اسرائیل

وضعیت جرائم جنسی در سرزمین های اشغالی روز به روز وخیم تر شده و موارد تجاوزات جنسی صهیونیست ها به سطح بی سابقه ای رسیده است که این مسئله امنیت زنان در اسرائیل را با چالش بسیار جدی روبه رو کرده است.

سرویس جهان مشرق _ مسئله تجاوز جنسی به زنان و کودکان در حال حاضر یک مشکل فراگیر اروپا و غرب شده است. در مقام تجسم، تجاوز جنسی در غرب در حال حاضر تبدیل به یک حیوان وحشی و درنده‌خویی شده است که هر موجود زنده‌ای را طعمه خود می‌بیند و به سمت آن حمله‌ور شده و آن را می‌درد. در این میان استثنائی‌ترین موردی که می‌توان از آن نام برد و با قاطعیت مقام پیشتازترین جامعه در موضوع تجاوز جنسی را به آن داد،‌ جامعه صهیونیست‌ها است.

اگر مسئله تجاوز جنسی در غرب را به یک حیوان وحشی تشبیه کنیم، مسئله تجاوز جنسی در جامعه صهیونیست‌ها را قطعاً باید یک هیولای درنده‌خوی عجیب‌الخلقه دانست!

کسانیکه که امروز خود را شهروند اسرائیلی و صاحب سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌نامند، جمع بزرگی از مهاجران با هویت،‌ فرهنگ، زبان، ملیت و پیشینه متفاوت هستند که هیچ شالوده مشترک فکری و هویتی با یکدیگر ندارند. این مسئله برای جامعه رژیم صهیونیستی از بدو تشکیل غیرقانونی آن، دارای پیامدهای بسیار قابل‌توجهی بود که یکی از مهم‌ترین آن، شکل‌گیری یک اجتماع فوق‌العاده ناامن و خطرناک برای زنان و کودکان صهیونیستی بود.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

نتیجه مهاجرت گروه‌های مختلف قومی و فرهنگی به سرزمین‌های اشغالی پس از تشکیل غیرقانونی رژیم صهیونیستی، چیزی به‌جز یک اجتماع بی‌هویت، سست، متلاطم و سرشار از معضلات اجتماعی نبوده و نیست. با رصد اخبار حوادث در وب‌سایت‌های صهیونیستی، متوجه خواهید شد روزی نیست که در صفحات خبری عبری زبان، خبر و گزارش جدیدی از یک یا چند مورد تجاوز جنسی به چشم نخورد!

وضعیت جامعه صهیونیستی زمانی فاجعه‌آمیزتر می‌شود که مقوله تجاوز جنسی محدود به زنان نیست و ما در جامعه صهیونیست‌ها شاهد موارد متعدد تجاوز مردان به مردان، زنان به زنان، تجاوز زنان و مردان به کودکان و تجاوز نوجوانان به نوجوانان هستیم!

وضعیت به‌گونه‌ای است که هیولای تجاوز جنسی در جامعه صهیونیست‌ها، تبدیل یه یک پدیده غیرقابل‌کنترل شده و تقریباً هیچ‌کس نمی‌تواند مطمئن باشد که روزی توسط یک شخص، چه مرد و چه زن، مورد تجاوز جنسی قرار نخواهد گرفت. نگاهی به آمار و ارقام و بخشی از گزارش‌های منتشرشده در این رابطه، می‌تواند مؤید این سخن باشد.

آمار منتشرشده از تجاوز جنسی در اسرائیل

نمی‌توان به‌صورت دقیق آمار تجاوز جنسی در سرزمین‌های اشغالی را اعلام کرد، چراکه به گفته رسانه‌های صهیونیستی، تمام جرائم و گزارش‌های منتشرشده از تجاوزات جنسی تنها بخش کوچکی هستند که در آن قربانیان تصمیم به افشاء آن گرفته‌اند و در عمل چیزی در حدود ۹۰ درصد از جرائم جنسی صورت گرفته در سرزمین‌های اشغالی گزارش نمی‌شود و در صورت گزارش نیز معمولاً رسیدگی نمی‌شود.

البته آمارهایی نیز در رابطه با این مسئله منتشرشده است که دریکی از این آن‌ها، آمار و ارقام قابل‌توجهی ذکرشده است. باید به این موضوع توجه داشت که وسعت سرزمین‌های اشغالی تحت تسلط صهیونیست‌ها ۲۲٬۱۴۵ کیلومتر مربع است، مساحتی کمتر از استان بوشهر، اما علی‌رغم این وسعت نه‌چندان بزرگ سرزمین‌های اشغالی، اگر فقط میزان و آمار آن دسته از جرائم جنسی که افشا و رسیدگی شده است را در نظر بگیریم، به نسبت وسعت ناچیز سرزمین‌های اشغالی، میزان تجاوزات جنسی یک رقم بسیار بالا و تعجب‌آور محسوب می‌شود.

بر اساس تخمین‌های وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، از هر سه زن، یک زن در طول زندگی خود مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد، یعنی ۸۴۰۰۰ زن در هر سال مورد تجاوز واقع می‌شوند. این بدان معناست که تخمین زده می‌شود در اسرائیل روزانه حدود ۲۳۰ مورد تجاوز جنسی رخ می‌دهد.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

همچنین بر اساس شاخص خشونت ملی، که توسط این وزارتخانه سال‌ها قبل منتشر شد، میزان جرائم خشونت جنسی در اسرائیل ۱۰ درصد بیشتر از میانگین نرخ  کشورهای توسعه‌یافته است.

در یک مطالعه گسترده که در اسرائیل به‌عنوان بخشی از پروژه «Triana» انجام شد، مشخص شد که ۱۸.۳ درصد از دختران قبل از رسیدن به ۱۶ سالگی مورد تجاوز جنسی قرارگرفته‌اند. بر اساس این مطالعه، میزان تجاوز جنسی با افزایش سن افزایش می‌یابد:

 ۱۴ درصد از دانش آموزان کلاس ششم و ششم تجاوز جنسی را گزارش کردند.

 ۲۰ درصد از دانش آموزان کلاس هشتم تجاوز جنسی را گزارش کردند.

۲۴ درصد از دانش آموزان پایه دهم و دهم تجاوز جنسی را گزارش کردند.

همچنین طبق مطالعه پروژه «Triana»، حدود یک‌سوم (۲۹.۷٪) از تجاوزات جنسی در میان پسران و دختران یهودی تا سن ۱۶ سالگی توسط محارم و خانواده شخص قربانی رخ‌داده است. همچنین بر اساس مطالعات پروژه «Triana»، تنها شش درصد از تجاوزات جنسی به مقامات گزارش‌شده است!

همچنین سایت‌های عبری زبان و مؤسسات اسرائیلی که به‌منظور کمک به قربانیان تجاوزات و جرائم جنسی ایجادشده‌اند، در دوران قرنطینه کرونا از افزایش ۲۴ درصدی تجاوزات جنسی خبر داده‌اند. در رابطه با جامعه رژیم صهیونیستی این اعتقاد وجود دارد که این آمارها و ارقام اعلام‌شده قطعاً نمی‌تواند تمام آنچه را که در سرزمین‌های اشغالی در جریان است را نشان دهد و آمارهای واقعی قطعاً چیزی فراتر از حد تصور است.

مقصر اصلی تجاوز جنسی به زنان در اسرائیل خودشان هستند، چراکه یک زن هستند!

مسئله دیگری که متوجه زنان در سرزمین‌های اشغالی است، نوعی نگاه جبرگرایانه به زنان است. صهیونیست‌ها معتقدند که وقتی مردها یک زن را می‌بینند نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند و غریزه جنسی‌شان فعال می‌شود و این تقصیر مردان نیست، بلکه مشکل زنان است! درواقع اگر علیه یک زن تجاوز جنسی صورت بگیرد، این‌یک موضوع طبیعی است.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

اخیراً یک دختر اسرائیلی به نام گالیا که به دلیل مورد تجاوز جنسی واقع‌شدن به یک پناهگاه فرستاده‌شده بود تا تحت درمان و محافظت قرار بگیرد، در همان پناهگاه نیز مجدداً مورد تجاوز و آزار اذیت قرار گرفت! این دختر اسرائیلی در این رابطه به شبکه ۱۲ اسرائیلی گفته است از روز اولی که به پناهگاه رسید، موارد خشونت زیادی را تجربه کرده است. هیچ‌کس سعی نکرد به وی کمک کند و حتی مسئول پناهگاه او را سرزنش کرده و به وی گفته است که مردان نمی‌توانند غریزه و تمایلات جنسی خود را کنترل کنند و مقصر این موضوع خود آن دختر است!

تجاوز جنسی با کمترین میزان مجازات؛ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

بدبختی‌های زنان اسرائیلی به اینجا ختم نمی‌شود و مشکل دیگری در این رابطه نمایان می‌شود. بسیاری از فعالان زنان در سرزمین‌های اشغالی، اسرائیل را بهشتی برای مجرمان جنسی می‌دانند. بررسی و نگاه به سوابق برخورد با مجرمان جرائم جنسی در اسرائیل این موضوع را روشن می‌سازد. درواقع کسانیکه در سرزمین‌های اشغالی مرتکب جرائم جنسی می‌شوند،‌ با حداقل‌ترین مجازات و جریمه‌های ممکن روبه‌رو می‌شوند و حتی دوران محکومیت خود را نیز به‌صورت کامل نمی‌گذرانند.

هاگیت پیر، کارشناس اسرائیلی در رابطه با وضعیت مجرمانی که دست به تجاوز جنسی زده‌اند، میگوید که سه مجرم جنسی، موشه ایوگی، رونن بیتی و به‌تازگی آلون کَستیل، همگی از مجرمان محکوم‌شده‌اند و هیچ‌یک از آن‌ها محکومیت و مدت حبس خود را تا پایان کامل نکرده‌اند. پرونده این سه شخص مربوط به همین چند وقت اخیر است. در پرونده هر سه مورد، کمیته آزادی‌های مشروط، منفعت مجرمان محکوم را بر منفعت قربانیان زن ترجیح داد.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

این کارشناس زن با انتقاد از تسامح در قبال مجرمان جنسی می‌گوید وقتی دادستانی اسرائیل حتی به خود زحمت نمی‌دهد که با این احکام مخالفت کند و مجرمان جنسی را مجبور نمی‌کند که مجازات خود را کامل بگذرانند، چرا باید تعجب کرد که بسیاری از زنان اسرائیلی از حق شکایت خود در رابطه با تجاوز و آزار اذیت‌های جنسی صرفه نظر می‌کنند؟ کاملاً قابل‌درک است که چرا آن‌ها این کار را می‌کنند، آن‌هم در شرایطی که مرد متجاوز فردی قوی، ثروتمند، مشهور و محبوب عموم باشد. آن زن به‌خوبی می‌داند که از آن لحظه به بعد در شبکه‌های اجتماعی مورد فحاشی و تحقیر قرار می‌گیرد. در اسرائیل سال ۲۰۲۲، شکایت از تجاوز جنسی یک مسئله طبیعی نیست و باید این حقیقت تلخ را گفت.

وب‌سایت معاریو در این رابطه نوشت است که بر اساس گزارش انجمن مراکز کمک به قربانیان تجاوز جنسی که در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شد، ۹۲ درصد از پرونده‌های تجاوز جنسی در سال ۲۰۱۹ بدون کیفرخواست بسته شدند. در سال ۲۰۱۴، میزان موارد تجاوز جنسی که بدون کیفرخواست بسته  شدند، ۸۶.۳٪ بود و از آن زمان به‌طور پیوسته این رقم افزایش یافت. بسیاری از پرونده‌های تجاوز جنسی بدون ارائه کیفرخواست علیه مظنونان بسته می‌شوند، درحالی‌که در مواردی که کیفرخواست تنظیم‌شده است، توافقات متعددی با متهمان برای تخفیف دادن به آن‌ها انجام می‌شود. آیا باوجوداین مسائل می‌توان با متخلفان و آزاردهنده‌ها و متجاوزان جنسی مبارزه کرد؟

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

همچنین وضعیت زنان اسرائیلی به‌گونه‌ای است که گزارش دادن در رابطه با تجاوز جنسی صورت گرفته علیه آنان، نه‌تنها باعث مجازات طرف مقابل نمی‌شود، بلکه باعث از دست دادن موقعیت و شغل خود قربانی تجاوز جنسی می‌شود. در جدیدترین گزارش منتشرشده در این رابطه، وب‌سایت اسرائیلی "وای نت" از آمار بالا و گسترده تجاوز جنسی و آزار اذیت پزشکان و پرستاران زن در اسرائیل و سکوت آن‌ها دراین‌باره نوشته است پزشکان زنی که در محیط کار مورد آزار و اذیت و تجاوز مردان قرارگرفته‌اند، از ترس مشکلاتی که به شغل آن‌ها آسیب می‌زند ترجیح داده‌اند در این رابطه سکوت کنند. ده‌ها زن که در سیستم بهداشتی اسرائیل کار می‌کنند، ازجمله کارورزان،‌ پزشکان ارشد و دانشجویان پزشکی که در ابتدای شروع کار خود هستند، شهادت داده‌اند که توسط پزشکان ارشد مرد مورد آزار و اذیت یا تجاوز جنسی قرارگرفته‌اند و پاسخ و درمان مناسبی برای آسیب خود از سوی سیستم بهداشتی دریافت نکرده‌اند. آن‌ها میگویند که مکانیسم واقعی و مؤثری برای از بین بردن این پدیده در اسرائیل وجود ندارد، چیزی که باعث شده برخی از زنان ترجیح دهند سکوت کنند.

میریام شلر، فعال حوزه زنان در رابطه با مسئله تجاوز جنسی در اسرائیل و سکوت در مقابل آن می‌گوید چگونه است که درباره گسترده‌ترین پدیده در جامعه اسرائیل، که در میان‌همه اقشار جامعه مشترک است، سکوت شده است؟ شکاف بین این پدیده هولناک و آزاردهنده و شناخت جامعه از ابعاد و پیامدهای آن، شکاف بزرگی است.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

از مسائل ذکرشده می‌توان وضعیت بغرنجی که متوجه زنان اسرائیلی است را متوجه شد. در اسرائیل زنان در وهله اول باید منتظر باشند تا روزی مورد تجاوز جنسی و آزار اذیت قرار بگیرند و سپس خودشان سعی کنند با مشکلات روحی و روانی ناشی از اتفاقی که برایشان رخ‌داده است،‌ کنار بیایند و به‌منظور حفظ شغل و موقعیت خود در رابطه با اتفاقی که برایشان رخ‌داده است، سکوت کنند و اگر هم شکایت کردند، نباید انتظار داشته باشند که سازمان دادستانی اسرائیل با اشخاصی که به آن‌ها تجاوز کرده‌اند،‌ برخورد جدی انجام دهد، همچنین مقصر حادثه‌ای که برایشان رخ‌داده خودشان هستند،‌ چراکه یک زن هستند و مردان اسرائیلی در هنگام دیدن آن‌ها نمی‌توانند خود را کنترل کنند!

متجاوزان جنسی در اسرائیل،‌ کوچک و بزرگ نمی‌شناسند

سرزمین‌های اشغالی تنها برای زنان بزرگسال یک مکان رعب‌انگیز و وحشتناک نیست، بلکه برای کودکان و نوجوانان اسرائیلی نیز یک جامعه فوق‌العاده خطرناک محسوب می‌شود. گزارش‌های منتشرشده از اخبار مرتبط با تجاوز جنسی به کودکان در اسرائیل تکان‌دهنده است. بر اساس گزارش رسانه‌های عبری زبان،‌ میزان تجاوز و آزار جنسی کودکان در اسرائیل به‌صورت سرسام‌آوری بالا و شدید است.

طبق آمارهای منتشرشده، تجاوز جنسی به کودکان در اسرائیل بیشتر توسط اعضای خانواده! و اشخاصی که آشنای کودک هستند، رخ می‌دهد. همچنین در اسرائیل شاهد پدیده تجاوز کودکان به کودکان نیز هستیم!

 کارمیت کاتز، پروفسور اسرائیلی در رابطه با تجاوز جنسی به کودکان در اسرائیل می‌گوید که از هر پنج کودک در اسرائیل، یک کودک مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد، اما در اسرائیل در این رابطه سکوت کرده‌اند. به گفته وی بیش از ۸۰ درصد تجاوزات جنسی توسط فردی که برای کودک آشنا بوده و کودک به آن‌ها وابسته است یا اشخاص موجهی هستند، صورت گرفته است ازجمله پدر و مادر، پدربزرگ، خاخام، معلم یا مشاور. این پروفسور صهیونیست موارد تجاوز جنسی علیه کودکان را این‌گونه توصیف می‌کند: "تجاوز جنسی به کودکان در اسرائیل زیاد و تکان‌دهنده و آمار آن شدید، ترسناک و غیرقابل‌تحمل است"

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

این پروفسور اسرائیلی می‌گوید که در این رابطه صدها شهادت وحشتناک از کودکان شنیده است و او دولت اسرائیل را مقصر این اتفاقات وحشتناک می‌داند، دولت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) کودکان را موضوعی نمی‌داند که باید موردحمایت قرار بگیرند، و این نگاه در مورد همه دستگاه‌های دولتی، ازجمله دستگاه‌های آموزشی، بهداشتی، رفاهی و قضایی اسرائیل صدق می‌کند. وی افزود دولت اسرائیل در حمایت از کودکانی که تجاوزات جنسی را تجربه کرده‌اند به‌شدت شکست‌خورده است.

به گفته کاتز، در اکثریت قریب به‌اتفاق، سن قربانیان تجاوز جنسی از هشت‌سالگی به بالا است و در یک‌چهارم موارد، کودکان قبل از ۵ سالگی قربانی تجاوز جنسی می‌شوند. یک کودک به عمویش اطلاع داده بود که معلمش به او تجاوز کرده است، اما عموی وی پاسخ داد: "تو بچه زیبایی هستی، عادت کن که همه بخواهند تو را لمس کنند".

کاتز به این مسئله نیز اشاره می‌کند که این کودکان معمولاً تا سال‌ها به اتفاقی که برایشان افتاده است اعتراف نمی‌کنند و اگر درباره این مسئله چیزی هم بگویند، در اکثر موارد کسی حرف آن‌ها را باور نمیکند یا آن‌ها را بچه‌های درغگو خطاب می‌کنند. پروفسور اسرائیلی یادآوری می‌کند که بخش اندکی از کودکانی که مورد تجاوز واقع‌شده‌اند، موفق به دریافت کمک از سوی دولت می‌شوند، اما بیشتر شواهد نشان می‌دهند که حتی زمانی که تحت درمان یا کمک قرار می‌گیرند، تجربه‌ای سخت و آسیب‌زا را پشت سر می‌گذارند، درواقع آن‌ها با رفتار تحقیرآمیز و شرم‌آور از سوی سیستم مواجه می‌شوند که آن‌ها را دروغ‌گو یا بیمار روانی نامیده و درنتیجه باعث آسیب بیشتر به کودکان می‌شود.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

تجاوز جنسی به کودکان و نوجوانان در اسرائیل صرفاً از سوی بزرگ‌سالان صورت نمی‌گیرد و در پرونده‌های تجاوز جنسی به کودکان، ردپای متجاوزان کودک و نوجوان نیز به چشم می‌خورد! به‌عنوان‌مثال روزنامه اسرائیل هیوم در وب‌سایت خود نوشت دو کودک ۱۲ و ۱۳ ساله، مظنون به تجاوز جنسی به یک دختر ۱۱ ساله هستند. کودکانی که در این اقدام شرکت داشتند مورد بازجویی پلیس قرار گرفتند اما به دلیل سن کم مدتی بعد آزاد شدند و حتی به مدرسه بازگشتند. اما دختری که مورد تجاوز واقع شد از آن زمان به مدرسه بازنگشته است و در حال حاضر در یک مرکز بهداشت روان بستری است. در مورد دیگر، رسانه‌های صهیونیستی خبر از وقوع تجاوز دست جمعی دانش آموزان اسرائیلی به یک کودک در شهر حولون سرزمین‌های اشغالی را دادند. شبکه عبری زبان کان نیز در گزارش خود اعلام کرد یک نوجوان ۱۳ ساله مورد تجاوز جنسی شش نوجوان‌ همسن خود قرار گرفت و آن‌ها اقدام به تهیه فیلم و عکس در هنگام آزار جنسی وی کردند. تجاوز جمعی و گروهی به زنان و کودکان موضوعی است که در اسرائیل به‌کرات تکرار میشود.

سطح جرائم جنسی در اسرائیل بی‌وقفه در حال افزایش است و هیچ مکان امنی برای زنان وجود ندارد!

وب‌سایت اسرائیلی واللا در رابطه با مسئله آزار و اذیت جنسی زنان در سرزمین‌های اشغالی نوشت امسال تعداد مؤسسات دانشگاهی اسرائیل که گزارش‌هایی مبنی بر موارد آزار جنسی زنان را داده‌اند، نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌یافته است. ۱۴۲ موسسه از ۱۵۲ موسسه دانشگاهی اسرائیل در این رابطه گزارش داده‌اند!

زنان اسرائیلی در همه اقشار و سطوح در معرض تجاوز جنسی قرار دارند. کادر درمانی زن، سربازان زن، کارمندان دولتی، دانشجویان و دختران کم سن سال در مدارس و غیره. بر اساس یک آمار منتشرشده از مرکز آمار اسرائیل، ۸۱ درصد از سربازان زن اسرائیلی در یگان‌های نظامی ارتش مورد تجاوز و آزارهای جنسی قرار می‌گیرند، بر اساس این آمار، از میان هشت سرباز زن در ارتش اسرائیل یک سرباز از سوی افسران ارشد مورد تجاوز قرار می‌گیرد.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

سطح تجاوز و آزار جنسی در اسرائیل به حدی رسیده است که اگر موسسه، اداره و یا سازمانی آمار و گزارشی از یک شکایت جنسی ندهد، کسی نمی‌تواند باور کند که هیچ تجاوز و یا آزار جنسی در آن مکان صورت نگرفته است! عائده توما سلیمان، نماینده کنست اسرائیل دراین‌باره گفته است تعدادی از مؤسسات آموزشی اسرائیل، علی‌رغم اینکه هزاران نفر در آن‌ها تحصیل می‌کنند، هیچ گزارشی درباره آزار و اذیت جنسی نداده و یا فقط چند مورد محدود گزارش داده‌اند، چیزی که باعث ایجاد شک و سؤال است. بعید است که در آن مؤسسات نیز آزار و اذیت‌های جنسی صورت نگرفته باشد!

متجاوزان جنسی از نوع خاخام

مسئله‌ای که در رابطه با تجاوزات جنسی در چند سال اخیر بسیار پررنگ شده است، افزایش متهمان خاخامی است که مرتکب جرائم جنسی شده‌اند. بارها گزارش‌شده است که خاخام‌های اسرائیلی به زنانی که برای انجام مناسک دینی نزد آن‌ها آمده‌اند، تجاوز کرده‌اند.

بر اساس گزارش اخیر رسانه‌های عبری زبان، خاخام موشه یزدی، به جرم تجاوز به زنان دستگیر شد، او به زنان پیرو خود گفته بود که قدرت معنوی خاصی دارد و برای اصلاح معنوی آن‌ها، می‌تواند از طریق رابطه جنسی به آن‌ها کمک کند و از این طریق به هفت زن تجاوز جنسی کرده بود. او همچنین دست به کلاهبرداری نیز زده است. در مورد دیگر، شبکه ۱۳ اسرائیل در یک گزارش از تجاوز یک خاخام به کودکان یک مهدکودک خبر داد، شبکه ۱۳ گزارش داد وی علی‌رغم اقداماتی که مرتکب شده است، آزاد شد! مادر یکی از کودکان گفته است که وی به پسرش تجاوز کرده و سپس او را تهدید کرده که اگر چیزی دراین‌باره بگوید او را خواهد کشت.

 توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است/ اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی

از دیگر پرونده‌های تجاوز جنسی خاخام‌ها می‌توان به عزرا شینبرگ اشاره کرد، وی خاخام برجسته و بانفوذ شهر اشغالی سافد بود که به ۱۳ مورد آزار جنسی زنانی که برای طلب دعا و برکت نزد او آمده بودند، متهم شد.

حال روز فعلی جامعه رژیم صهیونیستی، نتیجه ارزش و تفکرات فرهنگی غربی

جامعه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، یک جامعه تشکیل‌شده از مهاجرین مختلف با عقاید و ارزش‌های گوناگون و متعارض از نقاط مختلف دنیا است، مسئله‌ای که اجتماع شکل‌گرفته صهیونیست‌ها را تبدیل به یک اجتماع بی‌اصالت، بی‌هویت و توخالی کرده است، جامعه‌ای که اساس و بنیان فرهنگی ثابت و یکپارچه نداشته و به‌تبع آن هیچ‌گونه اصول اخلاقی مشترکی برای افراد تشکیل‌دهنده آن نمی‌تواند وجود داشته باشد. در جامعه‌ای که اصول و تعهد اجتماعی و اخلاقی مشترک میان اعضای آن وجود نداشته باشد، نتیجه‌ای جز وضعیت اسفناک و هولناک جامعه صهیونیست‌ها نمی‌شود.

این مشکل اسرائیل جایی پیچیده‌تر  می‌شود که بر چنین جامعه بی‌هویتی و بدون ارزش‌های اخلاقی، تفکرات و ارزش‌های ولنگاری ایجادشده از سوی کشورهای غربی حاکم شود. نگاه و بررسی دستاوردها و نوع عملکرد کشورهای غربی در حفظ ارزش‌های اخلاقی و انسانی یک جامعه،‌ می‌تواند این واقعیت را روشن کند که ارزش‌های جوامع غربی، نه‌تنها یک الگوی مناسب برای ترویج در یک جامعه نیست، بلکه نسخه‌ای خطرناک و مسموم است که می‌تواند یک جامعه را به تباهی کشاند. وضعیت فاجعه‌بار جامعه بی‌هویت رژیم صهیونیستی که در آن برای تجاوز جنسی و انواع فسادهای اخلاقی یک رقابت تمام‌عیار وجود دارد، قطعاً نتیجه دیدگاه‌های ولنگارانِ جوامع غربی است که به‌صورت مشهودی در سرزمین‌های اشغالی به نمایش درآمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مجتبی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    39 26
    همین مانکنها تو ترکیه و اذربایجان به ظاهر مسلمان فراوونه .البته تو بعضی محله ها وضعیت به مراتب بدتر است
    • محمدایوب IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      33 12
      مجتبی بعضی آدمها هرچی بگی زود براش مصداق از کشور خودمون یا یک کشور دیگه که به مانزدیک باشه میارن مثلا اگر یکی بگه در آمریکا به یک زن تجاوز شده زود میگه اینکه چیزی نیست تو شهر ماهم فامیل نزدیک منم بهش تجاوز شده شایدم بگه نزدیکترین نزدیکترین م
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      3 1
      آقا مجتبی این مانکن‌ها همه جا هستند ولی اگه متن را میخوندی و اطلاعات جانبی هم داشتی متوجه اصل موضوع می‌شدی و اینکه در غرب و اسقاطیل و اقمار غرب از کره جنوبی و ژاپن می‌شدی ولی ....
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      12 7
      چون رسانه های خودمون هم همین کارو میکنن،تا میگی فلان چیز چرا گرونه فوری یه گزارش درست میکنن که بگن تو آمریکا گرون تره !
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      6 1
      جاهایی که چشم و دلشون بازه که شماها میگید از این کارها نمیکنند
    • DE ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      10 0
      چهره واقعی زندگی در اسرائیل -توحش جنسی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به مرز جنون رسیده است
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      4 0
      عامل های اسراییل و غرب وقتی فساد موجود در جامعه مضمحلشون رو میشه خیلی سریع برای جمع کردنش پیش قدم میشن.
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      صد البته، محله شما مخصوصاً کوچه خودتون آمار خیلی وحشتناکی داره...
    • یوسف از همدان IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      0 0
      آقا مجتبی ، تورک ها با تو چه کار کرده اند که اینقدر از اونا کینه به دل داری؟هر خبری که نوشته می شه یک گریزی به ترکیه و آزربایجان می زنی؟
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    32 1
    نابودی اسقاطیل به زودی ان شاءالله
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      6 0
      ان شااله
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      2 0
      حضرت موسی این قوم رونتونست آدم کنه بقیه بشریت جای خود دارد
  • عطا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    23 0
    بسیار عالی همین میشه زمینه ای برای نابودی اسقاطیل
  • RO ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    12 0
    عجب مطالب خوبی دمتون گرم
  • نیما IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    20 2
    اسقاطیل یک کشور جعلی است و به زودی فرومی پاشد
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    7 0
    خاخام موشه یزدی؟!
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 21
    . ۳ مستاجر کنونیم را پس از ۳ سال و برای اینکه نتوانند ازم شکایت کند با توجیه فروش صوری خونه انداختم بیرون. بعد از دو هفته برای هر ۳ واحدم هر کدام یه مستاجر خوب آوردم و رهن و کرایه هر کدام را ۲ و نیم برابر مستاجران فعلی در بنگاه تنظیم و کار را تموم کردم.
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      6 0
      دوره سختی است بهتراست به همدیگر کمک کنیم پول تا یک حدی خوب اسست پول بیشتر می ماند برای میراث خوار
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      6 0
      آفرین چه آدم زرنگی هستی تو و شیطون را هم درس میدی و با امثال خودت محشور خواهی شد
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      5 0
      محشور بشی .
    • ایرانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      6 0
      مثل تو توهم زرنگی دارند در حالیکه نمیدانند دارند مسیر سقوط خود را پر شیب تر میکنند در ضمن یادت باشه روزی هرکسی مشخص و محتومه شاید در ظاهر بتونی بیشتر جمع کنی ولی نمیتونی ازش بهره ببری و بعد مرگت شاهد خواهی بود چطور ورثه ای که هیچ نفعی برات ندارن سر اموالت میجنگند
    • محمدایوب IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      5 0
      15/55 بعضی آدمها هم مثل روباه میمونن ازشون بعید نیست
    • DE ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      7 0
      ۳ مستاجر هم شد ثروت بعضی ها میلیاردها ثروت دارند با چند ده هزار کارگر و کارمند و‌دهها کارخانه ...وقتی باهاشون صحبت میکنی چنان سر به زیر و افتاده اند که کسی باورش نمیشه و دستشان چنان به خیر و کارهای خیر بازه که باور نکردنیه میدونی چرا . چون عمع خاله‌بابا مامان‌ عمو‌... مادر بزرگ پدر بزرگ‌...همه یکی یکی فوت کردند و اموال را گذاشتند و دست خالی رفتند حالا داره نوبت به این آقا میرسه چون میدونه باید کل ثروت را بگذاره بره برای همین داره جلو جلو میفرسته بره. یه کاری کن بتونی املاکت رو با خودت ببری . حضرت علی ع راهش را یاد‌دادند .میفرمان هرچیزی را دوست دارید و‌دوست دارید در آن دنیا داشته باشیدش با خودتون ببرید‌. ولی خودتون نمیتونید ببرید بدهید به فقرا اونها براتون میارن.
    • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 0
      خدا را نمی‌تونی فریب بدی. جهنم جایگاه ابدیته
    • BE ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      خالی نبند
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      0 0
      افرین
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    یعنی الان عکسی بعض این برا تیتر کردن نیست؟؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 1
    من می خاستم برم اسراییل پشیمون شدم!! خیلی بدِه!! بیکارید برید به فکر خودتون باشید با این سن ازدواج تون .....
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    5 2
    دزدی محکوم است. اما دزدی گرسنه ای که بوی خوش نان تازه او را از خود ببخود کرده و از شدت گرسنگی دست به دزدی نان می زند با دزدی کسی که با دینامیت گاو صندوق بانک را می زند قابل مقایسه نیست. زن بی حجاب و تن نما خودش اغاز کر تحریک به تجاوز است. با زن عفیف قابل مقایسه نیست. برای همین اسلام و یهود و مسیحیت و حتی مجوس و صابیون حجاب را واجب کردند.
    • محمد مهدی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 3
      با همه حرفات موافقم غیر مجوس,دینشون اسم داره مزدیسنا نه مجوس و زرتشتی,بیاید یاد بگیریم احترام بذاریم
    • به محمد مهدی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      خیر. مجوس چهار دین است، کیومرثیه، زروانیه، زرتشتیه و مسخیه که امروز ففط زردتشت ها باقی مانده اند. ضمنا هیچ بی احترامی هم نیست.
    • شهروند طبری IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      سلام و درود لطفا توجه داشته باشید که نام مجوس در قرآن آمده است و هیچ ارتباطی با زردشت ندارد! .
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 7
    حسابی به عراقی ها خوش میگذرد یانه؟
    • محمدایوب IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      4 2
      ماکه نمیدونیم شاید تو بهتر بدونی
  • DE ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    8 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • DE ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    7 0
    قوم یهود دو نوع هستند قسمت بسیار اندک خدا پرست و پیرو تورات و حضرت موسی ع و دسته عظیمی گوساله پرستان سامری پول پرست صهیونیستها. و این صهیونیستها 4500 سال پیش برده مصری ها بودند و الان برده پول هستند برده همیشه برده میماند اگر اخلاقش گوساله پرستی باشد.
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    5 2
    اول اینکه مرگ بر اسرائیل و طرفدارانش دوم، ابن گزارش هایی که شما تهیه می‌کنید چه چیزی را میخواد ثابت کنه؟ سوم، در کشور ما وضعیت به چه شکلی است ؟ در دین پر از تحریف آنها زن طفلی مرد است و باید به مرد خدمت (همه نوع خدمت...) بدهد در دین ما که چنین چیزی نیست پس چرا باز هم شرایط برای زن مومن ، محجبه و با حیا برای موفقیت در اجتماع فراهم نیست؟ ما باید اول خودمان را قوی کنیم به نظر می‌رسد گزارشهایی که در خصوص سبک زندگی در خارج از کشور دارید برای بستن دهان غربگداها است غربگدا: کسی است که غرب را کعبه آمال و دژ تسخیر ناپذیر نظامی و قله علم و فرهنگ بدون هیچ نقصی میداند این وسط کسانی هستند منطقی هستند برای آنها مقاله بنویس
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    1 0
    خوبه، ایرانی خیلی داریم تو این رژیم .
    • محمد IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 1
      من ایرانی نمی بینم فقط یه مشت موش جهود میبینم
  • FR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    4 0
    هنوز یک هفته از موج مهاجرین اوکراین نگذشته بود موارد تجاوز جنسی به زن‌ها و کودکان در سرزمینهای اشغالی بر سر زبان‌ها افتاد حتی در فرانسه که خود رکورددار است
  • Sina IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    آقا دمتون گرم گزارشای این شکلی از این حیوونا بازم بزارید
  • محمدرضا سیاحی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    بی شرفا پدر و مادرهاشونم به بچه هاشون رحم نمیکنن
  • نیما IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    3 0
    ۱۷۰۷ من نمیفهم برای چه صیغه را حرام می کنید درحالیکه سنت پیغمبر بوده است به علاوه چیزی که تو درباره عراقی ها گفتی فقط توی ذهن متوهم خودت می گذرد و واقعیت میدانی ندارد به علاوه اگر یک زن عراقی صیغه یک مرد ایرانی شود ما ایرادی می گیرم همینطور اگر یک زن ایرانی با رضایت خویش صیغه مرد عراقی شود من مشکلی ندارم به قول معروف شاه می بخشه شاه قلی خان نمی بخشه
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 1
    مرگ بر اسرائیل
  • مصطفی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    2 0
    آقا اینا رسما به هرچی حیوونه گفتن زکی
  • عطار IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    دلیل اصلی فروپاشی و نابودی اسرائیل همین فساد و تباهی اخلاقی هست تا بقیه مسائل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس