کد خبر 1484245
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
انفجار گوشی دختر بچه ۸ ساله را به کام مرگ کشاند

رسانه‌های هندی گزارش دادند که دختر بچه‌ای ۸ ساله در ایالت کرالا هند بر اثر انفجار گوشی شیائومی جان سپرده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های هندی گزارش داده‌اند که این اتفاق در ساعت ۱۰:۳۰ شب (به وقت محلی) در شهرستان Thiruvilwamala در استان کرالا هند رخ داده است و به گفته کارشناسان، گوشی در زمان انفجار در حال شارژ نبوده است.

این انفجار باعث ایجاد جراحات شدید در صورت یک دختر ۸ ساله هندی و سپس فوت او شده است. تیم تحقیق، یافته‌های اولیه خود را با پلیس محلی در میان گذاشته‌اند و طبق اظهارات پلیس، این دختر ۸ ساله با نام Adithyashree علاوه بر جراحات صورت، با قطع انگشتان دست راست خود نیز مواجه شده بود.

این دختر متاسفانه در اثر شدت جراحات فوت کرده است و پدر او گفته که دخترش و مادربزرگ او در هنگام وقوع انفجار در خانه بودند. مادربزرگ او به پلیس گفته است که Adithyashree در حال بازی کردن با گوشی‌اش در زیر پتو بود که او به آشپزخانه برای برداشتن غذا می‌رود و هنگام برگشت، صدای انفجار مهیبی را می‌شنود و متوجه می‌شود که نوه‌اش غرق در خون شده است. ظاهرا این انفجار به خاطر تماشای ویدیو به مدت طولانی رخ داده است.

دختر ۸ ساله، دانش‌آموز کلاس سوم در مدرسه Christ New Life School در Thiruvilwamala بود و مرگ او باعث شوکه شدن مردم محلی شده است. پدر او تقاضای تحقیقات جامع در این زمینه را کرده است. پلیس گفته است که به‌طور فعالانه در حال بررسی موضوع است تا دلیل انفجار را مشخص کند.

شیائومی در بیانیه خود گفته است: «سلامت مشتریان ما از اهمیت زیادی برخوردار است و ما اتفاقات این‌چنینی را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد. ما با خانواده دختر فوت‌کرده همدردی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از آن‌ها به هر روشی که ممکن است پشتیبانی کنیم. موضوع هم‌اکنون در حال بررسی است و ما با مقامات محلی برای پیدا کردن دلیل اصلی انفجار همکاری خواهیم کرد.»

منبع: خبرگزاری برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 0
    با این نت ضعیف و فیلترشکن این بلا را سر ما میآرین
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 0
      ؟! هنده نه ایران.
  • زارا IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    وحشتناکه!
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    3 1
    من نه خودم از گوشی بجز برای تماس استفاده میکنم و نه اجازه میدم دخترم استفاده کنه. حتی مدتیه اینترنتم نمیگیرم . واقعا مضره بخصوص برای بچه ها و چشم ها
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 0
    بدون شک در اثر امواج دکل های فایوجی چنین اتفاقی افتاده است متاسفانه در شهرهای شیراز مشهد تهران قم و .. هم دکل های فایوجی نصب شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس