کد خبر 1482320
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کرونا ۲۶ قربانی گرفت

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شبانه روز گذشته ۳۵۴ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۲۳ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند ، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۷۸۴ نفر رسید.

در مدت ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۹۶۲ رسید اما خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷۰۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند، تا کنون ۵۶ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۳۰۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۷۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۶۳۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۹۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۸۰۵ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز، ۶۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۷۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس