کد خبر 1482967
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
میزان پاداش پرسپولیسی ها برای بردن استقلال مشخص شد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد پاداش ویژه پیروزی این تیم در دربی صدم پایتخت را خیلی زود پرداخت کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید تا شاگردان یحیی گل محمدی برنده صدمین دربی پایتخت شوند.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پاداش ویژه‌ای را قبل از بازی برای پیروزی تیم در نظر گرفته بود که با تحقق این امر ملزم به پرداخت آن است.

پاداش ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومانی هر یک از اعضای تیم پرسپولیس امروز دریافت می‌شود تا رضا درویش بلافاصله آن را به حساب اعضای تیم پرداخت کند. این پاداش قرار است قبل از بازی با گل گهر سیرجان به حساب بازیکنان واریز شود تا این تیم در جام حذفی نیز مدعی قهرمانی باقی بماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    ای داد بیداد... کشوری که بعضی مردمش به نون شب محتاجند چه جور با بیت المال بازی می کنند...
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      اول برو ببین هزینه این دو باشگاه از کجا تامین میشه بعد حرف بیت‌المال بزن اگه سودی برا دولت نداره چرا این دو باشگاه نمی فروشه
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    با پول من و تو چه ها که نمی کنند
  • سعید IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    من پرسپولیس هستم همه چیز جای خود به نظر این دوستمون که گفته پول بیت‌المال تمام دنیا این یک عرف هست که بازیهای مهم پاداشت میدن..حالا تو کشور مشگل دار ما هم باز مشگلی نیست علت ..بازیهای مهم اون تیم که برنده میشه همیشه این طور بوده که بورسش تبلیغات درآمدی اون تیم در تمام قسمت ها خیلی بیشتر میشه وبازیکنها هم اینو خوب میدونن وکلا اسپانسر تیم ها اینو میدن ..کاش همه چیز. سرجایش خودش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس