمارستان‌های منطقه لنکاوی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

اما یکی از موارد تکان دهنده مرگ یک زن ۷۵ ساله بر اثر جراحت ناشی از تجاوز جنسی است. گفته می‌شود که اوضاع سلامتی خانم والری نیل در بیمارستان ویکتوریا، بعد از حمله قلبی رو به بهبودی بود. خانواده او گمان می‌کردند که او بر اثر حمله قلبی مجدد جان باخته اما پزشکی قانونی اعلام کرد که نامبرده پس از تحمل یک جراحت داخلی وحشتناک ناشی از «تجاوز جنسی اجباری» و بر اثر خون‌ریزی درگذشت.

جو فینیکس استاد جرم‌شناسی دانشگاه ریدینگ که این گزارش را نوشته است گفت: آمارها نشان می‌دهد که مراکز درمانی انگلیس در انجام وظایف خود برای محافظت از بیماران و کارکنان ناتوان بوده‌اند. اما این واقعیت که ۹۵.۹ درصد از همه جرائم بدون اقدام بعدی یا (رسما به عنوان جرم) ثبت نشده‌اند واقعاً وحشتناک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    17 1
    غربیهای چشم ودل سیر
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      4 0
      واسه انگلیس ها ناموس بی معناست. واسه همین بهشون میگن انگلیسی بی ناموس!
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    5 0
    خاک بر سر غربگداهایی که عاشق این وحوش هستند !
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 0
    خدا لعنتتون کنه که با این بی بندباری فرهنگ مسمومتون
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    3 1
    غربگدا : مرغ کیلویی چند؟!! خخخخخخخت
  • علی افصحی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    همهٔ ماهیت آشوب رجاله های « زن زندگی هرزه گی » در همین گزارش های سازمان های غرب وحشی نمایان است. زن زندگی هرزه گی سرانجامش این بودکه اگر موفق می شدند همه مکان های عمومی و خصوصی تبدیل به « امکنه تجاوزات جنسی » می شد. سرانجامی که در آن نه به کودک رحم می شود نه به بیمار و نه به پیر و نه به جوان ! از این جهت برخلاف شورش های کور از آغاز انقلاب ، آشوب جنسی پائیز سال پیش گرایش همهٔ ضد انقلاب به این آشوب را شاهدشدیم . منافقین مریم مسعود از این آشوب استقبال ویژه ای کردند چرا که آن ها پیش تر فساد و فحشای محیرالعقول را در « حوض رهایی » مسعود فاسد دیده بودند ! که فساد جمعی منافقین زن با مسعود رجوی انجام می شد ! یا کومله که زنان گول خورده اش را بی حیثیت کرده که منجر به خودکشی یا قتل آن ها می انجامید ، یا گلشیفتهٔ برهنه ، بنیادی مجلس گرم کن انگلیسی غربیان فاسد ، و...مورد اقبال شد. یا رسانه های فارسی زبان تحت نظارت سازمان های جاسوسی و اجرای اصلاح طلبان فاسد که بارها خبر تجاوزاتشان پخش شده بود که همگی آتش بیار معرکهٔ کثیف زن زندگی هرزه گی شدند. اصلاحات آمریکایی داخلی نیز که امثال محمدعلی نجفی ، مهاجرانی و... نمایی از زن زندگی هرزه گی را شخصاً اجرا کرده بودند با کمپانی های شبه رسانه ایشان به کمک شورش زن زندگی هرزه گی درآمدند . ماشین بیانیه سازی رئوس فتنه نیز از خاتمی گرفته تا کروبی ، موسوی ، موسوی خوئینی‌ها ، محقق داماد جاسوس راه افتاده و هریک به این جریان فاسد ادای احترام کرده و خاتمی شعار زن زندگی هرزه گی را « پاک » خواند . و به همین خاطر رؤسای غرب وحشی از مزد و زن دولتمردش تا سلبزیتی های فاسدشان چون آنجلینا جولی همه به پشتیبانی از این آشوب فاسد برآمدند. چرا که تنها مانع اصلی همهٔ فساد و فحشای سیستمی غرب وحشی و شیطان بزرگ آمریکا فقط و فقط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز به رهبری ولی فقیه بی همتایش امام خامنه ای است و امروزه تنها نظامی که در برابر فساد ایستاده و پای بر « حجاب » می فشارد فقط ایران اسلامی است. درمقابل همهٔ غرب وحشی و شیطان بزرگ آمریکا و اصلاحات آمریکایی در برابر « حجاب » اند تا اعمال شنیع محمدعلی نجفی همگانی گردد. و تنها امام خامنه‌ای در طول تاریخ فقه شیعی بود که در مبارزه با بسط بی حجابی غرب وحشی حکم حرام بودن بی حجابی را ، سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • ح IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    غربگدا:وایییییی تو ایران هزار برابر بدتره به همه تجاوز میشه!! بعدشم که میگیم نوکر ملکه ناراحت میشن به ما میگن کمونیست!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس