اسرائیل

کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست پس از هشدار اخیر جبهه مقاومت که به صورت شلیک تعداد محدودی راکت به سرزمین های اشغالی از جنوب و نواز غزه بود، متوجه واقعیت تاریک آینده خود شده اند.

سرویس جهان مشرق - اقدامات اخیر جبهه مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی باعث شده است که صهیونیست ها حساب کار دستشان بیاید و متوجه خطری که در وضعیت فعلی بیخ گوششان است، بشوند. اظهارات کارشناس ارشد و مامور سابق سازمان آمان و موساد رژیم صهیونیستی گواه این امر است.

سیما شین، رئیس میز ایران در مؤسسه مطالعات امنیت ملی (INSS) رژیم صهیونیستی در همایشی با موضوع همگرایی و انجسام جبهه های امنیتی در پس‌زمینه بحران داخلی اسرائیل گفت:

«ما از نظر امنیت ملی اسرائیل، در یک مقطع زمانی بسیار تاریکی قرار داریم، یک رویداد در اینجا در حال رخ دادن است. در اینجا، شاید به اشتباه، تصور شده است علت اصلی ضعف فعلی اسرائیل، وقایع داخلی و تلاش برای به چالش کشیدن اسرائیل است. اما تا آنجا که به اسرائیل مربوط می شود، ما در نقطه ای از همگرایی تحولات امنیتی بسیار منفی بر علیه اسرائیل هستیم، این مسئله را نمی توان نادیده گرفت.»

کارشناس برجسته صهیونیست: خطر بیخ گوش اسرائیل است/ در بدترین شرایط امنیتی قرار داریم
هشدار کارشناس مسائل ایران
"ما در وضعیت بسیار تاریکی قرار داریم"

«ایران چالش اصلی امنیتی اسرائیل است، اما آنچه امروز در حال رخ دادن است، ارتباط و هماهنگی بین جبهه ها است - پیشرفت قابل توجه ایران در برنامه هسته‌ای، تقویت حضور منطقه‌ای ایران در میان عناصر مختلف جبهه مقاومت مانند حزب‌الله، حماس، جهاد اسلامی در غزه و سازمان های نظامی طرفدار ایران، مسائلی است امروز با آن مواجه هستیم. کل این عناصر، در آخرین رویداد و حوادث مسجدالاقصی، کنار یکدیگر برعلیه اسرائیل جمع شدند.»

«در یک نقطه زمانی مشخص، مسائل با هم جمع شده و باهم اتفاق افتاده اند. در عین حالی که عناصر جبهه مقاومت با یکدیگر بر علیه ما یکی شده اند، روابط متزلزل بین اسرائیل و اردن، امارات، فاصله گرفتن از عربستان سعودی، فاصله گرفتن از ایالات متحده - اینها فرآیندهای بسیار منفی هستند که اصلاح آنها به زمان نیاز دارد و همه اینها همزمان با تحولات و تنش های داخلی در اسرائیل اتفاق می افتد.»

بر خلاف اظهارات سیما شین، این اولین باری نبود که جبهه مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی متحد و منسجم شده است، این اتحاد و انسجام از ابتدا وجود داشته است، در واقع این صهیونیست ها هستند که برای اولین بار طعم این اتحاد و همگرایی را به صورت جدی چشیده و فهمیده اند. هماهنگی رسانه ای و عملیاتی جبهه مقاومت در حوادث هفته های اخیر، معادلات رژیم صهیونیستی برای هرگونه خطای محاسباتی علیه جبهه مقاومت را تغییر داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    4 2
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آقا سید حسن نصر ا...شما مشت اول رو بزن تودهن اسرائیل پشت سرت همه دول اسلامی از جمله عربستان ومصر واردن وغیره به کمکت میان واسرائیل رو تکه پاره می کنند. چون جهان عرب با غیرت است وکینه ای هشتاد ساله از اسرائیل دارد کار اسرائیل منزوی وتنها تمام است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس