کد خبر 1482584
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۱
دستگیری سارقان مامورنما در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سارق حرفه‌ای مامورنما خودروهای وانت نیسان در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس در شهرستان بمپور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: بدنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با پوشیدن لباس سازمانی متعلق به یکی از ارگان‌های نظامی با همدستی ۲ نفر دیگر با استفاده از اسلحه کلت کمری اقدام به سرقت خودرو وانت نیسان در محدوده حوزه استحفاظی بمپور کرده‌اند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس و مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: از همان لحظات ابتدایی کارآگاهان پلیس اقدامات تخصصی و فنی خود را جهت شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده و با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی در نهایت هر سه نفر سارق شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و پیچیده در یکی از شهرستان‌های استان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و با بررسی‌های فنی و تحقیقات علمی، سارقان به سرقت ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان اقرار کرده که پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس