کد خبر 1483202
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های اقتصادی از کدام برند هستند؟

شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ یا همان صاحبان برندهایی مثل ایسوس و لنوو و... برای همه کاربران و با کاربری‌های مختلف لپ تاپ تولید می‌کنند. یکی از دسته‌بندی‌های محبوب و پرطرفدار در این بازار مربوط به لپ تاپ‌های اقتصادی است. برندهای مختلف در سری‌های گوناگون لپ تاپ اقتصادی را در سبد محصولاتشان عرضه می‌کنند. البته محدودیتی در این مورد وجود ندارد و با نگاهی به لینک زیر یا جستجوی عبارت «خرید لپ تاپ تاپ رایان» در گوگل، می‌توانید لیست قیمت تمام لپ تاپ‌های موجود در بازار ایران را مشاهده کنید:

https://toprayan.com/link/laptop-price-list

لپ تاپ‌های اقتصادی معمولا طوری طراحی و تجهیز می‌شوند تا نسبت به قیمتشان عملکرد خوبی ارائه دهند. تاپ رایان به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی لپ تاپ در کشورمان، اقدام به عرضه بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی کرده و ما در این مطلب قصد داریم نگاهی به پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ اقتصای در این فروشگاه اینترنتی داشته باشیم.

لپ تاپ اقتصادی

لپ تاپ‌های اقتصادی دستگاه‌هایی هستند که از سخت‌افزار پردازشی ضعیف‌تری استفاده می‌کنند و با هدف برآورده کردن نیازهای ساده و کارهای روزمره طراحی عرضه می‌شوند. در واقع وقتی از لپ تاپ اقتصادی صحبت می‌شود، منظور لپ تاپی ارزان قیمت است که بتواند به آسانی از پس کارهای سبک مثل وب گردی و تماشای فیلم برآید. در لپ تاپ‌های اقتصادی بحث ارزش خرید اهمیت زیادی دارد.

برندهای تولید کننده لپ تاپ اقتصادی

برندهای تولید کننده لپ تاپ اقتصادی محدود نیستند. تقریبا همه برندها چند مدل اقتصادی در سبد محصولاتشان ارائه می‌دهند. از ایسوس و لنوو که به عرضه بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی معروف هستند تا دل و حتی اپل. تمام این برندها با هدف پوشش بیشتر بازار مدل‌هایی با قیمت کمتر دارند. برای مشاهده همه لپ‌ تاپ‌های اپل و مخصوصا مدل‌های اقتصادی‌تر این برند می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://toprayan.com/category/laptop-and-ultrabook/apple

در تاپ رایان می‌توانید به راحتی تمامی مدل‌های لپ تاپ اقتصادی را در یک نگاه مشاهده و بر اساس قیمت مرتب کنید. علاوه بر این می‌توانید مشخصاتشان را بررسی و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. البته یک راه آسان‌تر هم وجود دارد، کافیست عبارت «لپ تاپ اقتصادی تاپ رایان» را در گوگل جستجو کنید و از طریق نتیجه اول مستقیما وارد صفحه مخصوص لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان شوید.

پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های اقتصادی از کدام برند هستند؟

پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ اقتصادی در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان

همانطور که گفتیم تقریبا تمامی برندها مدل‌های اقتصادی لپ تاپ هم تولید می‌کنند. اما بهترین برند لپ تاپ اقتصادی کدام است؟ برای پاسخ به این سوال به سراغ کارشناسان فروشگاه اینترنتی تاپ رایان رفتیم. طبق بررسی‌های تخصصی ارزش خرید هر کدام از مدل‌های اقتصادی و مطالعات بازار، بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ اقتصادی از نظر کارشناسان تاپ رایان موارد زیر هستند:

  • لنوو
  • ایسوس
  • HP

توجه کنید که این لیست به خاطر دخالت دادن آمار فروش، در واقع لیست پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ اقتصادی است. در ادامه به بررسی کلی این برندها و مدل‌های شاخص خواهیم پرداخت.

لپ تاپ‌های اقتصادی لنوو

برند لنوو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتری، طیف کاملی از لپ تاپ‌ها را از مدل‌های اقتصادی تا گران قیمت در سبد محصولاتش دارد. یکی از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های اقتصادی برند لنوو، مدل Ideapad 3 با پردازنده Core i3 نسل 11 با ۴ گیگابایت رم است. این لپ تاپ با قیمت مناسبش، به راحتی از پس کارهای روزمره بر می‌آید.

لپ تاپ‌های اقتصادی ایسوس

ایسوس سابقه طولانی در تولید لپ تاپ دارد و قطعات کامپیوتری دارد. لپ تاپ‌های اقتصادی ایسوس سابقه حضوری طولانی در بازار ایران دارند و طرفداران خاص خودشان را هم پیدا کرده‌اند. یکی از بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی ایسوس در تاپ رایان، مدل VivoBook با پردازنده Core i3 نسل 10 با ۴ گیگابایت رم است. این لپ تاپ که از مدل قبلی کمی گرانتر است، اندازه کوچکتری هم دارد.

لپ تاپ‌های اقتصادی HP

HP به تولید لپ تاپ‌های زیبا و ماندگار معروف است. این برند لپ تاپ‌های اقتصادی خوبی هم تولید می‌کند که یکی از آن‌ها مدل EQ2025 با پردازنده Ryzen 3 سری ۵۰۰۰ با ۸ گیگابایت رم است. این لپ تاپ اقتصادی برند HP که از دو مدل قبلی کمی گرانتر است، قیمت بیشترش با رم دو برابری جبران کرده است.

مزایای خرید پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های اقتصادی از تاپ رایان

فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، همواره تلاش می‌کند تا کامل‌ترین سبد محصولات را فراهم کند. یکی از مهم‌ترین سیاست‌های تاپ رایان، ارائه لپ تاپ با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا است. این مهم به خاطر ارتباط مستقیم با واردکنندگان اصلی میسر شده است. در کنار این دو نکته‌ی مهم، دیگر مزایای خرید پرفروش‌ترین لپ تاپ اقتصادی از تاپ رایان شامل موارد زیر است اما محدود به آن‌ها نیست:

  • دسته بندی تخصصی لپ تاپ‌های اقتصادی برای یافتن و انتخاب بهترین لپ تاپ اقتصادی
  • قیمت‌های رقابتی و مناسب لپ تاپ اقتصادی که عاملی تعیین کننده در خرید است
  • تامین بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی با بیشترین ارزش خرید با گارانتی معتبر از وارد کننده اصلی
  • مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین لپ تاپ متناسب با نیاز و بودجه خریدار
  • امکان ثبت سفارش خرید لپ تاپ اقتصادی به صورت اینترنتی و تحویل حضوری در تهران
  • امکان پرداخت در محل برای سفارش‌های شهر تهران
  • ارسال سریع سفارش در تهران و شهرستان‌ها

تاپ رایان چگونه تجربه خرید برندهای مختلف لپ تاپ اقتصادی را بهبود داده است؟

تجربه خرید اینترنتی لپ تاپ اقتصادی و ارزان قیمت به فاکتورهای مهمی بستگی دارد. اولین مورد مشاهده آسان مدل‌های مختلف در خانه یا محل کار از طریق کامپیوتر یا موبایل است. فاکتور مهم‌تر، امکان پیدا کردن مدل متناسب با بودجه و نیازها با کمترین میزان جستجو است. تاپ رایان با دسته‌بندی تخصصی لپ تاپ‌ها امکان یافتن بهترین گزینه در کمترین زمان را برای خریداران فراهم کرده است. به عنوان مثال به آسانی به مراجعه به لینک زیر می‌توانید تمام مدل‌های لپ تاپ ایسوس موجود در بازار ایران را مشاهده کنید:

https://toprayan.com/category/laptop-and-ultrabook/asus

برای توضیح بیشتر بد نیست نگاهی به یک مثال داشته باشیم. فرض کنید می‌خواهید یک لپ تاپ اقتصادی ایسوس را با نوع خاصی از پردازنده (مثلا سلرون) خریداری کنید. برای پیدا کردن لپ تاپ مناسب، از طریق منوی تخصصی لپ تاپ، جزئیات مد نظرتان را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین مدل‌های منطبق را مشاهده کنید. حتی برای این کار نیازی به سر و کله زدن با فیلترها و منتظر ماندن برای اعمال فیلتر و نمایش محصولات نیست. این مزیت فروشگاه اینترنتی تاپ رایان محدود به برند خاصی از لپ تاپ‌های اقتصادی یا حتی دسته‌بندی لپ تاپ‌ها نیست.

سخن پایانی

خرید یکی از مدل‌های پرفروش لپ تاپ اقتصادی به عنوان دستگاهی که باید بیشترین ارزش را برای خریدار به ارمغان بیاورد، کاری حساس و نیازمند توجه است. می‌توانیم با روش‌های مختلف از ریسک‌های آن کم کنیم و بهترین مدل موجود را با کمترین تلاش و صرف کمترین زمان خریداری کنیم. در کنار این مزایا، با خرید لپ تاپ اقتصادی از فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، خیالتان از بابت قیمت، اصالت و نحوه ارسال کالا هم آسوده خواهد بود.

پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های اقتصادی از کدام برند هستند؟

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده مدل‌های مختلف لپ تاپ اقتصادی به فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مراجعه کنید. برای مشاهده انواع مدل‌های لپ تاپ کافیست از آدرس toprayan.com وارد سایت شده یا به سادگی با جستجوی عبارت «خرید لپ تاپ تاپ رایان» در گوگل، روی نتیجه اول کلیک کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس